- Dünya Mutfağı
- Kahvaltı & Börek
- Tatlı
- Express Teslimat
Görgülü
Görgülü Değerlendirmeler
...n
1 Ay Önce
Her zamanki gibi güzeldi
...a
1 Ay Önce
Herzamanki gibi 10 numara 5 yıldız çok teşekkür ederiz
- Karışık Klasik Tatlı Kurabiye (500 gr.)650 TL
- Karışık Tuzlu Kurabiye (500 gr.)650 TL
...z
3 Ay Önce
Taze ve lezzetliydi teşekkürler
- Not availableCevizli Ev Baklavası (4 Dilim)
- Not availableSoğuk Baklava
- Not availableÇilekli Milföy
...u
3 Ay Önce
Hem siparişim hemde ikramlar için çok teşekkür ederim
- Not availableFıstıklı Güllaç (Dilim)
...s
4 Ay Önce
Pasta çok taze ve çok lezzetliydi. Teşekkürler.
...p
6 Ay Önce
çok lezzetliydi.
- Aşure450 TL
...a
8 Ay Önce
Hediye için teşekkür ederim çok naziksiniz
- Not availableVişne Çikolatalı Pasta
...z
9 Ay Önce
her sey cok iyiydi ve hizli geldi
- Not availableKıymalı Poğaça
- Not availableZeytinli Açma
- Peynirli Su Böreği300 TL
...y
9 Ay Önce
Pastaları çok taze
- Not availableMeyveli Mois Pasta (4 Kişilik)
...y
9 Ay Önce
taze ve lezzetli
- Not availableSoğuk Baklava
- Not availableBallı Pasta
...K
11 Ay Önce
her zamanki gibi cok lezzetli, ikraminiz icin de tesekkur ederim
- Not availableTiramisu
- Supangle450 TL
...i
10 Ay Önce
acıbadem kurabiyesi görsellerinizde problem var. paket olarak gösterip tek büyük gönderiyorsunuz
- Karışık Tuzlu Kurabiye (500 gr.)650 TL
...z
4 Ay Önce
Her zaman yediğim yemek, bu sefer beğendisi nedense biraz ekşi idi.
- Görgülü Special Tavuk800 TL
...U
8 Ay Önce
kandil simidi çok kötü
- Su Böreği (500 gr.)550 TL
- Paskalya (Büyük)380 TL
...t
9 Ay Önce
trileçenin fiyatını arttırıp kalitesini yerle bir etmişsiniz
...i
9 Ay Önce
mini pizza istemistim yoksa arayip sunlari koyucaz diye soyliyebilirdiniz kafaniza gore koymussunız lezzetliydi ona viesey demiyorum ama genede beze çok kötüydü pasta guzeldi
...k
1 Hafta Önce
Pastalar tazeydi ama görsellerle alakası yok. Fıstıklı pasta da fıstık yok sadece krem şanti ve minicik bir daha sipariş vermem.
...y
1 Ay Önce
Beklemişti,taze degiildi yumuşamışti,niye gönderdiniz,onun özelliği kıtır olmasi..😖
...n
1 Ay Önce
fotoğrafla gelen pastanın alakası yok
...l
2 Ay Önce
Sipariş notlarını okumanızı tavsiye ederim
...ı
3 Ay Önce
Maalesef tadı çok kötü geldi, sanki marketten hazır alınmış üzerine şerbet dökülmüş gibi geldi. Kusura bakmayın. Kurabiyeleriniz harika ama şerbetli tatlı konusunda kötü.
...z
4 Ay Önce
Çileği bozulmuş, mukuslanmıştı. Daha önce birkaç kez sipariş verdiğimiz bir yer, güvenimiz sarsıldı. Bir de küçük pasta 450 tl, çöp oldu
...Z
8 Ay Önce
Bütün pizzalar birbirine yapışmış ve dğılmıştu
...i
8 Ay Önce
Fotoğraftakiyle ilgisi olmayan bir kutu geldi. En son 1990 lı yıllarda böyle kurabiyeler görmüştüm odasanırım düğün salonunda. Nostaljik bir şaka sandık ama gerçekten değilmiş. Sonsuz hayal kırklığı.
...l
8 Ay Önce
klasik normal hamburgerin icinde aci bir sos vardi aci diye uyarilmasi gerekilirdi surekli yedigimiz hamburgeri bu sefer yiyemedik iade de edemiyorlar…
...t
11 Ay Önce
Çilekli çikolatalı pastanın üstündeki çilek bozulmuştu içindeki çilek de ekşimişti. Garajlı çikolatanın da sadece üstünde kötü bir ganaj var dümdüz ortalama bi çikolatalı pasta keyifli de değil.
...r
1 Yıl Önce
ürünlerim yanlış geldi yardım merkezi yardımcı olmuyor işletme bende notlar görünmüyor diyor ürünleri istemiyorum iade edin lütfen böyle saçmalık mı olur

