- Tost & Sandviç
- Restoran Teslimatlı
Alsancak Kömürde Sandviç
Alsancak Kömürde Sandviç Değerlendirmeler
...n
1 Ay Önce
D O Y U R A N LEZZET
- Alsancak Kömürde Karışık Sandviç (XL)300 TL
...r
9 Ay Önce
Sosisler yumuşak değildi. Aşırı pişmişler ve kurumuşlardı.
...m
4 Ay Önce
İzmirde böylesini yemedim , cok basariliydi emeğinize sağlık ücretini sonuna kadar hakediyor :)
- Ayran (30 cl.)60 TL
- Alsancak Kömürde Karışık Sandviç (XL)300 TL
...n
6 Ay Önce
Harikaydı
...r
8 Ay Önce
Çok lezzetliydi denemenizi tavsiye ediyorum
...t
9 Ay Önce
hayatımda yedigim en iyi sandvicti. ellerinize saglik
- Single Alsancak Menü440 TL
...y
11 Ay Önce
Ben hayatımda böyle lezzetli bir sandviç yemedim Aydın’da. Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.
- Bol Cheddar Kömürde Sandviç (XL)350 TL
- Alsancak Acılı Kömürde Sandviç (XL)320 TL
...u
1 Yıl Önce
Neden kötü yorum yapıldığını anlamadım. Çok güzel yapıyorlar ellerinize sağlık
- Alsancak Kömürde Karışık Sandviç (XL)300 TL
...n
7 Ay Önce
içinde ne kaşar ne sucuk var. kömürde sandviç böyle olmaz. sadece sosis ve bir parça küçük yuvarlak turşu vardı. gerçekten bir parça..
...r
2 Gün Önce
Sipariş veriyorsun 1 saat sonra buz gibi yolluyorlar ve gecenin 4 ü olmasına rağmen yoğunluk var diyorlar şaka gibi bir işletme
...r
1 Hafta Önce
Normalde yorum yazan insan değilim ama gerçekten çok kötü benimde restorantım var.ekmekler yanmış 2.10 daverdigim sipariş 3.35 de geldi.yogunluk olabilir ama bu kadar para kazanmak üzerine olmamalı
...ü
2 Ay Önce
2 saatte gelen çok kötü bir sandviç
...n
4 Ay Önce
Sahur için 1saat 10dakika önce söyledim geldiğinde ezanın okunmasına 1dakika vardı ve buz gibiydi
...ş
5 Ay Önce
Ürünler soğuktu bir daha sipariş vermeyeceğim
...i
5 Ay Önce
Siparişinizi acıkacağınızı tahmin ettiğiniz zaman vermeniz lazım çünkü 3 saatten aşağıya teslim edilme gibi bir şey mümkün değil. Gelen üründe soğuk ve pişmemiş geliyor eziyetten başka bir şey değil.
...ı
9 Ay Önce
Turşu istedim yok peynir zaten varla yok arası bişeydi
...N
5 Ay Önce
100 kere sipariş verdiğim bir restorant ama son siparişim 2 saat 10 dk da geldi beklerken doydum sosisler kayış gibi geldi çok şaşırdım birdaha sipariş vermeyi düşünmüyorum
...t
9 Ay Önce
PİLOT VE ÖĞRENCİ ARKADAŞLAR PARANIZI 250 adet 1 tl yaptırıp yeseniz daha sağlıklı olur. 2 kere ısırdıktan sonra atmak zorunda kaldım o derece kötü malzemeler kullanılmış. Önermiyorum.
...z
8 Ay Önce
Hayatımda bu kadar rezalet bir sandviç yemedim,bir ısırıktan sonra direk çöpe attım ayrıca turşu poşeti de küflü geldi
...u
9 Ay Önce
Fiyat tavanda kalite yerde. Yazik.
...r
11 Ay Önce
Rezalet param boşa gitti

