rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Boston Drink & Dessert

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
BAŞAKŞEHİR MAH. SÜLEYMAN ÇELEBİ CAD. ARTERIUM-1 RESIDENCES NO: 22 C BAŞAKŞEHİR/ İSTANBUL
...u06.05.2026Sıcacık hepsi yeni yapılmıştı gecenin bu saatinde emekleriniz için teşekkür ederim.
...k24.03.2026Arkadaşımın doğum günü için sipariş verdik. Kutlamada geciktiğimiz için adresi telaşla yanlış girmişim. Kuryeniz sabırla ve anlayışla Başakşehir turu atarak siparişimizi ulaştırdı, çok teşekkürler 🙌
...r23.12.2025Tatlılar o kadar güzeldi ki yerken gerçekten çok mutlu oldum.Hem lezzeti hem tazeliği çok belliydi. Bir de üstüne bu kadar düşünülmüş bir not görmek insanın içini yumuşatıyor.Elinize emeğinize sağlık.
...l29.11.2025Boston drink dessert menü söyledim ve gayet güzel çok memnun kaldık
...y21.10.2025Ben waffle sipariş ettim gayet düzgün bir şekilde geldi ve tadıda çok lezzetliydi ben memnun kaldım mutlaka bir daha sipariş ederim
...n11.11.2025Eksiksiz geldi ve notlarımız da dikkate alınmıştı. Harikaa🤩✨
...i02.11.20253 aydır buradan başka hiç bir yerden tatlı yemiyorum. Tüm notlar ricalar dikkate alınıyor. Her şeyi taze ve porsiyonları epey büyük. Hayırlı işler ve bol kazançlar dilerim ❤️
...a26.10.2025All in one siparişimde waffle parçaları eksik gönderilmişti. Gönderilen şubeye bildirdik ve nazik bir şekilde telafi yapacaklarını ilettiler. Çok hızlı ve bonkör bir şekilde eksik kısmı tamamladılar.
...i20.10.2025Çok çok iyiydi ellerinize sağlık 🥰
...k14.10.2025Hızlı geldi çikolata donmadı
...a12.10.2025Iyiyiyiiyiy
...i07.10.2025Tüm notlar dikkate alınıyor. Her zaman ki gibi müthiş tazelikte
...n06.10.2025Her zamanki gibi mükemmel
...n22.09.2025İlk siparişimdi çok beğendik, daha önce bu kadar iyisini yememiştim
...k18.12.2025Tatlı alacaksam hep burdan alıyorum fakat bu sefer wafflenin hamuru biraz bayattı.
...n04.03.2026krep kırıntısı yok gibiydi
...i09.02.2026Porsiyon ufak fiyat yüksek
...i17.09.2025Kaçıncı siparişim hatırlamıyorum artık, gerçekten bağımlısı olduk harika bir işletme ve müthiş lezzet !! ❤️
...n12.09.2025Cok guzeldi kesinlikle tavsiye ediyorum
...i11.09.2025Tüm notlara dikkat edip, tüm ricaları yerine getiriyorlar. 5 farklı ürün sipariş ettim bugüne dek, hepsi müthişti. Civarın en iyi tatlıcısı. Gerçekten inanın bana her gün canınız isteyecek ❤️
...i11.09.2025Her zaman ki gibi, müthişti. Mideyi asla rahatsız etmiyor. Hamuru ve çikolatası hem kaliteli hem çok taze. Bol kazançlar dilerim 🌸
...a05.09.2025Lezzzzziizoz
...i04.09.2025Neredeyse her gün canım çekiyor. Çikolataları pankekleri meyveleri müthiş tazelikte. Üstelik çok iyi bir işletme hiçbir notu es geçmiyorlar. Kazançları bol olsun ❤️ sipariş eden asla pişman olmaz.
...i02.09.2025İlk siparişimdi, gayet hızlı ve lezzetliydi. Üstelik porsiyonları gerçekten fazla. 3 günde bir canım çekiyor desem yeridir. 🙏🧡
...i28.08.2025Pankekler sert geldi biraz bana. Onun dışında sıcak ve taze bir servisti.
...ş14.05.2026Malzemeleri bol koyun demene rağmen yarısında göndermeniz şaka değil gerçek. Kaç para verdiğimiz tatlıların yarısını yiyoruz.
...y09.08.2025sürekli sipariş veriyorum meyveler her zaman çok taze çok lezzetli mekana da zaten sürekli gidiyorum memnun kalmadan çıktığım tek bir gün olmadı her şey harika
...r20.04.2026Krep kırıntısı yazmışlar içinde yok denecek kadar az o bidaha eve sipariş vermem
...n15.07.2025Güzel lezzet
...n02.04.2026spoonfullun cikolotasi donmaz icine krema katilir ki donmasin kas kati ulasti elime
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: yilbaratakentturizm@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0292106769300001