rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Aile Tost Evi

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 100 inceleme
126.Cadde Günaydın Apartmanı No:9/26
...N20.06.2026tost güzeldi ama ekmek ayrı güzeldi
...z13.06.2026Biraz geç geldi onun dışında her şey gayet güzeldi ve sıcacık geldi
...r17.03.2026Çok çok güzeldi özellikle soğanlı kaşarlı sandviç herkes mutlaka denemeli
...ç28.02.2026herşeyiyle mükemmeldi
...G25.02.2026Salçayı biraz daha azaltırsanız daha güzel olur 👍
...r12.02.2026Lezzetli ve sıcak geldi
...r24.11.2025İlk defa sucuklu tostun içinde gercek sucuk olduğunu gördüm birdahaki sefere sadece sucuk ve ekmek sipariş edeceğim tebrik ederim.
...G18.11.2025Güzel bi deneyim oldu yalnız ketçap mayonez biraz daha arttırılabilir
...n19.09.2025cok lezetliydi kaşar bol koymuslar elinize saglik
...m17.09.2025Hızlı hazırladılar ellerinize sağlık
...r11.09.2025Lezzetliydi
...r31.03.2026tost güzeldi. öküz doyuran tavsiye ederim sadece paketleme ve servisi beğenmedim
...p25.10.2025Tost güzeldi ama lütfen pişmiş soğan değil karamelize soğan koyun
...r23.05.2026isminin hakkını vermiyor
...n26.11.2025Bazlama güzeldi, içi doluydu. Öküz Tostun içindeki malzemeler güzel ama bence ekmek aşağı çekiyor. Belki daha da yağlamak, çıtır yapmak veya ekmek değişmek iyi olur. Gözleme de kenarları az pişmişti.
...n18.11.2025müko bir tosttu
...k02.09.2025mğkemmeldi
...u06.08.2025Efsaneee
...z19.01.2026İçerik olarak -malzeme dolgunluğu açısından- beklentimi karşılamasa da güzeldi.
...r06.10.2025Hayatımda gördüğüm en az porsiyonlu yemekti patates kızartması da ev yapımı tadındaydı tamam güzel bu ama biber çekirdekleri vardı aynı yağda kızartılmış ve yağı içine çekmişti bu paraya mutlu etmedi
...u17.09.2025patatesi söylemesem doymazdım öküz doyuran diyince dolu kalın bi tost sandım kasarlı tost gibi inceydi :(
...n22.06.2026ucuz olduğu için söyledim ıspartanın esnafı iyi yemek yapmaya da çalışmıyor fiyatı ucuz olduğu için tadı da kötü olsun demişler şu mekana insana biraz saygısı olur insanın hiç mi içinizden gelmiyor
...r26.05.2026Ekmek bayat, sosis beyazlamış, patatesler can çekişiyor. Biraz özenseniz el lezzetiniz var ama özensiz olunca lezzetin de bir önemi kalmıyor
...r11.05.2026ekmek bayattı
...S04.05.20260 puan verebilseydim verirdim normalde yorum yapmam ama bu kadar kotu yemek sıparıs etmemiştim kupkuru patates ve sosis tas gibi buz gibi ıcındw ne mayonez ne ketcap var ki yanına bile koymamışlar..
...N19.03.2026Çok kötü
...z25.02.2026Sucuklar kötü malzeme az
...R01.02.2026tost değil kağıt gibi ekmek içindeki sucuk kagitdan daha inceydi kesinlikle sipariş vermeyiniz
...r18.11.2025Kızartma gelmemiş
...r17.08.2025Beklemiş hamurla yapılmış bazlama tostta hamuru ekşi ve çok kötü bir tadı vardı , ekmek aradı ise fazlası ile kuruydu, ikiside Malesef çöpe gitti bilginiz olsun
Monday10:3023:59
Tuesday10:1523:59
Saturday09:3023:59
Sunday14:0022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: suleyman.karakose@hs01.kep.tr

MERSIS No: