- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Salash Restaurant
Salash Restaurant Değerlendirmeler
...l
6 Gün Önce
cok guzel ve titiz
...r
3 Hafta Önce
çok lezzetliydi.
- Salash Special Pide220 TL
...i
1 Ay Önce
Lahmacunu sevmiyordum ta ki sizden yiyene kadar. Tavsiye ederim hele acilisini
- İşkembe Çorbası250 TL
- Lahmacun180 TL
...ı
1 Ay Önce
Ünyenin en iyi lahmacunu diyebilirim. Pide hamuru inceydi. Pide harcı lezzetliydi.
- Kuşbaşılı Pide400 TL
- Lahmacun180 TL
...ç
1 Ay Önce
Herşey çok güzeldi çorba sıcacık geldi kurye çok hızlıydı
- Mercimek Çorbası160 TL
- Karışık Pide440 TL
- Ayran (33 cl.)75 TL
...a
2 Ay Önce
Süper bence
...a
4 Ay Önce
Lahmacununu çok seviyorum ve çok ilgililer ♥️
- Ayran (30 cl.)65 TL
- Lahmacun180 TL
...l
5 Ay Önce
Siparişim hızlı geldi lahmacun gerçekten çok güzeldi her zamanki gibi tam memnuniyet verdiğimiz paraya değer teşekkürler
- Lahmacun180 TL
...e
4 Ay Önce
Çok lezzetli idi fakat porsiyonları biraz küçük sanki. Ama lezzeti çok iyi
- Karışık Kebap560 TL
...r
4 Ay Önce
lahmacun fena değildi de pidesi vasat.
- Lahmacun180 TL
...l
4 Ay Önce
çok pahalı
...l
5 Ay Önce
güzel ama fiyat aşırı pahalı biraz daha uygun olabilir 230 lira bı çorba aşırı pahali
- Paça Çorbası250 TL
...n
5 Ay Önce
lavaş hamur du gerim kalan gayat iyi
- Adana Dürüm260 TL
...u
3 Ay Önce
et şiş ve tavuk şiş yerine tavuk kanat ve tavuk şiş olması için mesaj yazmıştım ama gözden kaçmış.. yanındaki lavaşı geliştirebilir mezeler iyi değil
...u
5 Ay Önce
son gelen kebapta sıkıntı vardı aç olmama rağmen hepsini yiyemedim.. daha önce daha iyiydi ..
- Ezo Gelin Çorbası160 TL
- Sütlaç180 TL
...u
3 Hafta Önce
menü de tavuk şiş sayısı çok azdı ve yanında pilav yok salata çok özenszdi..
...K
2 Ay Önce
lahmacun süperdi geldi
- Ayran (30 cl.)65 TL
- Lahmacun180 TL
...n
3 Ay Önce
Çok çok geç geldi maalesef ve baya soğuktu
- Ayran (33 cl.)75 TL
...l
4 Ay Önce
çok pahalı
...n
5 Ay Önce
ciğer idare eder lavaş ekmeği hamur du çöpe gitti
...r
1 Hafta Önce
Çorbanın yanında ekmek yollamayan tek restorant çok yanlış hiçbir şekilde memnun kalmadık tavsiye etmiyoruz 👎🏻👎🏻👎🏻
...z
3 Hafta Önce
pideler çok küçük 900 liraya 1 pide anca olur ikisi restorant sadece para kazanayım amaçlı çalışıyor gibi içleri boştu
...r
3 Hafta Önce
daha önce 5 vermiştim şimdi bir veriyorum berbattı hele ki çorba inanılmaz geç geldi ekmek koymamışlar gibi bir şeydi Bir iki dilim ekmek vardı
- Sütlaç180 TL
...m
3 Ay Önce
Tencerenin dibine yapışmış pilavı sıyırıp paket servise koymak hiç olmamış. Yerinizede geldim maalesef paket servise gönderdiğiniz siparişe özen göstermiyorsunuz. Porsiyonda az aynı zamanda.
...T
3 Ay Önce
Fiyatları çok yüksek soğuk geliyor
...t
4 Ay Önce
hayatımda yediğim en kötü urfa kebaptı
...r
4 Ay Önce
150 liraya çorba satıyorlar yanına fazladan bi dilim limon istiyoruz onu bile göndermiyorlar. Ekmekler de bayattı ayrıca.
...u
6 Ay Önce
Nimete kötü denilmez ama maalesef çok lezzetsiz.

