rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahvaltı & Börek
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Görgülü

KAPALI
TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Fenerbahçe Mah. Bağdat Cad. No:46/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n25.05.2026Her zamanki gibi güzeldi
...a19.05.2026Herzamanki gibi 10 numara 5 yıldız çok teşekkür ederiz
...z23.03.2026Taze ve lezzetliydi teşekkürler
...u04.03.2026Hem siparişim hemde ikramlar için çok teşekkür ederim
...s22.02.2026Pasta çok taze ve çok lezzetliydi. Teşekkürler.
...p28.12.2025çok lezzetliydi.
...a31.10.2025Hediye için teşekkür ederim çok naziksiniz
...z01.10.2025her sey cok iyiydi ve hizli geldi
...y22.09.2025Pastaları çok taze
...y02.09.2025taze ve lezzetli
...K12.07.2025her zamanki gibi cok lezzetli, ikraminiz icin de tesekkur ederim
...i12.08.2025acıbadem kurabiyesi görsellerinizde problem var. paket olarak gösterip tek büyük gönderiyorsunuz
...z09.02.2026Her zaman yediğim yemek, bu sefer beğendisi nedense biraz ekşi idi.
...U12.10.2025kandil simidi çok kötü
...t26.09.2025trileçenin fiyatını arttırıp kalitesini yerle bir etmişsiniz
...i17.09.2025mini pizza istemistim yoksa arayip sunlari koyucaz diye soyliyebilirdiniz kafaniza gore koymussunız lezzetliydi ona viesey demiyorum ama genede beze çok kötüydü pasta guzeldi
...k21.06.2026Pastalar tazeydi ama görsellerle alakası yok. Fıstıklı pasta da fıstık yok sadece krem şanti ve minicik bir daha sipariş vermem.
...y28.05.2026Beklemişti,taze degiildi yumuşamışti,niye gönderdiniz,onun özelliği kıtır olmasi..😖
...n03.05.2026fotoğrafla gelen pastanın alakası yok
...l23.04.2026Sipariş notlarını okumanızı tavsiye ederim
...ı30.03.2026Maalesef tadı çok kötü geldi, sanki marketten hazır alınmış üzerine şerbet dökülmüş gibi geldi. Kusura bakmayın. Kurabiyeleriniz harika ama şerbetli tatlı konusunda kötü.
...z14.02.2026Çileği bozulmuş, mukuslanmıştı. Daha önce birkaç kez sipariş verdiğimiz bir yer, güvenimiz sarsıldı. Bir de küçük pasta 450 tl, çöp oldu
...Z31.10.2025Bütün pizzalar birbirine yapışmış ve dğılmıştu
...i19.10.2025Fotoğraftakiyle ilgisi olmayan bir kutu geldi. En son 1990 lı yıllarda böyle kurabiyeler görmüştüm odasanırım düğün salonunda. Nostaljik bir şaka sandık ama gerçekten değilmiş. Sonsuz hayal kırklığı.
...l02.10.2025klasik normal hamburgerin icinde aci bir sos vardi aci diye uyarilmasi gerekilirdi surekli yedigimiz hamburgeri bu sefer yiyemedik iade de edemiyorlar…
...t29.07.2025Çilekli çikolatalı pastanın üstündeki çilek bozulmuştu içindeki çilek de ekşimişti. Garajlı çikolatanın da sadece üstünde kötü bir ganaj var dümdüz ortalama bi çikolatalı pasta keyifli de değil.
...r30.06.2025ürünlerim yanlış geldi yardım merkezi yardımcı olmuyor işletme bende notlar görünmüyor diyor ürünleri istemiyorum iade edin lütfen böyle saçmalık mı olur
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0022:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0409088853200001