- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Bitat Bafra Pidesi
Bitat Bafra Pidesi Değerlendirmeler
...u
3 Ay Önce
Enfes
...n
5 Ay Önce
kaç kez sipariş verdim hatırlamıyorum tek kelimeyle mükemmel arkadaşlarımda çok beğendi
- Mantarlı Kaşarlı Pide (Açık)560 TL
...l
5 Ay Önce
Samsunda yaşamış biri olarak kapalı bafra pidesini çok beğendim. Tek eleştirim pakette gelirken hamuru buhardan yumuşamıştı ama yerinde yiyince süper çıtırlıktadır eminim.
- Eker Ayran (30 cl.)110 TL
- Bafra Pidesi (Kapalı)750 TL
...z
6 Ay Önce
Her zaman ki gibi enfes,birde joker indirimiyle yiyorsanız dahada enfes
- Bafra Pidesi (Kapalı)500 TL
- Su (50 cl.)40 TL
...t
7 Ay Önce
TEŞEKKÜRLER HARİKA İDİ YURT DIŞINDAN MİASİRİM ÇOK BEĞENDİ HAYIRLI İŞLER SELAMLAR
- Mantarlı Kaşarlı Pide (Açık)560 TL
- Eker Ayran (1 L.)190 TL
...a
9 Ay Önce
Elinize saglik cok iyiydi
- Bafra Pidesi (Kapalı)500 TL
...N
9 Ay Önce
cok guzellerdi elinize saglik.
...n
10 Ay Önce
hafif ve nefisti.
- Karışık Pide (Kapalı)640 TL
- Bafra Pidesi (Kapalı)500 TL
...n
3 Ay Önce
Ufak bir salata iyi olurdu
- Kuşbaşılı Pide (Açık)640 TL
...z
10 Ay Önce
guzel
...y
6 Ay Önce
Hiç gevrek değildi.
- Bafra Pidesi (Kapalı)500 TL
...R
7 Ay Önce
çok güzel di biraz kaşarı az olmuş daha bol olabilirdi birde bastırma çok tuzluydu onun haricinde lezizdi.
...ğ
9 Ay Önce
Kuruydu çok kuru
...r
10 Ay Önce
Verdiğiniz paranın hakkını alacağınız bir yer.
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide (Açık)640 TL
...z
3 Ay Önce
fiyatının pidesi ve işciliği değil boyuyu da dolu dolu beklemeyin ama kötü de değil
...u
9 Ay Önce
Yoğurdu yanında gönderseydiniz daha önce öyle yapıyordunuz içine koymuşsunuz çorba gibi olmuş hiç güzel değildi
- Bafra Pidesi (Kapalı)500 TL
...M
6 Ay Önce
Kavurma kaşarlı istedik kıymalı pide geldi 🤦🏻♀️
...k
6 Ay Önce
Etler çiğ geldi kırmızı kırmızı pidenin üzerindeydi.
...U
7 Ay Önce
Siparişim restoranttan çok geç teslim alındı.geldiğinde tamammen soğumuştu.bu yüzden bir daha yemek sepetinden sipariş vermiycem.
...n
11 Ay Önce
minik pide geldi fotoğrafla alakası yok..şaka gibiydi..lezzet ise vasat..nasıl yüksek puan verdiklerini anlamak mümkün değil

