- Kahve
- Tatlı
- Express Teslimat
Berry Coffee Company
Berry Coffee Company Değerlendirmeler
...n
Bugün
Love is love.
- Klasik Love Berry550 TL
...u
2 Gün Önce
Hızlı ve güzel Teşkkürler
- Klasik Love Berry550 TL
...n
1 Ay Önce
Teşekkürler...
...n
2 Ay Önce
Gece geç saate kadar olması güzel
...l
3 Ay Önce
Özenle hazırlanmış ve çok lezzetliydi
- Klasik Love Berry550 TL
...k
4 Ay Önce
Çok güzeldi her şey o kadar da özenli hazırlanmış ki servis ve lezzet harika
...z
4 Ay Önce
Kızımın tatlıdaki tek adresi muhteşem lezzetler
...r
5 Ay Önce
Müthiş lezzet
- Sütlü Çikolatalı Love Berry550 TL
...r
5 Ay Önce
O kadar kısa sürede elime ulaştıki ve çok özenli hazırlanmıştı kurye ve berry ekibine teşekkürler🩷🩷
- Beyaz Çikolatalı Love Berry550 TL
...u
6 Ay Önce
gayet memnunum tavsiye ederim
- Chai Tea Latte275 TL
...n
7 Ay Önce
Güzel
- Berry Almond420 TL
- Klasik Love Berry550 TL
...z
7 Ay Önce
Lezzet paketleme teslimat çok çok iy
...l
7 Ay Önce
Notumu dikkate aldığınız için çok teşekkür ederim, çok memnun kaldık. İyi akşamlar kolay gelsin :)
- Antep Fıstıklı Tart450 TL
- Klasik Love Berry550 TL
...n
4 Hafta Önce
Maalesef hiç beğenmedik. Ne sosu, ne kremasında lezzet bulamadık. Porsiyon olarak çok büyük, 2 kişilik.
- Çarkıfelek Frozen275 TL
...t
1 Ay Önce
Servis yok,yan malzemeler kapağı açılmış.kahve pipet yok peçete yok
...z
9 Ay Önce
Sadece tatlılar güzel olduğu için 2 yıldız veriyorum. Siparişler 1.5 saatte geldi
...I
3 Hafta Önce
İlk kez sipariş veriyorum ama çilekler çok ekşiydi çöpe gitti tatlılar böyle mi çalışıyorsunuz bayat ürün yollanmış ben hamileyim yaptığınız ayıp
...n
4 Hafta Önce
beğenmedim. lezzet yok.
- Sütlü Çikolatalı Love Berry550 TL
...n
1 Ay Önce
Normalde yapmayacaktım ama Orda yediğimizde çok güzel olan ürünler siparişte bi garip nedense hele kruvasan çok kötü kreması bozuk gibi çilekler de
- Iced White Chocolate Mocha300 TL
...n
2 Ay Önce
sipariş yanlış geldi
...r
2 Ay Önce
Kadayıf yumuşamış, bi tatlı geldi tat kötüydü. Fiyatı ise aşırı yüksek ve kesinlikle hak etmiyor. Ne kalite var ne lezzet, maalesef tavsiye etmiyorum.
...r
3 Ay Önce
2 adet ürün sipariş verdim 1 i geldi
...u
5 Ay Önce
Bütün tatlılar cok kötü bi şekilde geldi hepsi ters bi şekilde geldi bir daha asla söylemeyi düşünmüyorum
...U
6 Ay Önce
Hiçbir akışkanlığı kalmamış keki taş gibi olmuş bir love berry.
...k
8 Ay Önce
içindeki çilekler küflü, tadı ekşi bildiğin bozuk hiç beklemezdim sizden. teslimat ise 85 dk sürdü.
...u
9 Ay Önce
Kremanın kenarları kurumuş. Rezalet bunu göndermeye utanmıyor musunuz?

