- Restoran Teslimatlı
Özsüt
Özsüt Değerlendirmeler
...ı
2 Ay Önce
Hızlı sipariş için teşekkürler lezzet ve kalite tartışılmaz kurye arkadaş son derece kibar ikram kahve için çoooook teşekkürler
...l
6 Ay Önce
Çok lezzetliydi, iyi bir sürede geldi, özenli paketleme, teşekkürler.
...i
2 Ay Önce
Siparişimiz hızlı geldi. Supangle çok güzel ama aşure hiç iyi değil maalesef. Nişasta ve glikozla yapıldığını tahmin ediyoruz. Kıvamı muhallebi gibi. Yiyemedik. Kahve ikramı için teşekkür ederiz.
- Supangle366 TL
...u
3 Ay Önce
Siparişim çok hızlı geldi 🙏kahveler için teşekkür ediyorum 🙏
- Fırın Sütlaç348 TL
- Tavukgöğsü348 TL
...r
3 Ay Önce
Müthiş lezzetiniz,Özenli paketlemeniz ve nazik hediyeniz için çok teşekkürler �
- Not availableKaymaklı Güllaç
...k
6 Gün Önce
Kasık yok , profıterol cope gidecek ekşi gelmiş sabah gecerken bırakıcam tesekkurler. Krokan superdi 👍
- Karaorman Krokan (Dilim)414 TL
...m
1 Ay Önce
Bayat gönderilmiş çöpe atmak durumunda kaldım bilginize
...n
2 Ay Önce
Siparişi özsüt teslim etmedi ki.karaorman vişne siparişim başka bir pastanenin saçma sapan bayat alakasız bir pastası dondurmalarda muhtemelen algida kiloluk dondurmadan kaşıkla alınıp koyulmustu
...a
7 Ay Önce
siparisim 1 saattir yola dahi cikmayinca aradim arayinca siparisimi daha hazirlamaya baslamadiklarini unuttuklarini soylediler 2 saatte geldi aramasam gelmicekti ayrica bozuk geldi
...n
7 Ay Önce
bu kadar ince dilimlemenin bir kursu varsa bana soyler misiniz gidecegim lezzet desen ozsute yakismiyor
...m
8 Ay Önce
Ben böyle yavaş bir servis görmedim hiçte memnun kalmadım asla tavsiye etmem ! Tam 1 saat 10 dakika sürdü gelmesi rezillik .. aradım telefonlara tenezülen konuştular bir dahakine cevap vermediler

