rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pilav
  • Express Teslimat

Şerefiye Pilavcısı

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Kanara Sok. No/4d*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n18.06.2026Sütlacı için yemek yiyorum hayatımda yediğim en iyi sütlaç
...z12.06.2026Hem sıcak geldi hem de güzeldi, teşekkürler
...z07.06.2026Turşu için teşekkürler
...a18.05.2026Pilav cidden çok lezzetli ve çok hızlı geldi teşekkürler
...r18.05.2026Adamdır
...u30.04.2026Sürekli söylediğim bi yer geç kaldığını hiç görmedim kurye hızlı güler yüzlü :)
...i09.04.2026Gayet lezzetliydi doyurucu
...k24.03.2026Sürekli buradan sipariş veriyorum. Hem fiyat, hem lezzet hem de siparişin elime çok hızlı ulaşmasından dolayı çok memnunum.
...ı25.02.2026Hayatımda yediğim en leziz pilav. zaten bağımlılık yaptığı için sürekli alıyorum ama her seferinde daha da cok beğeniyorum. Elinize sağlık gerçekten
...n29.01.2026Sütlacına bayıldım sırf sütlaç için 3 gündür sipariş veriyorum
...l03.12.2025Dorduncuye falan siparis verdim. Bol koyuyorlar her seyi , ozenli ve lezzetli yapiyorlar. Herkese tavsiye ederim
...t01.12.2025Sürekli sipariş veriyoruz ve aşırı memnunuz çok lezzetli ve akşam geç saatlere kadar çalışan emekçilere ikram göndermeleri harika❤️
...n13.10.2025Elinize emeğinize sağlık çok lezzetliydi
...r02.09.2025ellerinize sağlık 🥰
...m21.08.2025gayet lezzetli ve porsiyon doyurucu. elinize sağlık.
...u14.08.2025Çok güzel ve temizdi. Turşu gönderdiğiniz için teşekkür ederim
...z13.08.2025Turşu için teşekkürler
...n11.08.2025elinize sağlık gayet güzel ve sıcaktı 😃
...n28.04.2026Pilav güzeldi sipariş hızlı geldi eksik yok ama 10 turşu biraz fazla elllerinize sağlık
...ş24.03.2026lezzetli sicak teslim edildi
...i10.08.2025nohutlar biraz sert ama grnel olarak guzel
...I08.08.2025tavuklu nohutlu pilav siparişi verdim ama sadece tavuklu pilav geldi maalesef
...k08.08.2025Tazeydi, sıcaktı ve çabuk geldi. Ancak nohutlu pilav istememe rağmen tavuklu pilav gönderilmiş. Daha dikkatli olunması lazım. Tavuklu isteseydim, onu seçerdim.
...u22.06.2026pilav çok ekşiydi tavuğu güzel fiyat ve yorumlara bakarak güzel bir şey bekliyordum
...ş13.05.2026Pilav biraz kuruydu çok severek yediğim söylenemez.. Tavuktan tat alamadım malesef..
...u10.12.2025lezzetli porsiyonda iyi ama çok soğuk geldi
...y27.09.2025Güzel ama pahalı
...z19.09.2025nohutlu tavuklu pilav sipariş ettim ama içinde 5 tane falan nohut vardı
...h31.08.2025Pilavın sıcaklığı güzeldi ancak tavuklar çok parçalanmıştı ve genel olarak biraz tatsızdı orta seviye bir pilav olmasına rağmen fiyatı pek öyle demiyor, gene de kötü değildi elinize sağlık.
...ş27.08.2025Malesef porsiyon çok küçük
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: