- Burger
- Pizza
- Restoran Teslimatlı
Pizza Grano & Steak Burger
Pizza Grano & Steak Burger Değerlendirmeler
...n
2 Ay Önce
başarılı
...s
2 Ay Önce
Ellerinize emeğinize sağlık,kusursuz bir pizza yedik.patates kızartması da harikaydı.ayrıca porsiyonu oldukça fazlaydı.sizi keşifetmiş olduğum için çok mutluyum 🌸teşekkür ederim 🙏🏻
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
- Patates120 TL
...n
4 Ay Önce
Çok güzel Sıcak ve bol malzemeliydi elinize sağlık
...a
5 Ay Önce
Cok iyi cidden
...N
6 Ay Önce
çok lezzetli isim yapmış bir çok markaya göre süper
- Karışık Pizza (30 cm.)580 TL
- Coca-Cola Zero Sugar (1 L.)120 TL
...l
6 Ay Önce
Aslında o saatte yemek düşüncem yoktu instagramda reklamlarını gördüm ve aklımda kalacagına midemde kalsın dedim iyi ki öyle demişim harikaydı ellerinize sağlık
- İspanyol Füme Pizza (30 cm.)580 TL
- Hamburger (150 gr.)560 TL
...ş
11 Ay Önce
sicak geldi cok lezzetli ve bol malzemeliydi.Ellerinize sağlik
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
...n
11 Ay Önce
pizzanın biri kutusu ıslak gelmişti fakat telafi edildi bir başka pizza ile teşekkür ederim. lezzete gelince gerçekten güzel ve lezzetliydi
...k
3 Hafta Önce
Erken geldi. Lezzeti güzel malzemesi bol ve sıcaktı ama Hamuru çok ince ve kurumuştu maalesef
...a
4 Ay Önce
Fiyat yuksek icindeki et urunu cok az fakat lezzetli daha da lezettli olabilir
...ş
6 Ay Önce
Burger aşırı yağlıydı tavuk çok fazla yağ çekmiş ve patatesler de buhardan yumuşamıştı yiyemedim
- Coca-Cola Zero Sugar (33 cl.)90 TL
...r
1 Ay Önce
Soğuk geldi malzeme kalitesi iyi ve yeterli ama çok fazla ince hamur kenarları kurumuştu
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
...a
7 Ay Önce
Hızır paket buz gibi pizza getirdi
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
- Patates120 TL
- Mozzarella Stick150 TL
...k
9 Ay Önce
vermiş olduğum pizza siparişi geldi ama hüsrana uğradım görseldeki gibi hiç değildi tek güzel tarafı çabuk geldi sıcak geldi görseldeki gibi olmasına gayret gösterilmesini rica ediyorum biz tüketici
...l
10 Ay Önce
Güzel yorumları görünce beklentim yükselmişti. Ne yazık ki karşılamadı. Malzemesi boldu ama homuru lezzetli değildi
...l
5 Ay Önce
ikinci kez sipariş veriyorum pizzaları gerçekten lezzetli fakat tavuk burgeri üzgünüm ki beni cok üzdü tam pişmemişti
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
- Mozzarella Stick150 TL
...s
11 Ay Önce
Durust ve iyi insanlar oldugunuza eminim. dukkaniniz da temiz. ama sanki ne siparis edilirse edilsin standart biberli mantarli pizza gonderiyormussunuz gibi hissediyorm. saygilar
...k
2 Ay Önce
rezalet daha öncede sipariş verdim o kadar kötü malzemeydiki keyif vermedi salçalı ekmek yeseydim daha iyi hamurda aşırı ince lezzet bozulmuş.
...s
2 Ay Önce
İlk ve sondu hayatımda böyle kötü bir burger yememiştim
...a
5 Ay Önce
hamburgerin ici kipkirmiziydi . midem kalkti. patateslerde yanmaya 5 sn kalan cikarilmis . pizza iyiydi ama soguktu . kisacasi asla tekrar tercih etmem. ilk ve son siparisimdi
...Ç
5 Ay Önce
Gerçekten tadı kötüydü
...n
5 Ay Önce
Pizza buz gibi geldi. Aradım söyledim, yerleri merkezde olduğu için soğuk gelmesinin normal olduğunu söylediler.
...r
6 Ay Önce
1 puan bile fazla ilk tecrübemizi edinelim dedik kimse heves edip tecrübe etmesin bence arkadaşlar parayı alın buruşturup yiyin daha çok zevk verir
...r
6 Ay Önce
Bir saat sonra geldi soğuktan kurmuş şekilde tavsiye etmiyorum.
...p
6 Ay Önce
Hamburgerin köftesi çok fazla pişmişti baharatı fazlaydı. Çıtır tavuk diye gönderilen koca bir göğüs eti lime lime hiç pismemisti.pizzası bol malzemeli ve güzeldi.
- Türko Grano Pizza (30 cm.)590 TL
...n
10 Ay Önce
Yap reklamı al siparişi içi boş gelsin. Rezalet. Tavsiye sıfır.1 yıldızı dahi haketmiyor.
...m
11 Ay Önce
Çok kötü halde geldi
...n
11 Ay Önce
Gerçekten rezalet. Fotoğraf yükleme özelliği olsa da gösterebilsem gelen pizzayı. 400 liraya pizza satıyorsunuz üstündeki her şey kutuya yapışmış hamuru kalmış sadece. ÇÖP
...n
10 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü pizzaydı, altı yanıktı, hamuru inceydi ve yağlıydı,,,,

