rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Samsun Pide

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
REŞİTPAŞA CAD.no 68c*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...y14.04.2026Bir samsunlu olarak Ümraniye de yediğim en güzel pideydi yapan ustanın ellerine sağlık ayrıca ikramınız için teşekkür ederim.
...r10.12.2025öncelikle merhaba uzun zaman sonra yediğim eniyi mantıydı ellerinize sağlık teşekkür ediyorum çok güzeldi mükemmeldi annemin mantığından sonra en güzeli buydu sıcak ve zamanında teslimat yapıldı
...y06.12.2025Her zaman ki gibi bol malzemeliii çıtır çıtır sıcak bir şekilde geldi çok teşekkür ederim ellerinize sağlık bol kazançlarınız olsunnnnnn
...z16.11.2025Geçenki kıymalı pideyi beğenememiştim fakat bu çıtır karışık pide çok çok iyiydi elinize emeğinize sağlık.
...ş05.10.20253 gr kavurma koymuşsunuz biraz fazla olmuş mazallah dükkan batar
...ı22.09.2025güzel görünüyordu bestaya aldığım için lezzetini bilmiyorum görüntü mükemmel. E hani tursusuda vardı bunun ....yokki ..
...r27.08.2025joker indirimli olmasına rağmen malzemeden kısılmamış . pişimi güzeldi . beğendim, yapan ustanın eline sağlık
...r17.08.2025kıymalıpidenize bayıldım teşekkürler
...r16.08.2025ellerinize sağlık zamanda ve sıcak teslimat yapıldı bir kaç keredir sipariş verdim gayet memnun kaldım bunda sonra daimi Müşterinizin teşekkürler
...r02.07.2025teşekkür ederim bir kaç yoruma bakarak tereddütle verdim ama güzel ve lezzetliydi
...r01.07.2025ilk defa sipariş verdim gayet güzeldi ellerinize sağlık
...r28.06.2025ellerinize sağlık güzeldi
...i27.12.2025turşular gelmedi, 2 kutu pide teslim edildi
...e14.09.2025Kuşbaşılı kaşarlı söylediğimizde fena değildi ancak kavurmalı kaşarlıda çok az kavurma bulunuyordu ve belki taşıma aşamasındandır bilmiyorum ancak hamuru çok sertti bayatlamış gibiydi.
...r05.09.2025İlk siparişimde aradığım pideciyi buldum demiştim ta ki ikinci siparişe kadar inanılmaz tuzlu bir pide geldi yiyemedik
...r29.07.2025Aslinda hersey guzel, pidelerin ic harci da baya guzel, et lezzetli iyi et, ama hamurunu sevemedik, biraz tuzlu, tatsiz ve sert, acaba kullanilan unda mi sıkıntı var.,. Hamur lezzetlenirse 5 yildiz
...r10.07.2025Kuryeniz çok kibardı, teşekkür ediyorum.
...n05.12.2025Kıymalı pide menunuzun fotografında acık pide var ama gelen pide kapalı pide. yanlışlık mı umarsamazlık mı bilemedim..
...k30.09.2025Pide geldi fakat altını yakmışlar kusura bakmayın begenmedim
...ç11.04.2026Pideyi yakmışsınız yiyemedik
...r02.04.2026Köfteler iyi pişirilmeden gönderilmiş, içleri çiğdi.
...e24.12.2025Kayış gibi, buz gibi bir pide geldi. yazıklar olsun verdiğim paraya
...n12.12.2025pide soğuk, küçük ve lezzetsiz. birde zahmet olacaktı keske pideyi dilimleseydiniz.
...ç30.09.2025Kavurmalı kaşarlı pide söyledim ama bu kadar mı vasat olur! Kaşar bir kere kaşar değil kesinlikle sanırım beyaz peynirdi kavurma deseniz üstüne adeta incecik bir tabaka halinde rendelenmiş gibi. 👎👎
...y18.09.2025Hakımı helal etmiyorum. 500 tllik pidenin yanına en az iki biber koyulur onu da geçtim Katmerin içinde 1 adet bile fıstık yoktu yeşil olan hiçbir şey yok sadece hamur ve yağ Ayıptır.fotoğrafı mevcut.
...r17.09.2025gunahkar pide siparisi verdim kusbasi sucuk yumurta kasar domates biber yaziodu onun yerine ispanakli sucuklu pide gondermisler😂
...n12.08.2025Çok kötüydü, lezzetsizdi. Bir an önce bitsin diye dua ettim. Çok açtım yine de bitiremedim bir noktada
...n07.08.2025Kıymalı pide değil soğanlı pide yedim hemde bembeyaz bir pide
...n05.08.2025kıymalı pideye biber koyulmamasini rica etmistim koyulmus. hayatimda yedigim en tuzlu kıymaydı verdiğiniz paraya değmez.
...n25.10.2025Kıyması çok az ve tadında bir anormallik hissettim. Maalesef yarısından sonrasını bitiremedim yenmeyecek kadar kötüydü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3022:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: nebahat.kutlay@hs01.kep.tr

MERSIS No: .