rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Esinci Börek

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Selva Sk. 2/C ESİNCİ BÖREK
...u10.01.2026ikram icin teşekkürler
...r28.12.2025Hediye için teşekkür ederim 🙏
...r21.11.2025Hem çok hızlı ve lezzetli teşekkür ederiz
...n15.10.2025Hediyeniz için teşekkür ederim
...t09.10.2025kıymalı si guzel . sadece sogan basmamislar kiyma si boldu. favorilerime ekleyebilirim. tskler .peynirli de sade yagsiz guzeldi
...t15.08.2025Ekşimiş patatesli börek işte
...i28.06.2025tazecikti bayıldım
...z28.05.2026çok sıcak ve güzeldi ama içindeki kiymasinda bı anlamsız baharat fazlalığı var gibiydi toz bibermi pull bibermi çözemedim azaltilsa 10 numara 5 yıldız olur ellerinize sağlık
...k18.12.2025çok teşekkürler
...l13.08.2025Her iki börekte soğuk geldi.
...ş16.12.2025Sosisle aynı ortamda yarım saat bırakılmış poğaça tşk
...c26.01.2026yok böyle bir lezzettt
...m28.06.2025Kıymalı böreğini seviyoruz ama simiti resmen bayattı, bir ısırık alıp çöpe attık 36liralık simiti!
...i24.07.2025dereotlu poğaçalarınız müthiş
...l13.07.20252 soğuk sandviç ve pizza söylemiştim ellerinde poğaça türü olmadıkları ve yoğunluktan dolayı poğaça türlerini sistemden kaldıramadıkları için özür notu yazarak 4 pizza yolladılar gerçekten helal olsun
...u13.07.2025Çok lezzetliydi
...k04.07.2025Sabahın 5.30 unda siparişimi Uluönder kadar gönderdiğiniz için teşekkürler
...a14.06.2026Tam bir saat on dakika bekledim buz gibi börek gönderdiler,yazık gerçekten helal etmiyorum paramı size
...n03.03.2026İçeceğimiz gelmedi
...n27.02.2026size söylicek tek sözüm dahi yok gerçekten bu açmanın hâli ne bu poğaça nın hele dümdüz kağıt gibi resmen poğaça para verdim ben bunlara onuda boşverin yani insan bunları göndermeye utanır yazık yaaaa
...y14.01.2026ben hayatımda bu kadar kötü ısoanaklı börek yemedim yiyemedim zaten allahtan poça söylemişim kefeninize yardım olsun
...m17.11.2025Kıymalı böreğin 250gramında toplasanız 20gram kıyma yoktu. Böyle bir ürünü müşteriye göndermeye utanır insan.
...s08.11.20253 Tane söyledik yanına hiçbir şey koymamışlar beğenmedik güzel değil bence
...n14.09.2025Teneke meyve suyu söylememe rağmen bana kutu metvasuyu gönderip onun da parasını aldılar ve büyük ayran yerine yine aynı şekilde olarak küçük ayran yollamışlar . Ne çatal var ne bıçak bu ne sorumsuzlu
...e04.09.2025çok kötü kesinlikle sipariş vermeyin hem geç geldi yazdığı saat araliyla alakası yok hemde berbat paranıza yazık insanları kandırmayın lutfen
...a19.08.2025pizzayı görünce bastım kahkahayı. inanılmaz bir işçilik gerçekten 70liram çöpe gitti allah’ınız varsa ya biraz indirim yapın ya da adam gibi pizza yapın.
...a17.08.2025Daha önce de sipariş verdiğim ve lezzetini beğendiğim bir işletmesiniz normal şartlarda. Bugün siparişim eksik geldi pazar yoğunluğudur dedim ses etmedim ama su böreği bozuktu kıymalı börekte ekşi.
...n10.08.2025ydyjj
...P07.08.2025Patatesli börekte yoğun bir ekşilik vardı ben yiyemedim 🥺 Kıymalıda hafifti o ekşili tadı yine yiyilebilirdi ama bir daha tercih eder miyim sanmam 😏
...k30.01.2026su böreği yerine peynirli börek gönderilmiş ... kafalarına göre iş yapıyorlar demekki
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: