rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Kahve Dünyası

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Koşuyolu Mah. Mehmet Afkan Sok. No:1/3*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...m18.05.2026çok lezzetliydi ellerinize sağlık🌸
...k27.04.2026froyo güzel ve uygun fiyatlı
...l17.04.2026Mükemmel bir deneyimdi. Şube çok ilgili.
...Ğ13.04.2026Güzeldi
...i06.04.2026Sandviç çok tazeydi, poriç her zamanki gibi harikaydı. İlk defa kahve Dünyası’nda eve spariş verdim ama pişman olmadım çok teşekkür ederim hazırlayan ve getiren arkadaşlara.
...ş09.02.2026cok lezzetli, hizli ve ozenliydi, tesekkurler
...ş01.12.2025Ürünler skt değeri dahil olmak üzere iyi güzel. Kurye düzgün efendi 👍🏼
...z14.11.2025Eksiksiz ve hızlı teslim ediyorlar❤️
...z18.05.2026yulaf çok güzel ama kaşık yoktu latteye de pipet koymamissiniz henüz tadına bakamadım kaşık ve pipet koymak çok mu zor ya
...m11.06.2026fındık kremalı top kaç gün öncesinden kalma allah aşkına insan biraz dikkat eder kreması bile ekşimiş.
...z25.03.2026Sıcak çikolatası çok ağırdı,bitiremedim bile,kurabiyesi de aynı şekilde
...z02.01.2026Kruvasan soylemistim soguk geldi kahvenin de kapagi uyumlu degil sanirim actigim gibi elime akti ve elim yandi.. normalde hep soyledigim yer boyle bir deneyim yasadigim icin uzuldum.
...r31.12.20252 dilim trüflü pasta siparişi vermemize rağmen 1 dilim geldi. Ödemenin iadesi yapılacaktır mutlaka ama mağduriyetimiz giderilmiş olmayacak maalesef...
...n31.05.2026Siparişin yarısı yok
...p24.05.2026İlk kez sizden bu kadar kötü bir Antep fıstıklı dondurma yiyorum. Ben anlamadım, sanki donup donup çözülmüş gibi, çok kötü, yiyemedim. Çeşit de eksik gelmiş, keşke alternatif sorulsaydı aranıp
...i15.05.2026Siparişi hem geç getiriyorsunuz hem de notlara asla dikkat etmiyorsunuz 1 puanı bile hak etmezsiniz her hafta alışveriş yaptığım bir yerdi bundan sonra da hiç uğramam çok özensizsiniz.
...a08.05.2026Tadı çok kötü
...r07.03.2026Yulaf sütü seçeneği yok, notlarda yazdığımız şeylere göre hazırlanmıyor çünkü ekstra ücreti var. Pipet koymamışlar. Ee yapmasaydınız zahmet oldu
...l09.02.2026İçerisinde buz yoktu, süt kesmişti, su gibiydi, çikolata sos kahveye karışmamıştı. Muhtemelen restoran kaynaklı geç geldi. Yemeksepeti müşteri hizmetlerinden aldığım deneyim de çok kötüydü.
...n21.01.2026Salep çok kötüydü, resmen suydu. Salep tadı falan yoktu bildiğiniz su içtik. Böyle bir rezilliği kahve dünyasından beklemezdim.
...t20.01.2026Sipariş tam anlamıyla yanlış geldi ve kurye beni ilgilendirmez dedi şaka mu bu
...z25.12.2025Ben fıstıklı ham istememe rağmen başka bir tatlı gönderildi elinizde kalmadıysa arayıp yerine ne koyacağınızı sorabilirdiniz ayrıca kahve dökülmüştü berbat bi paketleme
...k18.12.2025Dün Fındıklı&Muzlu poriç'i kahvedünyası algötür kısmından sipariş verdim. Yulafı sütle pişirmişlerdi, sıcacıktı ve özenle hazırlanmıştı.Bugün verdiğim aynı sipariş tam birhayal kırıklığı.
...n16.12.2025ÜRÜN YANLIŞ GELDİ.
...e04.09.2025Eksik geldi sakın burdan sipariş vermeyin
...n19.08.2025Mochaların yarısı boştu resmen
...u24.07.20252 tane fındık topunun 2’si de bayat geldi. Ayıp değil mi akşamdan kalma ürün veriyorsunuz para ödedim ben onlara.
...n02.07.2025Sandviç paketlenmeden açık bir şekilde karton poşete konup poşetinde ağzı açık bir şekilde kuryeye teslim edilip gönderilmiş. Oldukça sağlıksız bir tecrübeydi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0022:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: altinkiliclarkahvekakao@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0063023629000012