- Burger
- Breakfast & Börek
- Toast & Sandwich
- Express Delivery
Köylü Cafe
Köylü Cafe Ratings & Reviews
...n
Yesterday
Kurye çok hızlıydı
...n
2 months ago
tavsiye ederim cok iyiydi her zaman soyledigimiz yer.
- Ispanaklı Peynirli Gözleme180 TL
...k
7 months ago
şiddetle tavsiye ediyorum kesinlikle sipariş verip bi deneyin sıkma sı herşwyi çok güzel
...a
9 months ago
Yengen tost çok başarılıydı. Malzemesi bol, sıcak ve lezzetli geldi. Elinize sağlık.
- Yengen Tost215 TL
...n
6 months ago
Sıcacık ve taze geldi sadece bir tık daha sigara börekleri kızartılabilirdi ama tadı yine de güzeldi, limonata ev yapımı gerçekten özenliydi elinize sağlık
...n
9 months ago
karışık gözleme peynirli gelmişti lezzet güzeldi
...u
4 months ago
melemen demeye bin şahit ister içeçek yollanmamış gçzleme küçük
...a
5 months ago
Sıkmalar mükemmel özellikle krem peynirli olan. Ispanaklı gözleme tam ev yapımı olmuş. Yağı fazlaydı. Sıkmalar neredeyse çiğ geldi.
- Kaşarlı Sıkma75 TL
- Patatesli Sıkma65 TL
- Peynirli Sıkma70 TL
- Ispanaklı Börek160 TL
- Krem Peynirli Sıkma79 TL
...u
5 months ago
Ekstra çatal istediğim halde kaç defadır dikkat edilmiyor notlara ve herzamankinden az eskisi gibi değilsiniz
...ı
7 months ago
Beni aşırı yükseltmedi sucuk aşırı kalın doğranmış az daha iyi doğranıp dana sucuk tercih edilebilir yanında gelenler gayet iyi gözleme içi yok gibi fp diyebilirim
- Ayran (30 cl.)40 TL
...m
11 months ago
yağlıydi
- Kaşarlı Tost180 TL
- Sigara Böreği (6 Adet)210 TL
- Patatesli Kaşarlı Sıkma75 TL
...u
1 month ago
Uzun zamandır sipariş veririm. Son üç siparişimde sıfır Özen ve hepsi buz gibi geldi. Aramızda 2 km bile yokken. Lütfen dikkat edelim.
...b
5 months ago
yanlış yerden vermişim siparişi. iki tane köylü kafe varmış. herzamanki menemen nasıl bu kadar kötü olabilir derken farkettim. üstelik bayat ekmekleri kalaladıkları bugün benim
...k
10 months ago
Pepsi istedim bana Lipton gelmiş ve ben o pepsiye 50 TL para verdim
...n
10 months ago
Kahvaltı tek kelimeyle berbattı. Getirdikler hiçbir ürün kaliteli değildi. Zeytin bile lezzetssizdi. Kaymağın tadı yoktu. Nutella diye yazdıkları ürünün nutellayla alakası yoktu. Para çöp birdaha asla

