- Kahve
- Express Teslimat
Burger King Cafe
Burger King Cafe Değerlendirmeler
...n
1 Ay Önce
güzel her şey tam bu sefer
- Çikolatalı Cookie60 TL
- King Mix Renkli Çikolata Drajeli70 TL
- Büyük Boy Vanilyalı Milkshake75 TL
...n
8 Ay Önce
bi tık daha fazla koyabilirsiniz
- King Mix Renkli Çikolata Drajeli70 TL
...z
9 Ay Önce
Eksiksizdi çook teşekkür ediyorum 🙏
- Çikolata Parçacıklı Cookie60 TL
- Dondurmalı Çikolatalı Sufle90 TL
...n
8 Ay Önce
az koymasanız güzel olurmuş
...z
10 Ay Önce
İki dondurmayıda karamelli istemiştim ancak biri çikolatalı geldi? Acaba kalmadigi için mi böyle?
- Çikolata Parçacıklı Cookie60 TL
- Sundae (Karamel Soslu)50 TL
...n
1 Yıl Önce
Her sey guzeldi. Sadece yarim saat bekledik ve milkshake’den ibaret olan siparise pipet koymamissiniz. Napalim caniniz sag olsun
- Büyük Boy Çikolatalı Milkshake75 TL
- Büyük Boy Çilekli Milkshake75 TL
...n
6 Ay Önce
güzel eksiksiz
- Çikolatalı Sufle80 TL
- King Mix Renkli Çikolata Drajeli70 TL
- Orta Boy Vanilyalı Milkshake65 TL
- King Mix Karamelli & Bisküvili70 TL
...k
6 Ay Önce
SUPERDI COK HIZLI GELDI
- Büyük Boy Vanilyalı Milkshake75 TL
- King Mix Karamelli & Bisküvili70 TL
...n
9 Ay Önce
pipette olsa on numara olacak
- Küçük Boy Vanilyalı Milkshake60 TL
- King Mix Karamelli & Bisküvili70 TL
...n
9 Ay Önce
gayet iyi
- King Sundae (Karamel Soslu)60 TL
- Ocean Refresha70 TL
...n
2 Ay Önce
her seferinde ya eksikya farklı
....
4 Gün Önce
dondurma siparişine kaşık koymamışsınız elimizle yiyeceğimizi düşünmediniz herhalde, dışarıdaydık çöpe atmak zorunda kaldık ziyan oldu
...n
4 Ay Önce
Soğuk kahve sipariş etmiştim. Sıcak 2 kahve gönderip onları da plastik bardağa koymuşlar.
...z
5 Ay Önce
5 tane dondurma söyledik 1 tane bile kaşık koymamışlar.
...l
6 Ay Önce
Siparişim teslim edildi gözüküyor ama edilmediği için Suffleyi değerlendiremiyorum böyle rezillik görmedim
...n
7 Ay Önce
eksik ürün
...ş
9 Ay Önce
Allah affetsin tek kelimeyle berbattı, hayatımda yediğim en kötü sufle
...r
9 Ay Önce
pipet yoktu sufleler için kaşık yoktu
...z
9 Ay Önce
Su gibi dondurmalar geldi
...n
10 Ay Önce
ürün eksik olmsına ramen birdaha bana ürün yollamadılar
...r
11 Ay Önce
çikolatalı istedim vanilyalı gelmiş çok garip kokuyordu?? ve pipet bile koyulmamış inanılmaz

