rider-banner-icon
  • Döner
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Murat Usta Pide

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Sokullu Mehmet Cad. 169
...n17.06.2026tombik ekmek çok iyi çok boldu elinize sağlık
...n17.06.2026efsane porsiyonu biraz daha büyük olsaydı daha iyi olurdu
...n14.06.2026Alın aldırın siddetle tavsıye
...ç14.06.2026Bayadır süredir müşterisiyim hızlı teslimat lezzetli ve temiz bol malzemeleri tavsiye ediyorum 👏👏👏
...n13.06.2026mükemmel efsane
...n13.06.2026efsaneeeeee
...n13.06.2026ellerine sağlık mükemmel olmuş
...n13.06.2026Emegınıze saglık kalıteyı bozmadan devam
...r05.06.2026Fiyat performans
...m31.05.2026Arnavutköyde lahmacunun en iyisi sürekli sipariş ederim.
...n31.05.2026çok iyi efsane
...k29.05.2026wery good
...n27.05.2026mükemmel efsane
...n26.05.2026Kurye cok hızlıydı ve cok lezzetli bir pideyle ellerinize saglık
...z20.05.2026Arnavutköyün en güzel lahmacunu diyebilirim çıtırdı ve tadı güzeldi ustanın ellerine sağlık
...k20.05.2026Sıcacık efsane
...r19.05.2026Bu adamlar bu işi biliyor.
...u17.05.2026Lahmacun çok lezetliydi hele ki acılı olanı gerçekten harikaydı ellerinize sağlık yanına közlenmiş biber rica etmiştik yoğunluktan unuttular sanırım canları sağolsun bol kazançlar dilerim
...n15.05.2026Arnavutköyde yediğim en iyi kanattı diyebilirim lavaşlar sadece biraz daha taze olabilirdi okadar birde bence biraz fiyatı arttırıp yanına salata pilav domates soğan tarzı şeyler de koyabilirsiniz
...t13.05.2026Güzel pişmişti ellerinize sağlık kacıncı siparişim oldu bilmiyorum ilgili bir restront bol kazançlar
...i08.05.2026Birçok ürününü denedim, çok sevdiğim ve lezzetli bulduğum bir işletme. Ellerinize sağlık
...z19.04.2026şimdiye kadar yediğim en iyi kanat olabilir çok güzeldi iyi pişmişti ve çok sıcaktı kokusu evi sardı resmen 2 kişiyi yeterince doyurdu elinize sağlık
...a19.04.2026La comida muy buena. El mensajero muy amable. Muchas gracias.
...l18.04.2026Çok güzeldi eksiksiz geldi ve kurye hızlı geldi sıcacıktı çok beğendik ellerinize sağlık
...r08.04.2026Lahmacunu bol malzemeli tadı çok güzel açık ayranda harikaydı
...ı04.04.2026Her şey istediğim gibi geldi sağolun
...N04.04.2026teşekkürler
...k01.04.2026kesinlikle çok güzeldi sıcaktı ve yanında közlenmiş biber rica ettim yollamışlardi çok teşekkür ederim
...n25.03.2026Cok begenerek yiyorum yanında gönderdiğiniz ikram içimde ayrıca tesekkürler
...r23.03.2026Sıcak, tadı güzel, kurye kaliteli her şey 10 numara elinize sağlık
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3022:30
Wednesday10:3022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: