- Dünya Mutfağı
- Express Teslimat
Shakespeare
Shakespeare Değerlendirmeler
...n
2 Hafta Önce
Gayet lezzetli ve doyurucu ikram içinde teşekkürler
- Mantar Soslu Tavuk Şnitzel1.279 TL
...a
1 Ay Önce
Noodle sıcacıktı, porsiyon gayet doyurucu idi, yanında çikolatalı ıslak kek göndermişler hediye olarak çok teşekkür ederim 🥰
...n
1 Ay Önce
Yanında gönderdiğiniz ikram tatlı içinde çok teşekkür ederim makarna da harikaydı ve dolu dolu
- Izgara Tavuklu Carbonara1.199 TL
...a
1 Ay Önce
Salata çok güzeldi yanında hediye tatlı göndermişler teşekkür ederim
- Nohutlu Salata999 TL
...n
2 Ay Önce
Belirtilen zamanda özenli paketleme ve güzel tatla salatam elime ulaştı. Yanında ikram olarak güzel bir kek göndermişler, bu ince düşünce için de ayrıca teşekkür ederim. 🤍
- Chicken Fingers Salata1.059 TL
...k
3 Ay Önce
Sadece çorba istedim yanına makarna ve peynirli ekmek de yollamışlar. Özellikle ramazanda hep bu şekilde yaptılar. Çok nahifler gerçekten. Ayrıca çok da lezzetli. 🫠
...l
4 Ay Önce
Lezzeti,sıcaklığı çok çok iyiydi restoranlarında nasıl geliyorsa aynen öyleydi. Porsiyon çok büyük çok doyurucu. İkram olarakta browni göndermişler çok teşekkürler
- Mantar Soslu Tavuk Şnitzel1.279 TL
...n
5 Ay Önce
Tek kelimeyle harikaydı.
- Tenders Dürüm1.119 TL
...N
6 Ay Önce
İkramınız için teşekkürlerr çorba her zaman ki gibi harikaydı.
- Zerdeçallı Tavuk Çorbası599 TL
...n
7 Ay Önce
Kurye ne kadar saygısız !!!
- Karides Linguine1.199 TL
...ş
7 Ay Önce
Makarna sıcak ve lezzetli geldi, ayrıca ikramınız ve güzel notunuz için teşekkürler
- Köri Soslu Tavuklu Linguine1.199 TL
...z
7 Ay Önce
Çok zarif bir işletme çorbalarını çok beğeniyorum ve her siparişte bir ikram gönderiyorlar teşekkür ederim
...z
7 Ay Önce
Çorbalar şahaneydi ve sıcacıktk. Ayrıca sarımsaklı ekmek göndermişler çok inceler (:
- Brokoli Çorbası599 TL
- Zerdeçallı Tavuk Çorbası599 TL
...r
7 Ay Önce
Hamburger bu memleketin en güzeli yanında gönderdiğiniz pasta için teşekkürler san sebastian efsane olmuş
- Chicken Burger959 TL
...s
2 Ay Önce
Sarımsaklı ekmek diye 300-400 liraya sattığınız şey gerçekten fiyasko Mantar çorbası güzeldi sıcak geldi ama ekmek neden göndermediniz anlayamadım. İkram için sağolun ama bayattı
- Mantar Çorbası599 TL
...n
9 Ay Önce
muazzam tavsiye ederim
...r
9 Ay Önce
yemek lezzetli idi ama görsel çok kötüydü ve sos yoktu diyette olan biri icin görsel çok önemli lütfen daha dikkatli özenli olun
...n
9 Ay Önce
Aynı tarifi diğer şubelere göre bu kadar lezzetsiz yapmayı nasıl başarıyorsunuz?
...n
2 Ay Önce
Vinegret soslu olması gerekirken, sossuz saman gibi geldi salata. Ayranlar açık paketlenmiş ve dökülmüştü.
...r
2 Ay Önce
Üzgünüm bu paraya kötü tad
- Chicken Fingers869 TL
- Zerdeçallı Tavuk Çorbası599 TL
...i
2 Ay Önce
Kinoa kısır söyledik küflü avokadoluydu kısır oldukça azdı marulla doldurulmuştu rezildi
...i
4 Ay Önce
Çorba su gibi geldi berbat tı 🤦🏻♀️
...r
5 Ay Önce
porsiyon azdı ve lezzetsizdi
...ı
7 Ay Önce
Catal ve bicak koymamislar malesef
...r
8 Ay Önce
İlk defa bir yere yorum yapıyorum , normalde çok beğendiğim bir restoran, makarna da lezzetliydi ama yemek paketin içine yan konulduğu için pakete dökülmüştü yani bu nasıl bi saygısızlık anlayamadım
...n
8 Ay Önce
o kadar yağlıydı ki ... yerken zorlandım tabağı eğdim yağı süzdürdum , marullar pörsümüstü ,kaparilerin üzeri barlanmıştı . . sadece somonun pişme derecesi iydi o kadar .
...n
8 Ay Önce
cheesecake yüzeyi yanıktı ve çikolata sosu tadı çikolata değil direk kakao gibiydi
...ş
9 Ay Önce
Kötüydü 1.5 saat sonra geldi
...ı
11 Ay Önce
Yeşillikler koyulaşmış bozulmuş geldi. Avakado kararmış olgunlaşmamış geldi. Severek yediğim salatadan soğudum.
...N
1 Yıl Önce
Çok geç geldi ve özensiz hazırlanmıştı. Kurye geç gelmesinin nedenini de siparişimin çalınmış olmasından kaynaklı olduğunu söyledi hiçbir şey anlamadım tavsiye etmiyorum

