rider-banner-icon
  • Burger
  • Pizza
  • Restoran Teslimatlı

Pizza Grano & Steak Burger

4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Eski Balık Pazarı Sk. 20 Eski balık pazarı sok. no 21/A
...n22.04.2026başarılı
...s13.04.2026Ellerinize emeğinize sağlık,kusursuz bir pizza yedik.patates kızartması da harikaydı.ayrıca porsiyonu oldukça fazlaydı.sizi keşifetmiş olduğum için çok mutluyum 🌸teşekkür ederim 🙏🏻
...n16.02.2026Çok güzel Sıcak ve bol malzemeliydi elinize sağlık
...a18.01.2026Cok iyi cidden
...N29.12.2025çok lezzetli isim yapmış bir çok markaya göre süper
...l27.12.2025Aslında o saatte yemek düşüncem yoktu instagramda reklamlarını gördüm ve aklımda kalacagına midemde kalsın dedim iyi ki öyle demişim harikaydı ellerinize sağlık
...ş27.07.2025sicak geldi cok lezzetli ve bol malzemeliydi.Ellerinize sağlik
...n18.07.2025pizzanın biri kutusu ıslak gelmişti fakat telafi edildi bir başka pizza ile teşekkür ederim. lezzete gelince gerçekten güzel ve lezzetliydi
...k03.06.2026Erken geldi. Lezzeti güzel malzemesi bol ve sıcaktı ama Hamuru çok ince ve kurumuştu maalesef
...a02.02.2026Fiyat yuksek icindeki et urunu cok az fakat lezzetli daha da lezettli olabilir
...ş12.12.2025Burger aşırı yağlıydı tavuk çok fazla yağ çekmiş ve patatesler de buhardan yumuşamıştı yiyemedim
...r23.05.2026Soğuk geldi malzeme kalitesi iyi ve yeterli ama çok fazla ince hamur kenarları kurumuştu
...a05.11.2025Hızır paket buz gibi pizza getirdi
...k08.09.2025vermiş olduğum pizza siparişi geldi ama hüsrana uğradım görseldeki gibi hiç değildi tek güzel tarafı çabuk geldi sıcak geldi görseldeki gibi olmasına gayret gösterilmesini rica ediyorum biz tüketici
...l01.09.2025Güzel yorumları görünce beklentim yükselmişti. Ne yazık ki karşılamadı. Malzemesi boldu ama homuru lezzetli değildi
...l02.01.2026ikinci kez sipariş veriyorum pizzaları gerçekten lezzetli fakat tavuk burgeri üzgünüm ki beni cok üzdü tam pişmemişti
...s10.07.2025Durust ve iyi insanlar oldugunuza eminim. dukkaniniz da temiz. ama sanki ne siparis edilirse edilsin standart biberli mantarli pizza gonderiyormussunuz gibi hissediyorm. saygilar
...k20.04.2026rezalet daha öncede sipariş verdim o kadar kötü malzemeydiki keyif vermedi salçalı ekmek yeseydim daha iyi hamurda aşırı ince lezzet bozulmuş.
...s05.04.2026İlk ve sondu hayatımda böyle kötü bir burger yememiştim
...a24.01.2026hamburgerin ici kipkirmiziydi . midem kalkti. patateslerde yanmaya 5 sn kalan cikarilmis . pizza iyiydi ama soguktu . kisacasi asla tekrar tercih etmem. ilk ve son siparisimdi
...Ç20.01.2026Gerçekten tadı kötüydü
...n02.01.2026Pizza buz gibi geldi. Aradım söyledim, yerleri merkezde olduğu için soğuk gelmesinin normal olduğunu söylediler.
...r29.12.20251 puan bile fazla ilk tecrübemizi edinelim dedik kimse heves edip tecrübe etmesin bence arkadaşlar parayı alın buruşturup yiyin daha çok zevk verir
...r28.12.2025Bir saat sonra geldi soğuktan kurmuş şekilde tavsiye etmiyorum.
...p15.12.2025Hamburgerin köftesi çok fazla pişmişti baharatı fazlaydı. Çıtır tavuk diye gönderilen koca bir göğüs eti lime lime hiç pismemisti.pizzası bol malzemeli ve güzeldi.
...n27.08.2025Yap reklamı al siparişi içi boş gelsin. Rezalet. Tavsiye sıfır.1 yıldızı dahi haketmiyor.
...m01.08.2025Çok kötü halde geldi
...n06.07.2025Gerçekten rezalet. Fotoğraf yükleme özelliği olsa da gösterebilsem gelen pizzayı. 400 liraya pizza satıyorsunuz üstündeki her şey kutuya yapışmış hamuru kalmış sadece. ÇÖP
...n12.08.2025Hayatımda yediğim en kötü pizzaydı, altı yanıktı, hamuru inceydi ve yağlıydı,,,,
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: imdat.inci@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

İmdat İnci

Pizza Grano & Steak Burger