- Tost & Sandviç
- Express Teslimat
Aile Tost Evi
Aile Tost Evi Değerlendirmeler
...N
2 Gün Önce
tost güzeldi ama ekmek ayrı güzeldi
- Sucuklu Tost145 TL
...z
1 Hafta Önce
Biraz geç geldi onun dışında her şey gayet güzeldi ve sıcacık geldi
- Karışık Tost150 TL
- Karamelize Soğanlı Karışık Tost165 TL
...r
3 Ay Önce
Çok çok güzeldi özellikle soğanlı kaşarlı sandviç herkes mutlaka denemeli
- Karışık Tost150 TL
- Kaşarlı Tost145 TL
- Soğanlı Kaşarlı Sandviç150 TL
...ç
3 Ay Önce
herşeyiyle mükemmeldi
- Sucuklu Tost145 TL
...G
3 Ay Önce
Salçayı biraz daha azaltırsanız daha güzel olur 👍
- Kaşarlı Tost145 TL
...r
4 Ay Önce
Lezzetli ve sıcak geldi
- Patatesli Kaşarlı Gözleme230 TL
...r
7 Ay Önce
İlk defa sucuklu tostun içinde gercek sucuk olduğunu gördüm birdahaki sefere sadece sucuk ve ekmek sipariş edeceğim tebrik ederim.
...G
7 Ay Önce
Güzel bi deneyim oldu yalnız ketçap mayonez biraz daha arttırılabilir
- Not availableBiberli Tost
...n
9 Ay Önce
cok lezetliydi kaşar bol koymuslar elinize saglik
- Kaşarlı Tost145 TL
...m
9 Ay Önce
Hızlı hazırladılar ellerinize sağlık
- Çikolatalı Tost130 TL
...r
9 Ay Önce
Lezzetliydi
- Çikolatalı Tost130 TL
...r
2 Ay Önce
tost güzeldi. öküz doyuran tavsiye ederim sadece paketleme ve servisi beğenmedim
...p
8 Ay Önce
Tost güzeldi ama lütfen pişmiş soğan değil karamelize soğan koyun
- Karamelize Soğanlı Karışık Tost165 TL
...r
1 Ay Önce
isminin hakkını vermiyor
...n
6 Ay Önce
Bazlama güzeldi, içi doluydu. Öküz Tostun içindeki malzemeler güzel ama bence ekmek aşağı çekiyor. Belki daha da yağlamak, çıtır yapmak veya ekmek değişmek iyi olur. Gözleme de kenarları az pişmişti.
- Not availablePizza Tadında Bazlama Tost
...n
7 Ay Önce
müko bir tosttu
- Çikolatalı Tost130 TL
...k
9 Ay Önce
mğkemmeldi
- Gözleme Menü350 TL
...u
10 Ay Önce
Efsaneee
...z
5 Ay Önce
İçerik olarak -malzeme dolgunluğu açısından- beklentimi karşılamasa da güzeldi.
- Su (50 cl.)25 TL
...r
8 Ay Önce
Hayatımda gördüğüm en az porsiyonlu yemekti patates kızartması da ev yapımı tadındaydı tamam güzel bu ama biber çekirdekleri vardı aynı yağda kızartılmış ve yağı içine çekmişti bu paraya mutlu etmedi
...u
9 Ay Önce
patatesi söylemesem doymazdım öküz doyuran diyince dolu kalın bi tost sandım kasarlı tost gibi inceydi :(
- Patates Kızartması130 TL
...n
Bugün
ucuz olduğu için söyledim ıspartanın esnafı iyi yemek yapmaya da çalışmıyor fiyatı ucuz olduğu için tadı da kötü olsun demişler şu mekana insana biraz saygısı olur insanın hiç mi içinizden gelmiyor
...r
4 Hafta Önce
Ekmek bayat, sosis beyazlamış, patatesler can çekişiyor. Biraz özenseniz el lezzetiniz var ama özensiz olunca lezzetin de bir önemi kalmıyor
...r
1 Ay Önce
ekmek bayattı
...S
1 Ay Önce
0 puan verebilseydim verirdim normalde yorum yapmam ama bu kadar kotu yemek sıparıs etmemiştim kupkuru patates ve sosis tas gibi buz gibi ıcındw ne mayonez ne ketcap var ki yanına bile koymamışlar..
...N
3 Ay Önce
Çok kötü
...z
3 Ay Önce
Sucuklar kötü malzeme az
...R
4 Ay Önce
tost değil kağıt gibi ekmek içindeki sucuk kagitdan daha inceydi kesinlikle sipariş vermeyiniz
...r
7 Ay Önce
Kızartma gelmemiş
...r
10 Ay Önce
Beklemiş hamurla yapılmış bazlama tostta hamuru ekşi ve çok kötü bir tadı vardı , ekmek aradı ise fazlası ile kuruydu, ikiside Malesef çöpe gitti bilginiz olsun

