rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Acıbadem Pasta & Cafe & Fırın

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 62 inceleme
Petrolyolu Caddesi NO 357
...ş18.06.2026Pasta çok taze, paketlemesi özenli ve sipariş notuna son derece önem verildiği için ayrıca teşekkür ederim. Bol bereketli satışınız olsun
...z05.03.2026Tek buradan tatlı sipariş veriyorum şahane
...i06.02.2026Özellikle kurye arkadaşa teşekkür ederim
...l29.01.2026Kurye kankam iyiydi
...a21.01.2026Baklava sanki yeni fırından çıkmış gibi sıcacıktı ekler gerçekten çok güzeldi teşekkür ederim
...n29.12.2025pasta cok taze ve lezzetliydi dogumgunu icin aldim herkes memnun kaldi diyer aldigim tatlilarda hepsi iyidi memnundum,yine burdan siparis veririm uygun fiyta kalabalik misafir agirladim hic yorulmadan
...u14.12.2025Her siparişimi özenle hazırlıyorlar. Bir İzmirli olarak Bombası Çelebi ile yarışır.
...r05.12.2025çok taze ve lezzetli çok teşekkür ederiz.
...z24.11.2025çok güzel
...n18.10.2025her şey çok güzeldi.Ellerinize sağlık
...k18.05.20268 tane kaşarlı susamlı poğça sipariş ettim ama 4 tane istediğim poğçadan gönderildi açma istememiştim susamış kaşarsız poğça istememiştim farklı poğça göndermişsiniz üzüldüm
...n05.11.2025MALZEMELER GÜZEL TAZE GELDİ , PAKETLEME KÖTÜ
...n12.11.2025üste çıksın diye 5 yıldız verdim. ilk defa, sizden aldığım bir pasta bu kadar bayat. benim için hayal kırıklığı yarattı.
...n09.04.2026Sipariş edilen görseldekinden bambaşka bir şey geldi tadına bakmadım ama görsel yanıltıcı onun dışında kart yazısı yazılmış teşekkür ederim.
...k23.05.2026kurumuş içindeki muzlar kararmadan siyaha dönmüş artık misafirlerime ikram için sipariş verdim ama hiç iç açıcı olmadı
...i16.05.2026Yanlış sipariş geldi çikolatalı ettik çilekli göndermişsiniz
...r09.04.2026teşekkür ederim. çok güzel şekilde geldi
...n29.10.2025Kaşarlı istemiştim sade poğaça gönderilmiş. Pastalar maalesef bayattı ve çilekler çürük kokuyordu.
...y27.02.2026Hiç beğenmedim bayattı bide ağır bi kokusu vardı bozuk gibi
...ş14.02.2026Gelen pasta dağılmış ayrıca yanlış pasta gelmiş
...L13.01.2026sipariş ettiğim pasta ile hiç alakası olmayan pasta geldi. ve kırık ve düşürülmüştü.
...n01.01.2026ÇİLEKLİ PASTA GÖZÜKTÜĞÜ GİBİ DEĞİL, İÇİNDE 1 TANE FALAN ÇİLEK VAR. MUM VE MAYTAP KOYMALARINI RİCA ETMİŞTİM HİÇBİR ŞEY KOYMAMIŞLAR. GELİRKEN TÜM PROİTEROL DÖKÜLMÜŞ, HER ŞEY MAHVOLMUŞ. 1.5 SAATTE GELDİ.
...z19.12.2025bayat ve görseldeki olmayan pasta geldi
...i14.12.2025Ben doğum günü için pasta siparişi veriyorum gönderdikleri pasta vaffle ayrıca not doğum günü notu yazdım ve mum istedim hiç bir isteğim olmamış
...ı18.11.2025Ekler ve profiterol sipariş ettim....Malesef bu kadar kötüsünü yememiştim...
...u02.11.2025Beyaz cilekli pasta istedim kakaolu pasta geldi zaten kakaolu pasta istesem oyle siparis ederdim. Bayatti pasta trilce guzeldi ama keki sertti biraz
...y02.11.2025Pasta ekşi çıktı. hem doğum günü rezil oldu hem para çöpe gitti mağduriyetimin giderilmesini istiyorum
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 1234567890