- Kahvaltı & Börek
- Pastane & Fırın
- Express Teslimat
Esinci Börek
Esinci Börek Değerlendirmeler
...u
5 Ay Önce
ikram icin teşekkürler
- Kıymalı Börek (1 kg.)1.400 TL
...r
6 Ay Önce
Hediye için teşekkür ederim 🙏
- Simit50 TL
...r
7 Ay Önce
Hem çok hızlı ve lezzetli teşekkür ederiz
- Haşhaşlı Poğaça60 TL
- Not availablePeynirli Börek (250 gr.)
...n
8 Ay Önce
Hediyeniz için teşekkür ederim
- Kıymalı Börek (250 gr.)350 TL
...t
8 Ay Önce
kıymalı si guzel . sadece sogan basmamislar kiyma si boldu. favorilerime ekleyebilirim. tskler .peynirli de sade yagsiz guzeldi
- Kıymalı Börek (250 gr.)350 TL
- Not availablePeynirli Börek (250 gr.)
...t
10 Ay Önce
Ekşimiş patatesli börek işte
...i
1 Yıl Önce
tazecikti bayıldım
- Sade Açma60 TL
- Zeytinli Açma60 TL
- Dereotlu Poğaça60 TL
...z
1 Ay Önce
çok sıcak ve güzeldi ama içindeki kiymasinda bı anlamsız baharat fazlalığı var gibiydi toz bibermi pull bibermi çözemedim azaltilsa 10 numara 5 yıldız olur ellerinize sağlık
- Kıymalı Börek (250 gr.)350 TL
...k
6 Ay Önce
çok teşekkürler
...l
10 Ay Önce
Her iki börekte soğuk geldi.
...ş
6 Ay Önce
Sosisle aynı ortamda yarım saat bırakılmış poğaça tşk
...c
5 Ay Önce
yok böyle bir lezzettt
...m
1 Yıl Önce
Kıymalı böreğini seviyoruz ama simiti resmen bayattı, bir ısırık alıp çöpe attık 36liralık simiti!
...i
11 Ay Önce
dereotlu poğaçalarınız müthiş
- Dereotlu Poğaça60 TL
- Soğuk Sandviç100 TL
...l
11 Ay Önce
2 soğuk sandviç ve pizza söylemiştim ellerinde poğaça türü olmadıkları ve yoğunluktan dolayı poğaça türlerini sistemden kaldıramadıkları için özür notu yazarak 4 pizza yolladılar gerçekten helal olsun
- Soğuk Sandviç100 TL
- Not availableKarışık Pizza
...u
11 Ay Önce
Çok lezzetliydi
- Kıymalı Börek (250 gr.)350 TL
...k
11 Ay Önce
Sabahın 5.30 unda siparişimi Uluönder kadar gönderdiğiniz için teşekkürler
- Kıymalı Börek (500 gr.)700 TL
- Ayran (175 cl.)65 TL
...a
1 Hafta Önce
Tam bir saat on dakika bekledim buz gibi börek gönderdiler,yazık gerçekten helal etmiyorum paramı size
...n
3 Ay Önce
İçeceğimiz gelmedi
...n
4 Ay Önce
size söylicek tek sözüm dahi yok gerçekten bu açmanın hâli ne bu poğaça nın hele dümdüz kağıt gibi resmen poğaça para verdim ben bunlara onuda boşverin yani insan bunları göndermeye utanır yazık yaaaa
...y
5 Ay Önce
ben hayatımda bu kadar kötü ısoanaklı börek yemedim yiyemedim zaten allahtan poça söylemişim kefeninize yardım olsun
...m
7 Ay Önce
Kıymalı böreğin 250gramında toplasanız 20gram kıyma yoktu. Böyle bir ürünü müşteriye göndermeye utanır insan.
...s
7 Ay Önce
3 Tane söyledik yanına hiçbir şey koymamışlar beğenmedik güzel değil bence
...n
9 Ay Önce
Teneke meyve suyu söylememe rağmen bana kutu metvasuyu gönderip onun da parasını aldılar ve büyük ayran yerine yine aynı şekilde olarak küçük ayran yollamışlar . Ne çatal var ne bıçak bu ne sorumsuzlu
...e
9 Ay Önce
çok kötü kesinlikle sipariş vermeyin hem geç geldi yazdığı saat araliyla alakası yok hemde berbat paranıza yazık insanları kandırmayın lutfen
...a
10 Ay Önce
pizzayı görünce bastım kahkahayı. inanılmaz bir işçilik gerçekten 70liram çöpe gitti allah’ınız varsa ya biraz indirim yapın ya da adam gibi pizza yapın.
...a
10 Ay Önce
Daha önce de sipariş verdiğim ve lezzetini beğendiğim bir işletmesiniz normal şartlarda. Bugün siparişim eksik geldi pazar yoğunluğudur dedim ses etmedim ama su böreği bozuktu kıymalı börekte ekşi.
...n
10 Ay Önce
ydyjj
...P
10 Ay Önce
Patatesli börekte yoğun bir ekşilik vardı ben yiyemedim 🥺 Kıymalıda hafifti o ekşili tadı yine yiyilebilirdi ama bir daha tercih eder miyim sanmam 😏
...k
4 Ay Önce
su böreği yerine peynirli börek gönderilmiş ... kafalarına göre iş yapıyorlar demekki

