rider-banner-icon
  • Waffle
  • Express Teslimat

Always Waffle

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Sancaktar caddesi 44/C
...n29.03.2026Gayet lezzetli
...z12.03.2026hizli,sicak,lezzetli. tek eksigi icecek satilmamasi en azindan menu olarak koyarsaniz cok iyi olur
...k09.03.2026mukemmellll💕
...k09.03.2026tesekkurler
...l03.03.2026kurye cok iyiydi cok hizli geldi
...ı10.02.2026Verilen sürede zamanında geldi. Taze güzel lezzetli. Beğendik. Elinize sağlık. Teşekkürler.
...ı09.02.2026Güzeldi
...z28.01.2026Tek kelimeyle mükemmel yediğim en iyi waffle
...n28.01.2026Hayatımda bu kadar güzelini yememiştim ve kurye de çok güler yüzlüydü hemen getirdiler bence siz de deneyin beni daha iyi anlarsınız ve ufak tatlı bir not göndermişler🥰🥰 BAYILDIKKK
...İ17.01.2026Fiyat olarak makul ve kaliteli
...k15.01.2026Waffle çok güzeldi malzemesi boldu yanında gönderilen hediye çok düşünceli olmuş teşekkürler
...u15.01.2026Çıtır güzeldi. Tekrar söylerim
...n13.01.2026Çok çok güzeldi şimdi ikinciyi söylüyorum
...n05.01.2026Sen harikasın çıtırlığına ve çikolatana hayranım
...n03.01.2026parçalı olduğu için yemesi keyifli ve kolay. Orman meyveli olması hafif ve sağlıklı bir tatlı hissi veriyor. Elinize sağlık
...n31.12.2025Bileklikler içinde çok teşekkür ediyoruz aydıca cok begendik
...s30.12.2025Elinize sağlık her zamanki gibi çok güzel olmuş hediye için de teşekkürler mutlu senelere ❤️
...a30.12.2025Harikaydı gerçekten
...ı28.12.2025cokkk cok guzeldi kocaman ve uygundu fiyat olarak da elinize sağlıkl
...R25.12.2025çok lezzetliydi ve notları dikkate almaları çok mutlu etti
...e20.12.2025Waffle’ın çıtırlığı ve çikolata sosunun güzelliği buluşunca harika bir waffle oluyor. Kesinlikle öneririm.
...r16.12.2025her zaman çok iyi
...a11.12.2025İnanılmaz güzel 🥰❤️çok teşekkür ederim 🙏
...a10.12.2025Çok iyiydi , teşekkür ederim
...i04.12.2025TikTok’tan güvenerek söyledim ve asla pişman değilim efsane çıktı
...n02.12.2025Very tasty!!
...u15.11.2025çok yavaş geldi
...K12.11.2025İlk siparişimizde 1 tane sipariş etmiştik o kadar lezzetliydi ki yetmedi ikinci siparişimizde 2 tane söyledik o da yetmedi 😀 her seferinde aynı lezzeti ve kaliteyi tutturmaları muazzam
...n02.11.2025o kadar waffle deneyimledim ama ilk kez bu kadar lezzetlisini yedim çikolatası waffle hamuru o kadar lezzetliydi ki elinize emeğinize sağlık daimi müşterinizim artık..always bowl bayıldımmmm
...n01.11.2025Acayip hızlı ve acayip lezzetli. Her seferinde çok memnun kalıyoruz. Ellerinize sağlık.
Friday19:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ahmet.dogan.41@hs01.kep.tr

MERSIS No: