rider-banner-icon
  • Cağ Kebap
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Kebapçı Ağam

3 üzerinden 5 yıldız, 67 inceleme
Necip Fazıl Kısakürek Cd 21 AG
...n03.05.2026yemeğimin tadı aşırı müthiş biseydi paketleme de çok iyiydi fiyat performansi da tartışılmaz ztn kurye de çok iyiydi hızlı getirildi yemeğim kesinlikle bir daha yemek söyleyeceğim yerler arasında oldu
...k01.05.2026Porsiyon gayet doyurucu, yanında gelen ürünler de tazeydi. Sipariş hızlı ulaştı, bu kaliteyi evde yakalamak zor.
...y30.04.2026Kavurması yağı tam kıvamındaydı hamuru da çıtır çıtır bundan sonra müdavimi olacağız gibi görünüyor
...a30.04.2026pidesi çok lezzetliydi ve çok hızlı teslimat
...k30.04.2026Dürüm içi dolu doluydu içindeki tavuk çok lezzetliydi minik hediyeniz için de teşekkür ederim
...z17.04.2026dürüm lezzetli idi. malzemesi bol ve doyurucu
...s12.04.2026kebaplar ve kanat lezzetliydi öneririz.
...s02.04.2026Adana kebabın hakkını veren bir işletme
...i02.04.2026Mükemmeldi elinize sağlık
...r02.04.2026Bölgenin en iyisi böylesini görmemiştim yeni açmışsınız hayırlı olsun
...k02.04.2026Gayet lezzetliydi beğendim tekrar sipariş vereceğim
...r18.06.2026Mezeler hep soğanlıydı ya da direkt soğandı onun dışında mükemmeldi
...Ğ02.06.2026bidaha sipariş vermem heralde dürüm poşetine köz biber koyma fikri ne kadar doğru sizce
...l02.05.2026mükemmel çok hızlıydı ve çok lezzetliydi
...i11.06.2026Merhaba tanışma menüsü dediniz. Aldım ama biraz kalp kırıcı oldu. Yağ basmış ustamız. Bir daha yine söylicem. Düzelmesini beklerim. Ellerinize sağlık.
...i31.05.2026Et çok ince, kuru ve lezzetsizdi. Maalesef beklentimin çok altında kaldı.
...k24.05.2026lahmacun çok kötü hamurun üstünde resmen katlayınca dökülüyor meze olarak göbek haricinde bişey gelmedi kredi kartı ile ödeme yapmak istememe rağmen hesaba atın diye kurye gereksiz bir ısrar içindeydi
...i08.05.2026Yemek sipariş verildikten bir saat sonra geldi ve soğuktu
...t18.04.2026servis güzel ikramlar güzel paketleme güzel ama ustaniza söyleyin öyle ciğer pisirilmez sert ve tatsizdi bu şekilde devam etmenizi tavsiye etmem
...u22.06.2026hiç güzel dehidi lezzet bileyok birde 1 buçuk porsiyon secmemize rağmen 1 porsiyon geldi dikkat iz lerdi birde joker den aldık onu için ösensin oldu düşünüyorum
...a20.06.2026çok saçma ya 900 kusur para verdim 9 adet kanat geldi salata kokuyo bulgur buz gibi bir adet tombik dönerim vardı oda gelmedi bir daha hayatta alamam sizden
...l18.06.2026They didn’t send me the porsiyon I paid it Çiç tavuk
...u14.06.2026Lezzet hiç yoktu Herşey çok soğuktu gramaj çok azdı ve lahmacunda ağır bir koku vardı
...y13.06.2026Biraz önce sipariş verdim acısız olsun die urfa söyledim ama aşırı acı geldi. Ayranın üstün deki tarih silinip yeni tarih basılmış gerçekden ayıp arayacağınız numaradan da başka biri çıkıyo
...n13.06.2026buz gibi dürüm yedik sağolun
...y13.06.20261 kg kanat pirzola yazıyor ama 1 tane kanat yoktu. Gelen et ve salatalık ise leğen altında kalan ve kokan soğanlar berbat. Böyle özensiz ve ekmeğine saygısı olmayan insanlardan sipariş vermeyin berbat
...z30.05.2026Yazmıyayım dedim üzerinden 1 hafta geçmiş dedim ama görünce yine sinirlerim bozuldu. özel tanışma menünüz bu mu?? yanmış kebap buz gibi tavuk şiş salatanın soğanı sapsarı pörsümüş.Birdaha mı asla
...k26.05.2026Adana kebap aldım ağır kokuyodu daha önce yediğim adana kebaplar gibi lezzetli değildi maalesef
...ş22.05.2026Özel tanışma menüsü bir kişiyi doyuramayacak kadar azdı!!
...a22.05.2026çok kötüydü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday14:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Remziye Öztürk

Kebapçı Ağam