- Dünya Mutfağı
- Express Teslimat
Cookshop
Cookshop Değerlendirmeler
...t
1 Hafta Önce
Çok iyiydi. Dana şinitzel harikaydı.
- Tavuklu Sezar Salatası700 TL
- Çilekli Magnolia540 TL
- Mac & Cheese700 TL
- Dynamite Soslu Tavuk Parçaları700 TL
- Cornflakes Dana Schnitzel1.300 TL
...a
2 Hafta Önce
macncheese basarili ayrica yoruma dikkat edilmis
- Tavuklu Mac & Cheese720 TL
...i
3 Hafta Önce
Lezzetli
...z
3 Ay Önce
Çok güzeldi.
- Karışık Magnolia540 TL
...u
5 Ay Önce
kurye çok iyi ve ilgiliydi 🙏
- BBQ Sweet Chili Chicken700 TL
...r
6 Ay Önce
Magnolia çok güzeldi . Getiren kuryeye teşekkürler dağılmadan getirdiği için
- Karışık Magnolia540 TL
...i
3 Ay Önce
Dynamite sos konulmamış ama yemek güzeldi.
...ı
10 Ay Önce
Bowl'da tavuk üstünde susam yazıyordu ama yoktu. lezzetliydi.
- Teriyaki Soslu Tavuk Bowl770 TL
...n
5 Ay Önce
Quesedilla sipariş verecekseniz vermeyin, hayatımda yediğim en kötülerinden biriydi.
...t
9 Ay Önce
cilekli magnoliada cilek yoktu, porsiyon da azalmis, lezzet iyiydi
...y
3 Hafta Önce
Tavuklar cok kotu
...n
1 Ay Önce
et çiğ geldi, devam edemedim bile
...e
2 Ay Önce
600 tl para veriyorum koca tabağın içinde 3de1i makarna bukadar cimri olmayın be
...a
2 Ay Önce
Fish and chips diye satılan ana yemekteki balık 2 köfte boyutundaydı toplasan. Sadece patates kızartması doldurulmuş. Düzenli olarak sipariş verdiğim biryer ve bu gelen porsiyon kötü bir şaka gibiydi.
...r
3 Ay Önce
Seçim yaptığım halde çatal bıçak yok, ellerimizle mi yiyelim yemeği? Çataldan ve peçeteden tasarruf etmeye çalışmak çok yakışıksız
...t
4 Ay Önce
1100 e yakın para ödedim çalışıyorum multinetimden ödeme yapıyorum makarna pizza sosuyla yapılmıs gibi salçasını fazla istiyorum diyorum yorumu bile okumuyorsunuz çok kötüydü
...n
5 Ay Önce
gerçekten o kadar kötüydü ki slider burger yemesem mi dedim ekmeği taş gibiydi her gün sabahtan yapıp gün boyu lodosta bırakmış gibiydiler
...k
6 Ay Önce
dikkatsiz tatsız
...e
4 Gün Önce
Bonfile yerine sert bıçakla bile kesmesi zor olan bir et geldi yemedim.
- Fuse Tea (33 cl.)180 TL
...m
1 Hafta Önce
Club sandviçi bu kadar kötü yollamanız şaşırtıcı. Haftada 3 gün sipariş verdiğim yerdi. Hem yan üründeki notları dikkate almayıp hem de ana ürünü parçalanmış yolladığınızdan bu son siparişimdi
...Ş
7 Ay Önce
kuryenin elindeki pakette patates kızartması en üstte ve agzı açık bir şekilde geldi.Bundan önceki tüm siparişlerde kutuların ağzı bantlı olurdu.Daha dikkatli olmanızı rica ederim
...t
8 Ay Önce
1 saat 15 dakikada, kimbilir kaçıncı kez sıraya alınmıştı. Patatesler hala donuk ama yağ çekmiş ve pörsümüş. Fish and chips’in fotoğraftakiyle ilgisi yok. Porsiyon başlangıç tabağı kadar. Çok üzücüydü
...l
9 Ay Önce
Her anlamda kötüydü. Öncelikli teslimat seçtiğim halde 2 saatte geldi, soğuktu, lezzetsizdi. Ayrıca da çok pahalı. Tavsiye etmem.
...r
10 Ay Önce
Muz iceren magnolialardaki muzlar eksimis bu sebeble tadi cok kotuydu.
- Magnolia Tiramisu545 TL
...l
7 Ay Önce
keske foto koyabilsem de rezil etsem sizi.625 tl odedip pismemispespembe tavuk yollamaya utanmadiniz mi?hepsini cope attim.yaziklar olsun,sagligimizla oynadiginiz gibi bir de paramizla rezil oluyoruz.
...ş
7 Ay Önce
yemeğin yarısı gelmedi
...i
10 Ay Önce
Berbat üstü berbat , 1-2 kilo mayonez azıcık marul ve bir iki parça tavuğa dünya para vermek için harika bir yer , 4 salata 1 burger söyledik . Kesinlikle salata söylenmemeli resmen kilolarca sos

