- Pastane & Fırın
- Express Teslimat
Acıbadem Pasta & Cafe & Fırın
Acıbadem Pasta & Cafe & Fırın Değerlendirmeler
...ş
1 Hafta Önce
Pasta çok taze, paketlemesi özenli ve sipariş notuna son derece önem verildiği için ayrıca teşekkür ederim. Bol bereketli satışınız olsun
- Çikolatalı Pasta (Tek Kişilik)278 TL
...z
3 Ay Önce
Tek buradan tatlı sipariş veriyorum şahane
...i
4 Ay Önce
Özellikle kurye arkadaşa teşekkür ederim
...l
4 Ay Önce
Kurye kankam iyiydi
- Çikolatalı Pasta (Tek Kişilik)278 TL
...a
5 Ay Önce
Baklava sanki yeni fırından çıkmış gibi sıcacıktı ekler gerçekten çok güzeldi teşekkür ederim
- Çikolatalı Ekler (250 gr.)199 TL
- Cevizli Baklava (250 gr.)290 TL
...n
5 Ay Önce
pasta cok taze ve lezzetliydi dogumgunu icin aldim herkes memnun kaldi diyer aldigim tatlilarda hepsi iyidi memnundum,yine burdan siparis veririm uygun fiyta kalabalik misafir agirladim hic yorulmadan
- Çikolatalı Profiterol Pasta (No.0) (4-6 Kişilik)950 TL
- Çikolatalı Ekler (500 gr.)380 TL
- Tatlı Kurabiye (250 gr.)200 TL
- Tuzlu Kurabiye (250 gr.)190 TL
- Bonibonlu Kurabiye (250 gr.)220 TL
...u
6 Ay Önce
Her siparişimi özenle hazırlıyorlar. Bir İzmirli olarak Bombası Çelebi ile yarışır.
- İzmir Bomba (Adet)65 TL
- Tatlı Kurabiye (250 gr.)200 TL
...r
6 Ay Önce
çok taze ve lezzetli çok teşekkür ederiz.
...z
7 Ay Önce
çok güzel
- Çikolatalı Profiterol Pasta (No.0) (4-6 Kişilik)950 TL
...n
8 Ay Önce
her şey çok güzeldi.Ellerinize sağlık
- Çilekli Mag199 TL
- Kıymalı Kol Böreği (250 gr.)199 TL
...k
1 Ay Önce
8 tane kaşarlı susamlı poğça sipariş ettim ama 4 tane istediğim poğçadan gönderildi açma istememiştim susamış kaşarsız poğça istememiştim farklı poğça göndermişsiniz üzüldüm
...n
7 Ay Önce
MALZEMELER GÜZEL TAZE GELDİ , PAKETLEME KÖTÜ
- Kıymalı Kol Böreği (250 gr.)199 TL
- Peynirli Kol Böreği (250 gr.)199 TL
- Simit (Adet)30 TL
- Peynirli Poğaça (Adet)30 TL
- Kaşarlı Poğaça (Adet)30 TL
- Sade Açma (Adet)30 TL
- Zeytinli Açma (Adet)30 TL
- Çikolatalı Açma (Adet)30 TL
...n
7 Ay Önce
üste çıksın diye 5 yıldız verdim. ilk defa, sizden aldığım bir pasta bu kadar bayat. benim için hayal kırıklığı yarattı.
...n
2 Ay Önce
Sipariş edilen görseldekinden bambaşka bir şey geldi tadına bakmadım ama görsel yanıltıcı onun dışında kart yazısı yazılmış teşekkür ederim.
...k
1 Ay Önce
kurumuş içindeki muzlar kararmadan siyaha dönmüş artık misafirlerime ikram için sipariş verdim ama hiç iç açıcı olmadı
...i
1 Ay Önce
Yanlış sipariş geldi çikolatalı ettik çilekli göndermişsiniz
...r
2 Ay Önce
teşekkür ederim. çok güzel şekilde geldi
...n
7 Ay Önce
Kaşarlı istemiştim sade poğaça gönderilmiş. Pastalar maalesef bayattı ve çilekler çürük kokuyordu.
- Sade Açma (Adet)30 TL
...y
3 Ay Önce
Hiç beğenmedim bayattı bide ağır bi kokusu vardı bozuk gibi
...ş
4 Ay Önce
Gelen pasta dağılmış ayrıca yanlış pasta gelmiş
...L
5 Ay Önce
sipariş ettiğim pasta ile hiç alakası olmayan pasta geldi. ve kırık ve düşürülmüştü.
...n
5 Ay Önce
ÇİLEKLİ PASTA GÖZÜKTÜĞÜ GİBİ DEĞİL, İÇİNDE 1 TANE FALAN ÇİLEK VAR. MUM VE MAYTAP KOYMALARINI RİCA ETMİŞTİM HİÇBİR ŞEY KOYMAMIŞLAR. GELİRKEN TÜM PROİTEROL DÖKÜLMÜŞ, HER ŞEY MAHVOLMUŞ. 1.5 SAATTE GELDİ.
...z
6 Ay Önce
bayat ve görseldeki olmayan pasta geldi
...i
6 Ay Önce
Ben doğum günü için pasta siparişi veriyorum gönderdikleri pasta vaffle ayrıca not doğum günü notu yazdım ve mum istedim hiç bir isteğim olmamış
...ı
7 Ay Önce
Ekler ve profiterol sipariş ettim....Malesef bu kadar kötüsünü yememiştim...
...u
7 Ay Önce
Beyaz cilekli pasta istedim kakaolu pasta geldi zaten kakaolu pasta istesem oyle siparis ederdim. Bayatti pasta trilce guzeldi ama keki sertti biraz
...y
7 Ay Önce
Pasta ekşi çıktı. hem doğum günü rezil oldu hem para çöpe gitti mağduriyetimin giderilmesini istiyorum

