- Kahve
- Tatlı
- Express Teslimat
Cadı'nın Evi
Cadı'nın Evi Değerlendirmeler
...k
1 Hafta Önce
güzel
...k
1 Hafta Önce
ekşili tatlı seviyorsanız kaçırmayın
...r
1 Hafta Önce
Gayet güzeldiii.
- Mahbube415 TL
...l
1 Ay Önce
Mükemmel harika enfes daha ne söylemek gerekir ki
- Dildade495 TL
...n
1 Ay Önce
Çok hızlı şekilde ve güzel ulaştı, notta tamamen çilek olsun demiştim ama muz da koymuşlar. Yine de gayet güzeldi.
- Afife415 TL
...k
1 Ay Önce
Mükemmel sunum mükemmel lezzet, şubede sundukları kaliteyi evlerinize aynen taşıyorlar <3
- Benna385 TL
...r
2 Ay Önce
Çok özenli bir şekilde gönderilmiş çok beğendik
...ş
3 Ay Önce
Küçük tatlı bir kavanoz içerisinde geldi. Tadı şubesinde yediğim kadar güzeldi ancak tabi ki paketleme olduğu için biraz dağılmış ve birbirine karışmıştı. Şubedeki fiyatlarının neredeyse iki katı :(
- Afife415 TL
...I
6 Ay Önce
On numara beş yıldız yorum yapmaya gerek bile yok…
- Afife415 TL
...n
9 Ay Önce
çikolatasi çok güzel ve meyveli çok lezzetli bayıldım <3
...n
9 Ay Önce
300e125 indirim var diye her gün söylüyorum, söylediğim her tatlıdan çok memnun kaldım. elinize emeğinize sağlık
- Jülide415 TL
...y
9 Ay Önce
Tatlı gayet başarılıydı, hızlı teslimat için ayrıca teşekkürler.
- Müjgan415 TL
...y
9 Ay Önce
Paketleme özenliydi, tatlı taze ve dengeli bir kıvamdaydı. Hızlı teslimatla birlikte çok memnun kaldım.
- Afafet385 TL
...z
9 Ay Önce
Çok hızlı geldi poşeti bile çok kaliteli. Cam kavanoz ile geldi. Badiye baya güzelmiş
- Badiye385 TL
...n
2 Hafta Önce
Tadı çok güzeldi beklediğimden üst performans sadece purple dragon bir tık fazla tatlıydı ama güzeldi
- Purple Dragon185 TL
- Berry Bliss395 TL
...t
1 Ay Önce
CADININ KRUVASANI GÜZELDİ FAKAT ÇİKOLATASI AZDI MUZ YOKTU
...t
1 Ay Önce
Servis koyulmamisti 😭
...a
2 Ay Önce
tatlı çok güzeldi teslimat hızlıydı fakat siparişim eksik geldi
...l
2 Ay Önce
Çikolata kısımları ekmek üstü ucuz Çikolata hissi verdi . krema kısımları çok güzeldi . Porsiyon yeterli . hızlı geldi .
- Benna385 TL
...e
9 Ay Önce
Özenle hazırlanmış ve hızlı teslimat ile gönlümden 5 yıldız aldı. Mekan olarak da zaten çok seviyorum, her gittiğimden paket servis almadan da çıkmıyordum ki, yemeksepetinde olmaları sevindirdi :)
...r
3 Ay Önce
kahve ve tatlı almıştım kahve zaten hep dökülmüş kartonu ıslaktı o yüzden kupa ya boşaltmak zorunda kaldım kahvede çok acı geldi yani iki puan tatlıya verdim
- Afife415 TL
...n
8 Ay Önce
Fiyatlar pahalı
...n
9 Ay Önce
Siparişim zamanında geldi fakat lezzet beklentimin altındaydı.
...r
1 Hafta Önce
Müjgan yerine yer fıstıklı bir tatlı geldi.
...n
3 Hafta Önce
Kavanozun kapağını sıkan arkadaş sayesinde tatlıyı yiyemedim kapağı açamadım açmaya çalışırken kırıldı!
...n
4 Hafta Önce
Çikolatası donuk bir şekilde geldi. Zaten fazla ücret ödeniyor birde donuk çikolatayla karşılaşıyoruz. Hiç beğenmedim
...z
1 Ay Önce
tatlari özellikle çikolatanin çok kötüydü eski kalitesi kalmamjs
...ş
3 Ay Önce
Kaç liralık tatlının küçücük bir kavanozda getirilmesi
...i
8 Ay Önce
Soğuk geldi pek beğenmedim
...y
9 Ay Önce
keki bayattı

