- Döner
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Memnun Bursa İskender
Memnun Bursa İskender Değerlendirmeler
...r
3 Hafta Önce
çok memnunuz her şey kalite
...r
3 Hafta Önce
Gönül rahatlığıyla sipariş edebilirsiniz her şey çok güzeldi
...i
4 Hafta Önce
hediye kola da geldi teşekkürler :)
...İ
1 Ay Önce
mukemel bol porsiyonli
...l
2 Ay Önce
oo süper iskender
- İSKENDER (Et Dönerden)575 TL
...u
3 Ay Önce
felaket iyiydi hayatımda yediğim en güzel iskenderdi
...n
4 Ay Önce
Hizmet Kaliteniz süperdi mükemmeldi herkese tavsiye ederim iskender süperdi
...n
4 Ay Önce
Harika, iskenderi cok lezzetli
...u
5 Ay Önce
İskender efsane. lezzet tat sıcak gelmesi 👍
- Not availableİskender (Et Dönerden)
...ı
7 Ay Önce
Her zaman ilk tercihim hep memnun kaldım ikramlar için teşekkürler.
- Not availableİskender (Et Dönerden)
...k
1 Ay Önce
Kesinlikle kaliteli bir işletme, lahmacunu çok güzeldi, köftedeki et oranı çok düşüktü ; et değil de ekmek yiyorsunuz hissiyatı veriyor, umarım bunu düzeltirler
- Lahmacun175 TL
...n
1 Ay Önce
2 tane gözüküyor sepette ürün 1 tane geldi
...k
10 Ay Önce
Siparişi verirken ödeme yönteminde Pluxee (Sodexo) mobil kod u seçmiştim ama gelen eleman bundan ödeme almayı bilmiyordu. Restorantı ara dedim telefonu yok dedi, kredi kartıyla vermek zorunda kaldık.
- Not availableEt Döner Menü 1
...r
9 Ay Önce
Çorba buz gibi geldi 1 yıldız kırdım
- Not availableİskender (Et Dönerden)
...t
2 Hafta Önce
hayatimda bu kadar kotu bi iskender yememistim.buz gibi soguktu. sosu yoktu ekmek dolu kupkuruydu.yag hic yoktu ztn. berbat bir daha soylemem
...m
2 Hafta Önce
salça ile tereyağıı nasıl olurda kavurup yakarsınız anlamadım.. midem sizlere sevgilerini sunuyor...
...u
3 Hafta Önce
tavuk pişmemişti. neredeyse çiğ göndermişler. sakın almayın
...u
1 Ay Önce
kola ezilmiş künefe yanmış iskenderi de uzun süredir bozdular
...ç
2 Ay Önce
Mercimek çorbasına zerdeçalı basmışsınız zor yedik maalesef. Siparişimiz eksik geldi ayrıca… ay lahmacunlar da soğuktu hiç olmadı hiiç. Param çöp oldu
...u
3 Ay Önce
Tadı çok güzel değildi soğuk geldi 1,5 saat bekledim siparişi inanılmaz az dı gramajı hakkını haketmiyor
...r
4 Ay Önce
Eksik geldi
...l
7 Ay Önce
salça yi basmissiniz soğuk ve yoğurt koymamissiniz son bir daha sipariş vermem
...z
9 Ay Önce
Ürünler yanlış geldi ve buz gibiydi
...n
9 Ay Önce
kurye ürünü çok sallayarak gelmiş paketin içindeki dönerin her tarafı yağ içindeydi
- Not availableİskender (Et Dönerden)

