Lahmacun çok güzeldi.. çorbamız poşetin içinde devrilmişti kısmet olmadı😅
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Siparişinizin dağılmış olarak size ulaşmasından dolayı üzgünüz. Süreci iş ortaklarımızla birlikte yakından takip ederek iyileştirme çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
güzel ve hızlı
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Afiyet olsun! Güzel geri bildiriminiz tüm ekibimizi mutlu etti. Tekrar görüşmek dileğiyle 😊
Lahmacun güzeldi. Tek sorun bayağı soğuk geldi. Ama unu,inceliği ve malzemesi iyiydi
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Ürünümüzün soğuk ulaşması nedeniyle özür dileriz. Bu durumun tekrarlamaması için gereken önlemler alınacaktır. Değerli geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
sıcak ve lezzetli Teşekkürler ederim.
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Afiyet olsun! Güzel geri bildiriminiz tüm ekibimizi mutlu etti. Tekrar görüşmek dileğiyle 😊
Güzeldi. Salata kesinlikle paket içerisine eklenmeli maliyeti ile
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Geri bildiriminiz bizim için çok değerli. Konuyla ilgili ekiplerimizi bilgilendirdik. Memnuniyetinizi artırmak için sürekli olarak çalışmaya devam ediyoruz.
Lahmacunlarınız bir harika idi, sebzeler taze ve içecek de dolaptan hemen çıkmış gibi cok güzeldi, keyifle tükettik, ellerinize emeklerinize sağlık.Tadını bilseydik, cok daha fazla sayıda söylerdik :)
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Afiyet olsun! Güzel geri bildiriminiz tüm ekibimizi mutlu etti. Tekrar görüşmek dileğiyle 😊
Pideler kocaman tadları güzel patatesliye bayıldım
Not available
Kıymalı & Patatesli Pide Menü
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Afiyet olsun! Güzel geri bildiriminiz tüm ekibimizi mutlu etti. Tekrar görüşmek dileğiyle 😊
çok iyi elinize sağlık, kadın kuryeye ayrı teşekkür ederim.
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
5 Ay Önce
Afiyet olsun! Güzel geri bildiriminiz tüm ekibimizi mutlu etti. Tekrar görüşmek dileğiyle 😊
çok beğendim lahmacunları
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
5 Ay Önce
Afiyet olsun! Güzel geri bildiriminiz tüm ekibimizi mutlu etti. Tekrar görüşmek dileğiyle 😊
yediğim en lezzetli pideydi porsiyon çok büyüktü tam doyurdu ve çok hızlıydı teşekkürler
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
8 Ay Önce
Afiyet olsun! Güzel geri bildiriminiz tüm ekibimizi mutlu etti. Tekrar görüşmek dileğiyle 😊
Yine her şey muhteşemdi elinize sağlık hediye için de ayrıca teşekkür ederim
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
10 Ay Önce
Afiyet olsun! Güzel geri bildiriminiz tüm ekibimizi mutlu etti. Tekrar görüşmek dileğiyle 😊
İçeceğim yanlış geldi
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
KVKK kapsamında sizinle doğrudan iletişime geçemiyoruz. Belirttiğiniz durumu değerlendirebilmemiz için, web sitemizde yer alan " İstek ve Öneriler" sayfası üzerinden bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz.
Lahmacun hamuru güzel fakat iç harcının lezzeti yok kıymanın kalitesi baharat eksikliği gibi
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Geri bildiriminiz bizim için çok değerli. Konuyla ilgili ekiplerimizi bilgilendirdik. Memnuniyetinizi artırmak için sürekli olarak çalışmaya devam ediyoruz.
Menü içeriğinde bulunan çorba gelmedi ve ayrıca ayran istememize rağmen kola gönderilmiş gazlı içecek içemediğimden ana ürün harici eksik ve hatalı gönderim yapıldı
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
4 Hafta Önce
KVKK kapsamında sizinle doğrudan iletişime geçemiyoruz. Belirttiğiniz durumu değerlendirebilmemiz için, web sitemizde yer alan " İstek ve Öneriler" sayfası üzerinden bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz.
sıcak değidi ekmek pide değildi yağlı hamurdu
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
4 Hafta Önce
Geri bildiriminiz bizim için çok değerli. Konuyla ilgili ekiplerimizi bilgilendirdik. Memnuniyetinizi artırmak için sürekli olarak çalışmaya devam ediyoruz.
