- Ev Yemekleri
- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
İstanbul Çorba & Ev Yemekleri
İstanbul Çorba & Ev Yemekleri Değerlendirmeler
...l
4 Ay Önce
ellerinize sağlık güzeldi
- Not availableTavuk Kanat
...n
5 Ay Önce
istanbulda yediğim en iyi işkembe çorbasıydı. elinize sağlık
- İşkembe Çorbası339 TL
...ğ
5 Ay Önce
Çok iyidi çorba
- Special Çorba270 TL
...k
5 Ay Önce
5 yıldız veriyorum fakat biraz tuzlu sanki. Paketleme, kurye, hız, ısı hepsi cok yerinde. Kıymetli şefimiz tuzu biraz azaltırsa mutlu olurum.
- İşkembe Çorbası339 TL
...y
5 Ay Önce
yemek guzeldi begendik sifa corbasi hastaligima cok iyi geldi teşekkürler
- Special Çorba270 TL
...n
6 Ay Önce
Hakkını vermişler yemeğin ellerinize sağlık
- Musti Scheff'in Tabağı675 TL
...l
7 Ay Önce
Taze fasulye biraz diriydi ve genel olarak yemekler biraz yağlıydı. Bunlara rağmen genel olarak gayet güzeldi.
- Musti Scheff'in Tabağı675 TL
...y
7 Ay Önce
yemekler gayet guzel lezzetli
- Günün Menüsü 1430 TL
...y
8 Ay Önce
burma kadayif muazzamdi uzun yillar sonra boylesini gordum corba ve yemekler her zamanki gibi
- Günün Menüsü 1430 TL
...y
8 Ay Önce
şifa şifa şifa corbasi koruma altina alinmali usta ne buyuksun sen boyle bildiğiniz ne çorba varsa unutun etli çorba diye geçiyor mest olduk elinize şaglik
- Günün Menüsü 1430 TL
...y
8 Ay Önce
elinize sağlik sıfa corbaniz dillere destan yemekler zaten ev yemeği lutfen boyle devam edin
...l
8 Ay Önce
çabucak ve lezzetliydi. teşekkür ederim.
- Tavuk Baget260 TL
...y
9 Ay Önce
gercekten harikaydi ilknurun corbasi ve sifa çorbasini soyledik anlatildigi kadar varmiş yemekler qnnemin yemeğini aratmadi elinize sağlik
- Günün Menüsü 1430 TL
...l
11 Ay Önce
çok beğendim Makedon kebabını, ellerinize sağlık
- Makedon Kebabı280 TL
...e
5 Ay Önce
yemekler iyiydi, ama tavuk kanat söyledim, farklı bir şey geldi, resimdeki deǧil.
...z
5 Ay Önce
Biraz tuzlu ve acılı olmasa daha iyi olur yinede beğendik
...m
5 Ay Önce
Elinize sağlık. Çorbalar sıcak ve iyi paketlenmişti.
- Şifalı Çorba289 TL
...ş
10 Ay Önce
Sütlaç yerine şekerpare geldi ama güzeldi çorba çok acıydı limonata yerine yedigünngeldi
- Tavuk Suyu Çorbası170 TL
...y
8 Ay Önce
siparişim hizli geldi yanindaki ikram guzeldi
...r
10 Ay Önce
orman kebabı iyidi cacık çöp pilav yanık bildiğin is kokuyodu çöpe attım üstelik kuryeleri elimde kalıcaktı ama telefona bakan abi adamdı
...n
1 Ay Önce
Yemeği bile yiyemedim hiçbirini…..
...t
5 Ay Önce
Çok geç geldi, yemek soğuk ve asla tadı yoktu yiyemedim. Kısacası bir daha buradan asla sipariş vermem.
- Portakal Dilimleri50 TL
...r
5 Ay Önce
çok yağlı tadını begenmedim migdem hala bulanıyor yani düşünün
...u
6 Ay Önce
yemek var kasik tuz yok
...z
6 Ay Önce
indirimli aldık diyemi o kadar az yolladiniz yani kendileri bile az yolladiklarini anlamislarki kaşık Çatalda koymamışlar pilav iyiydi sadece ama köfte ile cacık aynı sogukluktaydi
...u
7 Ay Önce
Selam. Ben bu siparişi almadım. Firmanın motorunun lastiği patlamış ne zaman gelecek belli değilmiş. Sonra aradım siparişi iptal edin diye yaptık dediler ama kartımdan çekim yapılmış çok ilginc
...d
10 Ay Önce
sıkma havuç gelmedi. yemekler soğuk geldi

