- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Usta Pideci
Usta Pideci Değerlendirmeler
...n
1 Ay Önce
İkinci verişim çok beğeniyorum
...n
1 Ay Önce
Çok güzeldi herşey için teşekkürler daha önce bu kadar güzelini yememiştim
...n
1 Ay Önce
Suffleler çok güzeldi artık hep burdan vericem
- 2'li Sufle Kampanyası150 TL
...Y
1 Ay Önce
guzeldi
...n
2 Ay Önce
Ustanın eline sağlık çok güzel yapmış
- Acılı Lahmacun150 TL
...u
4 Ay Önce
çok lezzetlidir ellerinize saglık
- Ayran (30 cl.)50 TL
- Kıymalı Pide Menü325 TL
...u
11 Ay Önce
Yanlış dondurma gönderilmiş
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide340 TL
...k
4 Ay Önce
pide hamuru kalındı kıymanın lezzeti çok iyi değildi kaşarlı güzeldi
...n
2 Ay Önce
Hayatımda yediğim en güzel lahmacundu puanları neden düşük anlamadım ama çok iyiydi
- Acısız Lahmacun150 TL
...r
11 Ay Önce
Acı sos istemiştim gelmedi
...k
4 Ay Önce
Garnitür çok azdı ve lahmacunun tadını çok beğenmedim.
...n
4 Ay Önce
Kenarları sertdi :(
...n
7 Ay Önce
Ekstra kaşar istememe rağmen kupkuru bısı geri ekstra ayran istedim oda gelmedi
...l
2 Ay Önce
patatesli ve kıymalı pide siparişi verdim. kıymalı pide de kıyma yoktu ve aşırı bir baharat kokusu vardı. patatesli pide de aynı şekilde patates tadından çok tuhaf bir baharat kokusu var.
...n
2 Ay Önce
Severek kaç gündür söylüyorduk bugün bir tane bile garnitür gelmedi kolada normaldi zero dememize rağmen
...n
2 Ay Önce
hata benim yorumları kaale almadım söyledim. rezalet. Allah'ım affetsin.
...l
4 Ay Önce
gelen lahmacun eksik geldi.4 tane söylemiştim 3 tane geldi. lahmacunlar küçücük ve heryerinden kopmuş hayatımda böyle birşey görmedim verilen paraya yazik
...z
5 Ay Önce
Keşke biraz pişirseydiniz pideyi bu ne biçim pide hayatımda daha kötüsünü yemedim 5 kişiden bir kişi bile beğenmedi
...n
6 Ay Önce
Geçen sipariş verdiğimde çok güzeldi ama şimdi lahmacunun yanında ne garnitür geldi ne lahmacun lahmacuna benziyor yanmış kenarları koparılmış öyle gönderilmiş
...ş
8 Ay Önce
Pideler buz gibi geldi . Pide hamuru gibi değildi normal ekmek yedik sanki çok kötüydü . O kadar sertti ki siz bile dilimleyemeden göndermişsiniz !
...n
10 Ay Önce
Üzgünüm garnitür göndermemişiniz
- Coca-Cola Fırsatı (4'lü Lahmacun Menü)560 TL
...r
11 Ay Önce
1 yıldız bile çok başka bsey yazmama gerek yok
...Ş
11 Ay Önce
Fanta istemistim sprite gonderildi
- Coca-Cola Fırsatı (Kuşbaşılı & Sucuklu Kaşarlı Menü)610 TL
...n
11 Ay Önce
yediğim en kötü lahmacun içinde kıyma bile yok domatesi basıp vermişler biz kabahat bildiğin yerden yiyeceksin. verdiğim parayı helal etmiyorum biraz esnaf olun
...n
1 Yıl Önce
hayatimda verdigim en kotu siparisti. hem lahmacun eksik geldi hem tirtiklanmis sekilde geldi.icecegi yanlis gonderdiler.kullanilmis pizza kutusunda siparis mi gonderilir? lahmacunda et var mi saibeli

