- Pizza
- Express Teslimat
Sun Brothers Pizza
Sun Brothers Pizza Değerlendirmeler
...m
5 Ay Önce
Bayıldık
- 2'li Orta Boy Pizza Menü775 TL
...m
7 Ay Önce
Pizzaları gördüğümüzde kendimizi Amerika’da gibi hissettik yedikten sonra bayıldık kaldık soda içiyoruz. İnanılmaz lezzetli ve boyutu tam bir büyük boy pizza. Helal hoş olsun çok memnun kaldık
- 2 Adet Büyük Boy Pizza (42 cm.) (8 XL.) Menü1.150 TL
- Pepsi (1 L.)125 TL
...v
8 Ay Önce
çok güzel
- 2'li Orta Boy Pizza Menü775 TL
...a
8 Ay Önce
Lezzet olarak her zaman ki gibi güzeldi ama son siparişim maalesef soğuk geldi bilginiz olsun istedim. Ellerinize sağlık..
...l
8 Ay Önce
Ürünün porsiyonu büyük ancak kenar kısma gelince biraz hamuru sert
- 2 Adet Büyük Boy Pizza (42 cm.) (8 XL.) Menü1.150 TL
- Dönerlim Pizza (Orta)425 TL
...n
9 Ay Önce
Pizza lezzetliydi f/p ürünü ancak kenar için ek ücret ödemeye değmez bir esprisi yoktu
...r
1 Yıl Önce
10 yıldız olsa 10 yıldız veririm. Harikasınız.
- Margherita Pizza (XL Büyük Boy)562,50 TL
...n
6 Ay Önce
Soğuk lezzetsiz ortalama altı bir pizzaydı.
...ş
5 Gün Önce
Pizza alt üst halde geldi
...t
1 Hafta Önce
yavaş geldi kutu ful tuz dolu
...y
4 Ay Önce
Bir az özenzirseniz iyi olurdu sonuçta ekmek parası, çok sert altı kıtır çocuk için söyledim taş gibi
...Z
5 Ay Önce
Buz gibi geldi paket kenarları açıktı daha dikkatli olunabilir ayrıca tavuğu çok azdı bu fiyate bu olmamalı….
...ı
6 Ay Önce
Toplamda 50 dakikadan fazla sürdü gelmesi ve iki gün önce söylediğim pizzayla hiç aynı değil
...o
7 Ay Önce
Ordered hawai pizza, waiting for more than hour, it came cold, and there were no meat, neither chicken on pizza, just pineapple, although last times i ordered it wasn't like that. Bad
...i
8 Ay Önce
İçecek gönderilmedi,asla memnun kalmadım!!!asla!soğuk pizza…
...n
9 Ay Önce
Bahçeli sube çok güzel yaparken burası rezalet bir ürün getirdi gercekten
...n
10 Ay Önce
2 tane pizza sipariş verdim kuriye 1 pizzayi başka birine teslim etmiş 👎 ayrıca diğer pizzada tadı güzel değildi döner üstünde yok gibiydi ve soğumuştu
...m
11 Ay Önce
Pizza, tatlı, içecek menü söyledim tatlı gelmedi. Kolanın kutusu inanılmaz ve yağlıydı. Pizza ortalamanın altında ve nefis kenara peyniri koklatmışlar boşuna para verip eklemeyin.

