- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Ütopya Cafe
Ütopya Cafe Değerlendirmeler
...l
3 Ay Önce
Ürün gerçekten çok lezzetliydi sadece bardak waffle yanına plastik kaşık da koymanızın daha iyi olacağını düşünüyorum onun haricinde hiçbir eksiği yoktu
- Bardak Waflle270 TL
...ş
3 Ay Önce
Hersey cok guzeldi ellerinize saglik!
- Doğum Günü Waffle420 TL
...u
4 Ay Önce
siparişin ilki sıkıntılı fakat arayınca ilgi alaka gösterip hemen yenisini getirdiler sağolsunlar
...ç
10 Ay Önce
çok iyi sıcak ve zamanında teslim
...i
1 Ay Önce
son üç sipariş gerçekten kötüydü sanırım başka biri yapıyor waffle ları önce kızlar yapıyordu arayınca ilgeniyorlardi şimdi telefonları açmıyorlar ve kötü
...n
3 Ay Önce
Güzel değildi geç geldi
...n
3 Gün Önce
Waffle güzel değildi dondurmalar kıvamı güzel değildi
...ş
1 Hafta Önce
İçerisindeki krema çok kötü keki yumurta kokuyor. Maalesef pişmanlık
...z
1 Ay Önce
Çikolatalı pasta diye sattığınız şeyin pasta olduğundan emin misiniz acaba?Dışına çikolata sürüp içi bomboş olunca öyle olmuyor çünkü.Bim pastası bundan daha iyidir,elimden gelse sıfır veririm ama yok
...m
2 Ay Önce
Tost ekmeği bayat tı tost beğenmedim. Yapmasını bilmiyorlar şipariş verirken düşünün derim
...n
2 Ay Önce
hiç biri gelmedi aradık meşguldü
...A
3 Ay Önce
1.5 saat sürdü gelmesi. Online ödediğim halde kapıda da ücret almışlar. Gelene kadar her şeyi dağılmış akmış. Çöpe giden para.
...D
7 Ay Önce
pastayı getirdiği gibi attı yere parçalanmış ezilmişti
...k
11 Ay Önce
menüde kola var diyorum ki adama portakal suyuyla değiştirirmisiniz diyorki fark cıkar uygulamada fiyatları aynı kafasından söylüyor tatlıları iyi ama hamburgeri güzel değil telefondaki adamda kaba
...ç
11 Ay Önce
kötüydü

