- Burger
- Dünya Mutfağı
- Kahvaltı & Börek
- Makarna
- Restoran Teslimatlı
Coffee 'Clock
Coffee 'Clock Değerlendirmeler
...u
Dün
notlara dikkat edilmiş isteklerim karşılandı harika bir servis ve müşteriye değer verme
...a
1 Ay Önce
Bayıldımmmmm🥰 ellerinize sağlık 🙏 hayatım da yediğim en iyi waffle olabilir 🥰🙏
...m
1 Ay Önce
Yemekler gerçekten çok güzeldi, sıcacık gelmesi de ayrı mutlu etti 😊 Ellerinize emeğinize sağlık, çok teşekkür ederiz
- Kaşarlı Sucuklu Menemen300 TL
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
- Su (30 cl.)50 TL
...l
5 Ay Önce
Burger her zamanki gibi çok güzeldi, sıcacık ve vaktinde geldi. Hatay’da yediğim en iyi burger kesinlikle elinize sağlık.
- Ayran (30 cl.)50 TL
- Cheese Burger400 TL
...a
4 Ay Önce
Çok beğendim çok lezzetliydii elinize sağlıkk
- Waffle300 TL
...u
11 Ay Önce
Çok beğendim.
...u
11 Ay Önce
Ben böyle guzel şnitzel yemedim ,çıtır çıtır dılımlenmıs halde geldi dıyurucuydu
- Tavuk Şnitzel380 TL
...u
11 Ay Önce
Biraz daha lavaşı kızartılsbilir.Tadı güzel ve sıcak geldi
- Not availableAntochia Wrap
...u
11 Ay Önce
Diyet yapanlar ıcın ıdeal salata ;)
- Not availableSezar Salata
...u
11 Ay Önce
Tereddut etmıştım ama gece söylememe ragmen enfes bir tatla geldı makarna hele sosu mantarı enfestı
- Chicken Alfredo300 TL
...ı
11 Ay Önce
Ellerinize sağlık hatayda başka bir yerden sipariş vereceğimi düşünmüyorum artık bütün ihtiyaçları karşılayan tek işletme lütfen aynı şekilde devam
- Kekikli Bonfile500 TL
...n
1 Hafta Önce
her şey çok iyi.ustam sadece biraz baharatları fasla atıyorsun o kadar örneğin köri soslu tavuk ve makarna menüde.tavuk köri soslu iken lütfen makarnaya köri atmaki farklı bir lezzet olsun.elinesağlık
- Köri Soslu Tavuk380 TL
- Sprite (33 cl.)80 TL
...n
1 Ay Önce
kaşık çatal servisi göndermiş olsaydınız iyi olurdu👍🏻
...ş
3 Ay Önce
sos tam benlik değildi ama kuryenin getirme süresi olsun yemeğin sıcaklığı efso
- Beef Teriyaki500 TL
...n
11 Ay Önce
ekmeği görseldeki gibi değildi. Lezzet güzel.
- Not availableTavuklu Mantarlı Sandviç
...r
4 Gün Önce
Aslında çok beğeniyoruz ama son gelen çok çok yağlıydı onun dışında lezzetli
...k
1 Ay Önce
aldığım ürünü ben evdede yapardım. evvela etler çok sertti. bir de barbequ sos sanki hazır sos olarak et içine konulmuş gibiydi. patates kızartması verdiğiniz için birer sos olaydı bari yanında.
...o
6 Ay Önce
Mantı porsiyonlarınız çok küçük ya 1.5 porsiyon seçeneği ekleyin ya da porsiyonu büyütün fiyatla alakalı bir sorun yok
...U
11 Ay Önce
sipariş çok geç geldi ve etleri aşırı sertti.
- Not availableTavuklu Mantarlı Sandviç
...u
6 Ay Önce
Çok güzeldi ellerinize sağlık 🫶🫶
...r
10 Ay Önce
çok lezzetli ve çok güzeldi ama keşke kaşık yada çatal olsaydı içinde 😅🤭
- Chicken Alfredo300 TL
...z
8 Ay Önce
sanayi tost soyledik. lezzeti bize gore degildi sanirim cok begen.edim
...a
Dün
kremalı mantarlı tavuk ve waffle istedim yanında da milkshake istedim geldi
...ç
5 Ay Önce
ikram olarak yolladım ama hüsran bir siparişti. Kahve efsane özensiz paketlendiğinden gelene kadar yarısı dökülmüş ve kahve bardağının kağıdıyla kahvenin tadı birbirine karışmıştı.Pasta buzluydu
...z
1 Hafta Önce
450 tl veriyorsun. Pişmekten tüm suyunu kaybetmiş taş gibi et, asla doyurmayacak bir porsiyon, sulanmış yoğurt ve çökertmede olmaması gereken bir patates. Yoğurt zaten patatesi yumuşatmış haşlama olmş
...n
3 Hafta Önce
ekmek bayattı baya eski yediğimle ayni değil
...r
7 Ay Önce
berbattı tadı mantı dışında herşeye benziyordu
...n
7 Ay Önce
Sipariş verdiğim yemek ile gelem yemeğin alakası yok yemeği yiyemedim bile tadı çok kötüydü boşuna para koydum
...s
1 Ay Önce
donmuş ve bayattı. çok geç geldi
...n
2 Ay Önce
Mono latte istedim çikolatalı pasta getirmişler. İade etmedim ama bir daha da tatlı siparişi vermem. Elendi.

