rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Express Teslimat

Cookshop

KAPALI
TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Nispetiye Cad. No: 92*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...t12.06.2026Çok iyiydi. Dana şinitzel harikaydı.
...a06.06.2026macncheese basarili ayrica yoruma dikkat edilmis
...i01.06.2026Lezzetli
...z13.03.2026Çok güzeldi.
...u21.01.2026kurye çok iyi ve ilgiliydi 🙏
...r24.12.2025Magnolia çok güzeldi . Getiren kuryeye teşekkürler dağılmadan getirdiği için
...i09.03.2026Dynamite sos konulmamış ama yemek güzeldi.
...ı09.08.2025Bowl'da tavuk üstünde susam yazıyordu ama yoktu. lezzetliydi.
...n29.12.2025Quesedilla sipariş verecekseniz vermeyin, hayatımda yediğim en kötülerinden biriydi.
...t04.09.2025cilekli magnoliada cilek yoktu, porsiyon da azalmis, lezzet iyiydi
...y31.05.2026Tavuklar cok kotu
...n13.05.2026et çiğ geldi, devam edemedim bile
...e09.04.2026600 tl para veriyorum koca tabağın içinde 3de1i makarna bukadar cimri olmayın be
...a04.04.2026Fish and chips diye satılan ana yemekteki balık 2 köfte boyutundaydı toplasan. Sadece patates kızartması doldurulmuş. Düzenli olarak sipariş verdiğim biryer ve bu gelen porsiyon kötü bir şaka gibiydi.
...r17.03.2026Seçim yaptığım halde çatal bıçak yok, ellerimizle mi yiyelim yemeği? Çataldan ve peçeteden tasarruf etmeye çalışmak çok yakışıksız
...t12.02.20261100 e yakın para ödedim çalışıyorum multinetimden ödeme yapıyorum makarna pizza sosuyla yapılmıs gibi salçasını fazla istiyorum diyorum yorumu bile okumuyorsunuz çok kötüydü
...n10.01.2026gerçekten o kadar kötüydü ki slider burger yemesem mi dedim ekmeği taş gibiydi her gün sabahtan yapıp gün boyu lodosta bırakmış gibiydiler
...k22.12.2025dikkatsiz tatsız
...e20.06.2026Bonfile yerine sert bıçakla bile kesmesi zor olan bir et geldi yemedim.
...m13.06.2026Club sandviçi bu kadar kötü yollamanız şaşırtıcı. Haftada 3 gün sipariş verdiğim yerdi. Hem yan üründeki notları dikkate almayıp hem de ana ürünü parçalanmış yolladığınızdan bu son siparişimdi
...Ş21.11.2025kuryenin elindeki pakette patates kızartması en üstte ve agzı açık bir şekilde geldi.Bundan önceki tüm siparişlerde kutuların ağzı bantlı olurdu.Daha dikkatli olmanızı rica ederim
...t12.10.20251 saat 15 dakikada, kimbilir kaçıncı kez sıraya alınmıştı. Patatesler hala donuk ama yağ çekmiş ve pörsümüş. Fish and chips’in fotoğraftakiyle ilgisi yok. Porsiyon başlangıç tabağı kadar. Çok üzücüydü
...l04.09.2025Her anlamda kötüydü. Öncelikli teslimat seçtiğim halde 2 saatte geldi, soğuktu, lezzetsizdi. Ayrıca da çok pahalı. Tavsiye etmem.
...r31.07.2025Muz iceren magnolialardaki muzlar eksimis bu sebeble tadi cok kotuydu.
...l18.11.2025keske foto koyabilsem de rezil etsem sizi.625 tl odedip pismemispespembe tavuk yollamaya utanmadiniz mi?hepsini cope attim.yaziklar olsun,sagligimizla oynadiginiz gibi bir de paramizla rezil oluyoruz.
...ş13.11.2025yemeğin yarısı gelmedi
...i11.08.2025Berbat üstü berbat , 1-2 kilo mayonez azıcık marul ve bir iki parça tavuğa dünya para vermek için harika bir yer , 4 salata 1 burger söyledik . Kesinlikle salata söylenmemeli resmen kilolarca sos
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday10:0022:45
Friday,Saturday10:0023:15

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: efk@hs02.kep.tr

MERSIS No: 0323044932100012