- Dünya Mutfağı
- Kahvaltı & Börek
- Pastane & Fırın
- Restoran Teslimatlı
Dilek Pasta & Cafe & Restaurant
Dilek Pasta & Cafe & Restaurant Değerlendirmeler
...i
1 Ay Önce
Müşteriyi önemseyen ve memnun etmeye çalışan iyi bir işletme👏👏
- Fıstıklı Çikolatalı Soğuk Baklava (500 gr.)825 TL
...n
4 Ay Önce
Ürünlerinizin tazeliği, lezzeti, kalitesi bölgedeki diğer tatlı satan restoranlara göre çok çok iyi 👌Emeğinize sağlık..Kaliteniz bozulmadığı sürece sizi tercih etmeye devam edeceğiz👍
- Fıstıklı Çikolatalı Soğuk Baklava (500 gr.)825 TL
...n
4 Ay Önce
Tatlılarınızın her biri ayrı güzel teşekkürler 🙏
- Profiterol (500 gr.)780 TL
- Karamelli Trileçe (500 gr.)675 TL
- Fıstıklı Çikolatalı Soğuk Baklava (500 gr.)825 TL
...n
4 Ay Önce
Borek ve patatesler efsaneydi, fakat cola light rica ettim, normal cola gondermisler :(
- Paçanga Böreği425 TL
...k
10 Ay Önce
Güzel başarılı servis ve lezzetliydi
...n
11 Ay Önce
pasta güzeldi teşekkürler not unutulmamış
- Frambuazlı Çikolatalı Pasta (4 Kişilik)1.310 TL
...n
11 Ay Önce
Çok iyi geldi çıtır çıtır tazecik baklava yedik teşekkürler hayırlı işler
- Fıstıklı Baklava (1 kg.)1.975 TL
...i
8 Ay Önce
Petifür istemiştim ama yerine casecake gönderil ama bunlarda güzel
...n
4 Ay Önce
Patates ve gözleme soğuktı.
...l
7 Ay Önce
valla dilek pastanesine hiç yakıştıramadım, profiterollü yok dediniz meyveli istedim, pasta ekşimişti(meyveler değil ekmeği falan da) kimse yemedi :( rezil ettiniz beni ya
- Tuzlu Kurabiye (500 gr.)675 TL
...e
1 Ay Önce
Aldığımız ürünü gönderdikleri ürünün alakası yok. . Telefonla arayıp değişim istediğimi soyledigim zaman saygısızca davranılıp benim hatam olduğumu söylüyorlar. Asla alışveriş yapılmaz
...n
3 Ay Önce
ramazan boyunca 1. verdigim sipariste baklava cok guzeldi ancak 2. siparisimde serbeti boğazi yakan, asiri sert bir baklava gonderildi :(
...n
4 Ay Önce
Bayattı beğenmedik
...ş
6 Ay Önce
Güvenip doğum günü için burdan sipariş verdim bana beklemiş eski pasta getirildi meyveleri de bozuktu bir daha burdan almayacağım
...y
11 Ay Önce
Bugün tek adet pasta siparişi verdim o kadar kötüydü ki bayattı çöpe attık yiyemedik bayat pastayı nasıl satarsınız

