- Kebap & Türk Mutfağı
- Tantuni
- Restoran Teslimatlı
Şile Mersin Tantuni
Şile Mersin Tantuni Değerlendirmeler
...ç
2 Ay Önce
Gece yenilecek en iyi yemek
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Tantuni275 TL
- Tavuk Tantuni Dürüm255 TL
...y
2 Ay Önce
Begendim. Eksiksiz ve hizliydi.
...l
7 Ay Önce
Çok hızlı be sıcak geldi. Gayet lezzetli ikinci kez söylüyoruz burdan çok beğendik hediye için de tekrar teşekkürler çocuklar sevindi
...k
8 Ay Önce
hızlı ve sıcak servis.. yanında küçük sürprizleride var.. teşekkürler
- Et Tantuni Dürüm355 TL
...l
10 Ay Önce
Aşırı sıcak geldi bayıldım uzun zamandırda yemiyodum çok başarılıydı acısı lezzeti yerindeydi
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Tantuni275 TL
- Tavuk Tantuni Dürüm255 TL
...k
10 Ay Önce
Güzel güzel
- Et Tantuni Dürüm355 TL
- Ayran (30 cl.)80 TL
- Su (0,5 L.)35 TL
- Coca-Cola (1 L.)130 TL
...k
10 Ay Önce
Bu defa çok iyiydi. Patatesler çok güzeldi. Ayrıca tantuni istediğim kıvamdaydı :) yağ oranı fazla değildi. Sanırım öneriler dikkate alındı. Teşekkürler
- Et Tantuni Dürüm355 TL
- Ayran (30 cl.)80 TL
- Patates Kızartması240 TL
...ş
11 Ay Önce
Tadi güzeldi ve çok hızlıydı tatlis hediye için teşekkürler 🥹
- Tavuk Tantuni Dürüm255 TL
- Ayran (30 cl.)80 TL
...ı
6 Ay Önce
eskiden yemekten sonrası için eti puf gönderirlerdi.
...ı
1 Ay Önce
Soğuk suyu tantuninin üstüne koyup getirmişlerdi
- Yoğurtlu Et Tantuni385 TL
- Su (0,5 L.)35 TL
...y
1 Ay Önce
Daha iyisi olmaliydi
...s
4 Ay Önce
Lezzetine doyamadıgımız acıktıgımızda hızlı teslimatın en güzel adresi teşekkür ederiz…
- Tavuk Tantuni Dürüm255 TL
...k
10 Ay Önce
Daha iyisini yapanlar var sizde yapabilirsiniz
...n
5 Ay Önce
Ömer abi yapıyor bu sporu sıcacık geldi
...ü
1 Ay Önce
Çok küçüktü asla doyurucu değildi fiyatı bu küçüklüğe göre çok fazlaydı asla bir daha söylenmez
...t
8 Ay Önce
Sipariş çok geç geldi ve buz gibiydi..
...r
9 Ay Önce
Aşırı yağlı
...z
10 Ay Önce
soğansız yazmışım büyük şekilde
...ğ
11 Ay Önce
Sade söylememe rağmen bana içi bol domatesli ürün gönderdiler ki ben buradan sipariş verip ekstra aradım aradım yanlış gönderdiniz diye bu hatalarını telafi etmediler.bir daha da siparis vermem

