rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahvaltı & Börek
  • Tost & Sandviç
  • Restoran Teslimatlı

Kırıntı Gusto

4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
KAYABAŞI MAH AKZAMBAK SK. ADIM İSTANBUL 182 NO: 2F*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ç26.05.2026Pişi çok sıcak ve çok lezzetliydi.
...t25.05.2026Malzemesi boldu lezetti iyiydi
...i13.04.2026harikaydi hep guzel yapiyolar ♡♡♡
...n08.04.2026Ürünlerinizi seviyoruz Herşey çok güzel birde aradığımızda telefona baksalar daha güzel olur
...n06.04.2026Buradan henüz kötü bir şey yemedim tostları sandviçleri çok iyi
...i29.03.2026lezzet çok iyiydi. ve sicak geldi bayıldım kesin tekrarliycam.
...r20.03.2026Mükemmel di teşekkür ederim
...t19.03.2026Malzemesi doyurucuydu tadi guzeldi
....18.03.2026Siparişim geldi zamanında sıcak ve lezzetliydi ellerinize sağlık 5 yıldızı hak ediyorsunuz 👍
...r18.03.2026Herşey olması gerektiği gibiydi ve sıcaktı teşekkürler
...n13.03.2026Teşekkür ederim🙏🏻çok güzeldi
...t28.02.2026Bol malzemeli ve lezzetliydi
...l07.09.2025Sıcacık ve çok güzel paketlenmiş geldi. Lezzetliydi de.
...z23.08.2025Ürünler temiz lezzetli güzel paketleme yapılıyor emeğinize sağlık
...l23.07.2025Oldukça lezzetliydi. Porsiyonları bol ve hızlı geldi.
...l23.07.2025Bayıldım resmen Ayvalık tostuna emeğine sağlık ❤️
...R25.05.2026Tost çok lezzetli ve sıcaktı. Hızlı geldi.
...t06.05.2026Porsiyonları yeterli lezzetliydi
...r27.03.2026Hiç güzel değildi ıslak hamburgerde ve sosislide biber salçası kullanılmıştı yiyemedik.
...n27.02.2026buz gibi geldi resmen salamli kaşarlı sandviç gibiydi bu tür sicak ürünleri alüminyum folyoya sarıp göndermek zor olmamalı.
...n16.04.2026Berbattı kaşarlı tostun içindr kaşar yoktu ayvalık tostun içindekiler pişmemişti ve patates çiğ geldi
...n02.04.20261 tane karışık tostu 1 saatte teslim ettiler. İletişime geçmek istediğimde telefonları da kapalıydı. Tostun içinde ketçap mayonez de yazıyordu ama koyulmamıştı. Zaten sıcak da gelmedi haliyle.
...l28.03.2026Ürünler sıcak değildi. Paçanga böreği çok küçüktü.
...n28.02.2026çok ayıp önceden güzeldi sıcak ve pişmiş şimdi ise pişmemiş çiğ salamı sosis İ koyup göndermiş siniz resmen
...n14.07.2025Ayranı normal değiş ekşili getirmişlerdi ayrıca patso çok küçüktü
Monday12:0022:00
Tuesday,Thursday12:1523:00
Wednesday12:1523:30
Friday12:3023:00
Saturday12:0023:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: hulya.uysalbulut@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Hülya Uysal Bulut

Kırıntı Gusto