Lezzet yok soğuk geldi
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Ürünümüzün soğuk ulaşması nedeniyle özür dileriz. Bu durumun tekrarlamaması için gereken önlemler alınacaktır. Değerli geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Kıymalı olan taraf çiğ gibi geldi, kuşbaşılı tarafta da ekşi bir tat vardı
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Yaşadığınız kalite problemi için üzgünüz. Konuyu daha iyi anlayıp yardımcı olabilmemiz için 444 80 62 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayıp detayları paylaşmanızı rica ederiz. İlginiz ve anlayışınız için teşekkür ederiz
el kadar lahmacun göndermişsiniz pide de %70 i patatesli %30 u kıymalı hiçbirinde yeşillik yok 20 dk gösteren şey 65 dk da geldi aldığın para boğazınızdan geçmesin ne diyim ki
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
2 Gün Önce
Siparişiniz geciktiği için üzgünüz. Süreci iş ortaklarımızla birlikte yakından takip ederek iyileştirme çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Ayran eksik gelmişti
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
2 Hafta Önce
KVKK kapsamında sizinle doğrudan iletişime geçemiyoruz. Belirttiğiniz durumu değerlendirebilmemiz için, web sitemizde yer alan " İstek ve Öneriler" sayfası üzerinden bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz.
3’lü karışık pide söylemiştim 2 adet lahmacun göndermişler şaka gibi..
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
3 Hafta Önce
KVKK kapsamında sizinle doğrudan iletişime geçemiyoruz. Belirttiğiniz durumu değerlendirebilmemiz için, web sitemizde yer alan " İstek ve Öneriler" sayfası üzerinden bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz.
son 3 siparişte de pepsi max seçmeme rağmen normal pepsi gönderildi. sonuncusunda ek olarak notta " Pepsi max Gönderin Lütfen" yazmama rağmen
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
4 Hafta Önce
Geri bildiriminiz bizim için çok değerli. Konuyla ilgili ekiplerimizi bilgilendirdik. Memnuniyetinizi artırmak için sürekli olarak çalışmaya devam ediyoruz.
son 3 siparişte de pepsi max seçmeme rağmen normal pepsi gönderildi. sonuncusunda ek olarak notta " Pepsi max Gönderin Lütfen" yazmama rağmen
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
4 Hafta Önce
Geri bildiriminiz bizim için çok değerli. Konuyla ilgili ekiplerimizi bilgilendirdik. Memnuniyetinizi artırmak için sürekli olarak çalışmaya devam ediyoruz.
son 3 siparişte de pepsi max seçmeme rağmen normal pepsi gönderildi. sonuncusunda ek olarak notta " Pepsi max Gönderin Lütfen" yazmama rağmen
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
4 Hafta Önce
Geri bildiriminiz bizim için çok değerli. Konuyla ilgili ekiplerimizi bilgilendirdik. Memnuniyetinizi artırmak için sürekli olarak çalışmaya devam ediyoruz.
hayatimda yedigim en berbat lahmacundu ve sanki pazarda satilan findik lahmacunlar gibiydi adeta ilk ve son siparisimde verdigim para resmem cope gitti ve 4 tane lahmacuna 3 dilim domates bir tutam ma
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Ürünlerimiz, kalite standartlarımıza ve belirlenen gramajlara uygun şekilde hazırlanmaktadır. Geri bildiriminiz için teşekkür eder, konunun ilgili birimlerce değerlendirileceğini belirtmek isteriz.
Verdiğimle siparişle gelen alakasız yemek sepetinde zaten muhatap yok restoranı arayınca yüzüne kapatıyor genel merkezleri çorbam gelmemiş iftarım hiç oldu nerdeyse rezalet
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
KVKK kapsamında sizinle doğrudan iletişime geçemiyoruz. Belirttiğiniz durumu değerlendirebilmemiz için, web sitemizde yer alan " İstek ve Öneriler" sayfası üzerinden bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz.
merhabalar,çok saygı duyduğum bir sektör. acısız diye özellikle belirttim ancak acılı geldi baharat alerjimiz olduğundan yemedik. ayrıca bunu bilgi vermek için yazıyorum ürünler soğuk geldi.
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Ürünümüzün soğuk ulaşması nedeniyle özür dileriz. Bu durumun tekrarlamaması için gereken önlemler alınacaktır. Değerli geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
aşırı soğuktu lahmacun hiç tadını çıkaramadım resmen ayran istediğim halde kola gönderilmişti ve çok geç teslim edildi
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Ürünümüzün soğuk ulaşması nedeniyle özür dileriz. Bu durumun tekrarlamaması için gereken önlemler alınacaktır. Değerli geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
içeceğim gelmedi
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
KVKK kapsamında sizinle doğrudan iletişime geçemiyoruz. Belirttiğiniz durumu değerlendirebilmemiz için, web sitemizde yer alan " İstek ve Öneriler" sayfası üzerinden bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz.
garnitür yok normalde olmasi gerek ve ayrica acı
Pide By Pide tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Geri bildiriminiz bizim için çok değerli. Konuyla ilgili ekiplerimizi bilgilendirdik. Memnuniyetinizi artırmak için sürekli olarak çalışmaya devam ediyoruz.