- Burger
- Restoran Teslimatlı
Zilli Öküz Homemade Burger
Zilli Öküz Homemade Burger Değerlendirmeler
...l
2 Ay Önce
Her zaman ki gibi efsaneydi. Çok hızlı ve sıcacık elimize ulaştı. Teşekkürler
- Gurme Burger Menü625 TL
- King Burger Menü800 TL
...i
3 Ay Önce
süper
- Türk Burger Menü540 TL
- Mushroom Burger Menü530 TL
...r
5 Ay Önce
Vaov
...r
5 Ay Önce
Mük
- Cheeseburger Menü500 TL
...r
5 Ay Önce
Vaov
...r
5 Ay Önce
Waow
...r
5 Ay Önce
Her gün sıkılmadan yiyebiliyorum çok garip :PPP
...n
6 Ay Önce
Merhaba lar. Fastfood yiyeceklerle aslında aram çok ıyı degıldır yaşadığım kötü deneyımden dolayı ılk defa denedım burestorantı herşey taze ve sıcak geldi ozellıkle köfte lezzetı çok ıyıydı tşkler
- Hamburger Menü490 TL
...ç
7 Ay Önce
yine şaşırtmadınız yine güzeldi ellerinize sağlık
- Cheeseburger Menü500 TL
...ç
1 Yıl Önce
1 saatte geldi.
- Cheeseburger Menü500 TL
- Texas Burger Menü530 TL
- Hamburger Menü490 TL
...ç
7 Ay Önce
Zilli öküzden yemek yemeyeli Baya uzun zaman olmuştu o yüzden tekrar söyledim ve yine güzel yapıyorlar ellerinize sağlık Texas burger tam acı severlere göre bir burger
- Texas Burger Menü530 TL
...k
2 Ay Önce
eski zilli öküzden eser kalmamış hem ekmek değişmiş hem patates hem köfte, marketten kendim alsaydım daha güzel yapardım üzgünüm… eskiden çok severek yerdim artık sipariş vereceğimi sanmıyorum :((((
...z
4 Ay Önce
Hamburgerin lezzetini beğenmedim deneyimlerime dayanarak kötüleşmiş ayrıca ürünler soğuktu
...r
1 Hafta Önce
hayatımın en kötü hamburgerin yedim 1.30 saat sonra geldi ve soğuktu siz de aç kalmak istiyorsanız seve seve sipariş verebilirsiniz
...r
4 Ay Önce
2dir ketçapın tarihi geçik geliyor bilginize tarihine bakarak tüketin
...y
4 Ay Önce
Cheseeburger yerine düz hamburger geldi. ikisinde de marul yoktu, ince 1dilim domates, bir turşunun yasını dilimleyip kuru kuru içine koymuşsunuz. Hep sipariş veririm ama bu gerçekten çok ayıp artik!!
...a
4 Ay Önce
Faturam ulamadı mail adresime ve yeme paramı şirketten almıyorum nasıl bir sistem anlamıyorum nedennaynı gün içerisinde faturam ulamıyor tüketici hakem heyetine mi şikayet edelim yani bana ulaşın lütf
...k
5 Ay Önce
Etin içi kıp kırmızıydı. Asla pişmedi. 2 ısırık alıp, çöpe attım. Yarım saat sonra midem bulandı.
...n
8 Ay Önce
Kötü
...ç
8 Ay Önce
2 Cheeseburger siparişimin ikisinde de peynir yoktu.
...ı
9 Ay Önce
hamburger ekmeği bin alt kısmı taş gibiydi patatesler yumuşamış birde çok geç geldi mesafe 2dakika
...k
9 Ay Önce
Nerde eski zilli öküz, şimdi kupkuru bir hamburger. lezzet düşmüş. sos göndermemişler. çok aşırı hızlı futürsuzca müdahale edilmesi gerekiyor.
...n
10 Ay Önce
cheese burger hediyemi getirmediniz ya kurye yedi yada restorant getirmedi bu puanı vermek istemedim sizi defalarca aradım telefonu açmadınız siz beni bu puanı vermeye zorladınız

