- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Değerlendirmeler
...n
2 Hafta Önce
Mükkemmel hızlı
- Basic Cup380 TL
...h
2 Ay Önce
çok güzeldi ve hızlı geldi kurye arkadaşa teşekkürler ederim
...h
3 Ay Önce
efsaneeee
...n
8 Ay Önce
Her zamanki gibi çokkk güzeldiiii
...K
8 Ay Önce
San Sebastián çok iyi 👍
- Basic Cup380 TL
- Boston Sans Cheesecake400 TL
...i
11 Ay Önce
Fena
...e
11 Ay Önce
Çok lezzetli ama ekstra söylediğim malzemeler normal şekilde konuyor. Ekstra olarak fazla kullanılmıyor.
...r
8 Ay Önce
Lezzeti çok güzel ama aldıkları paraya miktarı baya az
- Waffle450 TL
- Basic Cup380 TL
...i
8 Ay Önce
Güzel ama çikolatası biraz daha fazla olabilir
...m
1 Hafta Önce
Sipariste yanlislik vardi
...t
4 Ay Önce
sipariş hızlı ama hiç beklediğim gibi gelmedi yarısında sonra sadece bisküvi kırıntısı vardı çikolata yoktu çok az çikolata vardı
...r
5 Ay Önce
Geç saatte sipariş verdim o yüzden diye tahmin ediyorum, hiç eskisi gibi değildi, normalde 1 yıldız verecektim ama eski günlerin hatırına 3 yıldız verdim.
...n
7 Ay Önce
350 liraya bir avuç waffle
...ç
9 Ay Önce
çok pahalı.lezzet güzel ama pahalı
...n
1 Yıl Önce
profiterol güzeldi ama crepe wrap güzel değildi
- Profiterol400 TL
...n
3 Ay Önce
Fotoğraf ekleyebilme şansım olsaydı ekleyip siparişimin nasıl geldiğini size göstermek isterdim.Sipariş waffle ama gelen çilek muz çikolata hepsi çorba olmuş hamurdan ayrı bi yerde .
...i
7 Ay Önce
Kutu boş geldi
...r
10 Ay Önce
Bayat bir profiteroldü. daha önceden yapılmış profiterol hamur topunun üzerine çikolatası dökülmüştü.İçinde kremasi bile yok gibiydi. çok başarısızdı. Salihli Şubesi'ndeki gibi taze olmasını beklerdim
...k
11 Ay Önce
Cok kotuydu hamuru sert tatsiz meyveler incecik kesilmis paramiza yazik oldu
...u
11 Ay Önce
Profiterol kıreması bozulmuş aşırı karın ağrısı yaptı verdiğim para çöp oldu

