- Dünya Mutfağı
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Değerlendirmeler
...z
3 Ay Önce
çok güzel ellerinize sağlık
- Waffle480 TL
...ı
3 Ay Önce
Harikaydı bayıldımmm
...a
3 Ay Önce
ansiklopedi gibiydi muthisss
- Crepe Wrap480 TL
...a
3 Ay Önce
bayildikk
- Quincy420 TL
...ü
6 Ay Önce
Notları okuyorlar teşekkürler ederim
...a
8 Ay Önce
springfield alıyorum aklıma geldikçe cooook guzel ve iyi porsiyonda artı malzemeler yogun bayağı fiyatı bi tık fazla bu tür tatlılar kategorisinde ama değiyor.
- Springfield420 TL
...a
8 Ay Önce
favori tatlıcım
- Springfield420 TL
...ç
9 Ay Önce
Notumu dikkate alıp hızlı ve güzel teslim ettiler teşekkürler
- Waffle480 TL
...ü
5 Ay Önce
Notlara dikkat edildiği sürece çok güzel
- Waffle480 TL
...u
7 Ay Önce
Lezzet güzel ama seçtiğim çikolata yerine bir biter bir sütlü yapılmış ona rağmen güzeldi
- Mini Massachusetts580 TL
...ü
5 Ay Önce
Eksik geldi ama hızlıca tamamlandı biri daha özenliydi diğeri değildi ama lezzet olarak güzel
- Waffle480 TL
...ü
8 Ay Önce
Fiyatını karşılamadı
...z
10 Ay Önce
Biraz daha urunleri paketlerken ozenilebilir
...t
10 Ay Önce
Çok güzeldi ama çikolatası hep dışına pakete taşmış krep parcalarıda cok azdı
- Basic Cup390 TL
...a
8 Ay Önce
10 dk icinde geldi tadi da güzeldi
...u
5 Ay Önce
Cheesecake in yarısını evde ben mi pişireceğim neden özenli göndermiyorsunuz hayal kırıklığı.. yarısı devrilmiş cıvık dağılmış. Basic cup Allah a emanet zaten bütün bütün çilekler. Özensiz
...l
1 Ay Önce
waffledan yumurta kokusu geliyordu ayrıca şekerlenmiş bozulmaya yakın muzuda waffle'a koyup insanların önüne öyle servis etmezsiniz ya asla fiyatı iına değmeyecek bir tat
...N
1 Ay Önce
Ürün paketi dökülmüş şekilde gelmıstı pakete yıyemeden çöpe atmak durumunda kaldım anlık fotoğraf çekmediğim için de ürün iaedemi alamadım biraz daha dikkatli olunsaydı keske 🙏🏻
...ı
2 Ay Önce
Çalkalanmış gibiydi
...n
3 Ay Önce
Daha önce de sipariş vermiştik o çok güzeldi fakat bu seferki hem malzeme hemde miktar olarak hiç iyi değildi
...y
7 Ay Önce
Tatlıların ikisinde de çikolata sosu çok az, bisküvi tozu çok fazlaydı bu sebeple inanılmaz kuruydu bitiremedik
...u
8 Ay Önce
Çikolatası o kadar azdı ki krema baskındı magnolia sipariş etmemiştim ben. Lütfen yerinize geldiğimizde nasıl bir tatlı yiyorsak aynı özenle sipariş verdiğimizde de yiyelim.
...u
6 Ay Önce
İlk siparişimde memnun kaldığım için yeniden sipariş verdim fakat sipariş notunu okumadıkları için tatlıma muz istememe rağmen muz koymuşlar ve yolda zarar görmüş maalesef memnun kalmadım
...r
6 Ay Önce
Aşırı geç geldi , gelen siparişlerin ne olduğu belli değildi . Dükkana gidip yerseniz güzel , ama paket serviste 1 puanı bile haketmiyor. Yürüyerek bile 2-3 dakikalık mesafe 1.30 saatte heldi .
...z
8 Ay Önce
Cok kotu
...ü
8 Ay Önce
Waffle hamuru buram buram yumurta kokuyor
...r
10 Ay Önce
Yani insanı tatlıdan soğuttular yemin ederim çok kötüydü bayat profiterolleri koymuslar içine çikolata yok denecek kadar azdı verdiğimiz az bir para değil değerinde ürün gönderin !

