rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Express Teslimat

Şahin Balık Restoran

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 55 inceleme
KÖPRÜBAŞI CAD. ŞAHIN GIDA BALIK LOKANTASI Dış Kapı No: 11
...z29.04.2026Elinize sağlık çok lezzetliydi
...m15.04.2026ilk defa söyledim fiyatına göre çok bol malzeme konulmuş ve sıcak geldi ellerinize sağlık
...Ş28.03.2026ilk kez balık siparişi veriyorumyok böyle bir lezzet😃
...ç29.01.2026Elinize emeğinize sağlık
...ç25.01.2026Elinize emeğinize sağlık
...a25.10.2025Çorba çok güzek içindeki malzemelerim miktarları yeterliydi yanında verilen ekmek de gayet yeterliydi, hemen sıcacık geldi ellerinize sağlık teşekkürler
...e05.10.2025mezgit şipariş ettim. olağanüstü güzeldi elinize sağlık
...z09.09.2025Mükemmel gerçekten
...n22.11.2025Çıtır levrek siparişim 6 parça olarak geldi geri kalanı patates.Verdiğim paraya degmeliydi. Onun dısında balık ekmek güzeldi Tskler. Hayırlı işler
...ğ21.10.2025Yaaa inanılır gibi değil. Dışardan yemek söyleyip de yanında EKMEK olmaması nedir. Balığın yanında ekmek gelmedi inanabiliyormusunuz. Niye ekmek göndermediniz. Nasıl bir mantık. Olmadı ayıp yani.
...y06.06.2026Balık eh işte ama salata komedi yanına bari limon koysaydınız
...l20.06.2026Karidesler temizlenmemişti yiyemeden çöpe gitti.
...e16.06.2026kaç yıllık restoran pişirmeden balık gönderiyor bu kadarda olmaz ayıp denenbişey var sadece ismi kalmış yılların balıkçısının yememde yedirmemde kimseye iyi günler
...e04.05.2026berbat
...l23.03.2026yanmiş şekilde geldi
...y31.01.2026Kusura bakmayın ama bir daha asla ve asla sipariş vermem öyle berbat bir koku daha poşeti açar açmaz hepimiz çekildik paketin başından midemiz bulandı. Hepsi çöp oldu
...k05.01.2026yani 800 lira verdim ahtapot dıye sözde içine az ğarca koyulmuş ayıp ya
...ş05.01.2026Özel hamsi tava porsiyonu bu kadar az olmamalı
...n27.12.2025resimde 2 tane gözüken palamut 1 tane bile değil yarım geldi resmen
...ç04.11.2025Yıyemeden çöpe attım berbat
...l25.09.2025Çok koymuşsunuz ye ye patladık
...k11.09.2025Şahin balıkçık maalesef asla bir daha sipariş vermem o kadar az balık küçücük balıklar lezzeti de hiç iyi değil berbattı
...ş07.09.2025İnsan 1 parça ekmek koyar iş yerine sipariş verdiğimizi belirtmemize rağmen ekmek göndermiyoruz diyorsunuz hayatımda gördüğüm en kötü servis
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0020:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: