rider-banner-icon
  • Coffee
  • Dessert
  • Express Delivery

Bonavias Cafe & Dessert

Express
Rating 4.1 out of 5 stars, 500+ reviews
Altıntop Mahallesi Mimar Sinan Caddesi No: 3
...n6/21/2026aşırı güzel ya tatlılar
...n6/9/2026Ayy bayılıyorum bu lezzete, Denizli’de en iyisisiniz😍tatlı kaplarına da bayıldım😍
...z5/13/2026USTANIZIN ÇIRAĞINIZIN VARSA STAJYERİN tüm mutfak ekibinin eline sağlık. lezzetler harikta TARİFLER DEĞİŞMEDEN DEVAM
...ş5/12/2026Çok lezzetliydi sıcak taze ve hızlı geldi ellerinize sağlık ancak çileği çok azdı biraz daha fazla olabilirdi teşekkürler.
...n5/11/2026Eksiksiz geldi ve tam istediğim gibi bol çikolalıydı çok teşekkür ederimm Ellerinize sağlık
...l4/17/2026Her zaman ki lezzet ve hız teşekkürler bonavias ❤️❤️
...s4/1/2026sıcak ve taze geliyor tatlımı hep burdan söylerim akşamları yemekten sonra bi gün eksik gelmişti ve tekrardan aynı siparişi eksik ürünleri ile gönderdiler çok teşekkür ederim tavsiye ediyorum
...n3/22/2026Teşekkürler özeniniz için
...u3/6/2026tazeligi, kalitesi, bol malzemeligi ve sicacik gelisiyle asla pisman olmadigim yer
...i1/20/2026Lezzetli ve yeterince büyük
...n12/24/2025Sandy Cup ve Bona City yedik çok lezzetli herkese tavsiye ederim 😋
...u12/17/2025Kurye çok hızlı ve özveriliydi
...a11/26/2025çok hızlı ve lezzetli
...n10/13/2025kurye hizmetinden çok memnun kaldım her aşamada arayıp bilgileri teyit etti, hediye olduğunu anlayınca etiketi sökmemi ister misnz diye sordu, teşekkürler 😊
...ş9/23/2025Harika
...n9/23/2025O kadar lezzetliydi ki kesinlikle tavsiye ederim.
...N9/23/2025Bayıldım
...n9/16/2025Çok güzeldi
...n9/13/2025Gayet güzel
...k9/11/2025Lezzet güzel ancak kurye gözden geçirilmeli. Paket darmadağın hale geldi
...n1/18/2026Islak mendil yok fişte 1150 yazmasına rağmen kurye 1180 dedi oda ilginç
...z4/6/2026Tadı kötü değil ama çikolatası çok azdı nancy cup söyledim kuru çilek ve pancake yemiş gibi oldum normalde çok daha güzel oluyordu artık tercih etmem
...Ş5/8/2026Pankek çikolata tamam güzeldi ama o araya koyduğunuz çileği az daha küçük koysaydınız ne yedik anlaşılmadı.Muzun küçüklüğüne de tamam ama çilek bu kadar küçük olmamalıydı bu çikolataya meyvesi çok az
...z8/2/2025Beklentimizin altındaydı. Bayat profiterol topları gibi bişeydi pek anlamadım. Çikolatası güzel, hızlı teslimat. Puan kırmak istemedim ama beğenmedim.
...k1/6/2026Kalitenin düştüğünü düşünüyorum. Çikolatası geldiğinde kristallenmis yerken cıtır cıtır ses geliyordu, kremasi lezzetli değildi.
...n11/8/2025İyi güzel hoş da meyveyi koklatmışsınız bence içinde max 1 yada 2 çilek var belki 2 dilimde muz. Bunları minik minik 10 parça yapıp serpiştirince meyveli yollamış olmuyosunuz.
...a2/5/2026Ben bu kadar küçük beklemiyordum açıkçası şaşırdım nancy cup söyledim
...ş6/21/2026Yani sürekli sizden sipariş veriyorum ve size geliyoruz kampüsün olduğu şubeye genelde çilek ve muzun miktarı git gide azalıyor bu kadsr olamaz ya ilk cıktığında ne kadar büyüktü gelene bak cilekler
...k5/31/2026tatlı soğuk geldi tatıda çok kötüydü
...K5/19/2026Yerinde surekli olarak yedim pakette hiç güzel değil çok soğuk geldi ve pankekleri çok sertti
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 0744108035700001