rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Pizza Coo

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Sultan Murat Cd. No:47
...k19.06.2026Gerçekten çok güzeldi. Doktor olarak söylüyorum sadece biraz az kızarsa daha iyi olur.
...k09.05.2026sıcak ve lezzetli
...n08.05.2026Biraz malzemesi azdı ama lezzetiydi ellerinize sağlık
...a07.05.2026kurye çok iyi
...k07.05.2026Pizza iyi olmasına rağmen getiren kurye turşu gibi yapmıştı pizzaları kutuda.
...r24.01.2026Gerçekten çok lezzetliydi ve sıcaktı
...r08.01.20262 günde bir sipariş ettiğim bir yer lezzetine doyamıyoruz her gece insanın canı çekiyor sadece sucuklar daha kaliteli olabilir
...n02.12.2025tek kelime ile hersey harikaydı....
...i29.08.2025bozuk para olmadığı için 1 lira fazla aldım
...K25.08.2025O kadar hızlı geldiki kurye siparişi getirdiginde başta şasirdim ve çok lezzetliydi sadece birazcık tuzlu geldi o da benim damak zevkim dolayısı ile muhtemelen
...n18.07.2025Yorumlardaki ünlü asi kurye denk gelene kadar favori mekanım. Hem malzemesi bol hem de lezzetli. Dondurulmuş malzemelerin lezzeti kalmıyor ama buradaki ürünler öyle değil. Çok beğendik.
...r11.04.2026Şu sarımsaklı ekmekleri bi eksik gönderiyorsunuzz bi lezzetsiz, bi dünyalaar lezzetlisi. Restoran günündeyse pizzası da sarımsaklı ekmeği de mükemmel , gününde değilse o sizin şanssızlığınız😂
...r30.10.2025lezzetiniz gayet güzel ama fiş istediğim halde göndermemişsiniz. ayrıca sizin suçunuz değil biliyorum ama getiren kurye yolda ne yaptıysa pizzalar ikiye katlanmıştı.
...l23.08.2025Pizza güzeldi, kurye arkadaş bugün ya üzgün ya gergindi bilemiyorum. Bizler de çalışıyoruz , özel hayatımızı işimize taşımıyoruz. İyi çalışmalar
...ş18.07.2025herzamanki gibi güzeldi
...K06.06.2026Malzemeleri az koymaya başladınız
...n09.05.2026pizza güzeldi ama soğuk kaç tane sipariş bıraktı getiren kurye 30 dakika da geldi sipariş yola çıktıktan sonra
...r14.07.2025pizzanız güzel olabilirdi ama notumda pizzanın sosunun bol olmasını istemiştim hiç koymamışsınız, ayrıca pizza geldiğinde ikiye katlanmıştı, malzemelerin yarısı diğer tarafla birleşmişti
...ş19.06.2026kola güzeldi. pizza yanıktı.
...z23.06.2026pizza diye birşey gelmedi , herşey paketin içine dökülmüş ve sipariş verdiğim pizzalar gelmemiş
...a05.06.2026Pızza soguk geldi
...u29.05.2026Ya Allah aşkına bu nedir ya karışık pizza bu mu hiçbirsey yok rezalet
...k22.05.2026İlk defa böle bişey yaşadım biza çorba olmuştu çok üzüldüm ciden
...n12.05.2026Pizzada mantar içeriği gösterilmemesine rağmen mantar koyuluyormuş o yüzden yiyemedim. Bu tarz şeylere dikkat edilmesi gerekiyor
...l11.04.2026simit kenar dedik simit kenarsiz geldi ustune pizzamiz kutunun kenarına kaymış yamulmuş sekilde geldi
...r20.08.2025küçüktü
...Y17.08.2025pizzayı tutan herhangi bir aparat olmadığı için lahmacun gibi kat kat olmuştu .
...r01.03.2026pizzalar ezilmiş hamur gibi üstündekiler toplanmış
...r01.03.2026Bu nasıl bir pizza lütfen gerekeni yapın gelin alın değiştirin bişi yapın
...ş13.02.2026pizza soguk ve icinde neredeyse malzeme yok. simit kenar ödedim normal gelmiş. bir daha aç kalsam bile buradan sipariş vermem.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: