- Cağ Kebap
- Ev Yemekleri
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Divan Paça
Divan Paça Değerlendirmeler
...ş
1 Hafta Önce
ilkdefa siparis verdim eve basariliydi mumbari cok guzeldi
...n
2 Ay Önce
Mumbar acı olmasa iyi olurmuş. Onun dışında her şey çok iyiydi teşekkürler.
...r
3 Ay Önce
Güzel
...K
4 Ay Önce
Hem lezzetiyle hemde siparişin gönderilme özeniyle kesinlikle 5 yıldızı hakemden bir restorant teşekkür ederim.
- Divan Paça Çorbası580 TL
...k
7 Ay Önce
Paça çok güzeldi. Porsiyon büyük ve doyurucuydu. Yanında gelen mezelerde güzeldi
- Divan Paça Çorbası580 TL
...n
8 Ay Önce
Çok güzel çok özenliydi.
- Ayran (30 cl.)90 TL
- Kuzu Haşlama650 TL
...r
2 Ay Önce
baska yerden siparişim kotu geldigi için burdanda teredütle sipariş verdim hatta kötü yorum yapmaya hazırlamıştım kendimi ama gerçekten çok güzel özenilmiş paketleme lezzet 10 numara gercekten 5yıldız
...n
8 Ay Önce
çok güzel bir şekilde geldi sıcak , hijyenik , lezzetli, güzel paketlenmiş şekilde geldi. kuryeci arkadaş güler yüzle getirdi. emeği geçen tüm ekip arkadaşların emeğine sağlık ellerine sağlık. teşekkü
- Mumbar650 TL
- Şırdan330 TL
...ğ
6 Ay Önce
Lezzetli, temiz ve hızlıydı. Elinize sağlık.
- Divan Paça Çorbası580 TL
...B
5 Gün Önce
Yanında ne salata ne başka bir şey yoktu :(
...n
6 Ay Önce
Sipariş 1 saatin üstünde zamanda geldi. Lezzet olarak ortalama
...n
1 Hafta Önce
Kimyon limon ve pulbiber göndermemişlerdi genel olarak lezzet iyi ve pahalı, bir daha ister miyim hayır .
...ş
2 Hafta Önce
Her zaman burdan söylüyorum. Bu sefer içinde sayili şekilde et vardı Corba cok suluydu Üzdü.
...k
6 Ay Önce
ekmek göndermiyor musunuz kavurmayi ekmeksiz servis yaptınız
...k
6 Ay Önce
Güveç istedim ancak çok kötüydü yiyilecek gibi değildi .Tatsız tuzsuz sanki musluk suyu konup gönderilmiş size hiç yakışmadı
...n
7 Ay Önce
Hayatımda ilk defa içinde bu kadar az et olan bi paça çorbası içtim, İçi ısırılmayan yağ bezi ve benzeri şeylerle doluydu.. sadece suyunu gönderseydiniz daha iyidi.
...n
7 Ay Önce
paça çorbası istedik Kellepaça göndermişler Değişim iade yapmadık Hiç memnun kalmadım
...ı
8 Ay Önce
pilav üstü tandır sipariş ettim ama haşlama geldi
