- Coffee
- Dessert
- Express Delivery
Bonavias Cafe & Dessert
Bonavias Cafe & Dessert Ratings & Reviews
...n
3 days ago
aşırı güzel ya tatlılar
- Chocolate Fettuccine420 TL
...n
2 weeks ago
Ayy bayılıyorum bu lezzete, Denizli’de en iyisisiniz😍tatlı kaplarına da bayıldım😍
- A Love Cup (3-4 Kişilik)1.200 TL
...z
1 month ago
USTANIZIN ÇIRAĞINIZIN VARSA STAJYERİN tüm mutfak ekibinin eline sağlık. lezzetler harikta TARİFLER DEĞİŞMEDEN DEVAM
- Chocolate Ball420 TL
...ş
1 month ago
Çok lezzetliydi sıcak taze ve hızlı geldi ellerinize sağlık ancak çileği çok azdı biraz daha fazla olabilirdi teşekkürler.
- Pancake Bona440 TL
...n
1 month ago
Eksiksiz geldi ve tam istediğim gibi bol çikolalıydı çok teşekkür ederimm Ellerinize sağlık
- Bona City390 TL
...l
2 months ago
Her zaman ki lezzet ve hız teşekkürler bonavias ❤️❤️
- Pancake Bona440 TL
- Bona City390 TL
...s
2 months ago
sıcak ve taze geliyor tatlımı hep burdan söylerim akşamları yemekten sonra bi gün eksik gelmişti ve tekrardan aynı siparişi eksik ürünleri ile gönderdiler çok teşekkür ederim tavsiye ediyorum
- Waffle Bruksel450 TL
...n
3 months ago
Teşekkürler özeniniz için
...u
3 months ago
tazeligi, kalitesi, bol malzemeligi ve sicacik gelisiyle asla pisman olmadigim yer
- Waffle Bruksel450 TL
...i
5 months ago
Lezzetli ve yeterince büyük
...n
6 months ago
Sandy Cup ve Bona City yedik çok lezzetli herkese tavsiye ederim 😋
...u
6 months ago
Kurye çok hızlı ve özveriliydi
- A Love Box (2-3 Kişilik)1.150 TL
...a
7 months ago
çok hızlı ve lezzetli
- A Love Box (2-3 Kişilik)1.150 TL
...n
8 months ago
kurye hizmetinden çok memnun kaldım her aşamada arayıp bilgileri teyit etti, hediye olduğunu anlayınca etiketi sökmemi ister misnz diye sordu, teşekkürler 😊
- A Love Box (2-3 Kişilik)1.150 TL
...ş
9 months ago
Harika
...n
9 months ago
O kadar lezzetliydi ki kesinlikle tavsiye ederim.
- Pancake Bona440 TL
...N
9 months ago
Bayıldım
- Mini Oreo Cup560 TL
...n
9 months ago
Çok güzeldi
...n
9 months ago
Gayet güzel
...k
9 months ago
Lezzet güzel ancak kurye gözden geçirilmeli. Paket darmadağın hale geldi
- Magnola360 TL
...n
5 months ago
Islak mendil yok fişte 1150 yazmasına rağmen kurye 1180 dedi oda ilginç
- A Love Box (2-3 Kişilik)1.150 TL
...z
2 months ago
Tadı kötü değil ama çikolatası çok azdı nancy cup söyledim kuru çilek ve pancake yemiş gibi oldum normalde çok daha güzel oluyordu artık tercih etmem
...Ş
1 month ago
Pankek çikolata tamam güzeldi ama o araya koyduğunuz çileği az daha küçük koysaydınız ne yedik anlaşılmadı.Muzun küçüklüğüne de tamam ama çilek bu kadar küçük olmamalıydı bu çikolataya meyvesi çok az
...z
10 months ago
Beklentimizin altındaydı. Bayat profiterol topları gibi bişeydi pek anlamadım. Çikolatası güzel, hızlı teslimat. Puan kırmak istemedim ama beğenmedim.
...k
5 months ago
Kalitenin düştüğünü düşünüyorum. Çikolatası geldiğinde kristallenmis yerken cıtır cıtır ses geliyordu, kremasi lezzetli değildi.
...n
7 months ago
İyi güzel hoş da meyveyi koklatmışsınız bence içinde max 1 yada 2 çilek var belki 2 dilimde muz. Bunları minik minik 10 parça yapıp serpiştirince meyveli yollamış olmuyosunuz.
...a
4 months ago
Ben bu kadar küçük beklemiyordum açıkçası şaşırdım nancy cup söyledim
...ş
3 days ago
Yani sürekli sizden sipariş veriyorum ve size geliyoruz kampüsün olduğu şubeye genelde çilek ve muzun miktarı git gide azalıyor bu kadsr olamaz ya ilk cıktığında ne kadar büyüktü gelene bak cilekler
...k
3 weeks ago
tatlı soğuk geldi tatıda çok kötüydü
...K
1 month ago
Yerinde surekli olarak yedim pakette hiç güzel değil çok soğuk geldi ve pankekleri çok sertti

