- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Atlantik Ocakbaşı
Atlantik Ocakbaşı Değerlendirmeler
...z
2 Hafta Önce
ELLERİNİZE SAĞLIK MÜKEMMEL BİR TAT.BİRAZ SOĞUK GELDİ AMA MUHTEŞEMDİ YİNE DE TEŞEKKÜRLER...
- Urfa Dürüm310 TL
- Kuzu Şiş Dürüm310 TL
- Lahmacun165 TL
...z
2 Ay Önce
Her şey harika mezeler çeşit çeşitti bayıldım
- Izgara Tavuk Kanat510 TL
...z
4 Ay Önce
Trabzon sınırları içerisinde yiyebileceğiniz en iyi adana kebap burada diyebilirim. tadı tuzu acısı ekmeğiyle çok lezzetli. şiddetle tavsiyedir. ustanın eline sağlık.hayırlı işler bol kazançlar.
- Adana Dürüm310 TL
...z
5 Ay Önce
sistemde sorun var çok bekliyor sipariş sistemde yoksa lokanta 10 numara lezzetli yemekler ama sistem yavaş
- Adana Dürüm310 TL
- Sarıyer Portakal (33 cl.)80 TL
...u
5 Ay Önce
Güzel 👍
...n
6 Ay Önce
elinize sağlık
- Katmer220 TL
- Kuzu Ciğer Dürüm310 TL
- Sebzeli Pide495 TL
- Atlantik Lahmacun475 TL
...ı
6 Ay Önce
ilk defa bir siparişime yorum yazıyorum. lahmacun söyledik ve tadı ikramları cok güzeldi. Eşim yemek ve yer konusunda cok titiztir ama paketi açar açmaz burnuma kokular geldi dedi. O bile onayladi :)
...n
7 Ay Önce
Yemekler sıcak ve hızlı geldi beklediğimden daha lezzetli kurye de çok kibardı Adana’yı denemenizi tavsiye ederim
- Tavuk Şiş Dürüm250 TL
...a
7 Ay Önce
LEZZET HARİKA TEKRARDAN SİPARİŞ VERECEĞİM TEŞEKKÜRLER
- Künefe250 TL
- Karışık Izgara925 TL
...ş
7 Ay Önce
Tek kelime harika ikramınızda öyle
...n
4 Ay Önce
Gelmediki
...r
4 Ay Önce
Dürümlerin ekmegi cok kalın içeriği az ekmek yemiş gibiydi lezzetli gelmedi malesef katmerde ortaydı
- Didi Şeftali (33 cl.)75 TL
...ş
5 Ay Önce
Üç kez siparişim gelmedi
...z
5 Ay Önce
yemek güzel kaliteli ama unutulmak kötü bişey umarım yeni yıl sizi bizi unutmaz
...u
6 Ay Önce
Bu kadar kötüsünü yememiştim tuhaf tadı vardı yiyemedik😒
...l
6 Ay Önce
Yemeklerçokgeçgeldi ilksiparişimizikuryeevi bulamadığıiçiniptal ettilertekrarsipariş ettim bu sefer önceki siparişi ısıtıp göndermişler ama AdanahangisiUrfa hangisi belli değil ayrıca tatları çok kötü
...ı
6 Ay Önce
Nimete kötü demek olmaz ama her biri ayrı fiyaskoydu.Karışık ızgaranın yarısı hala duruyor.Lahmacunda değişik bir koku vardı ve ıslaktı. Patates yağ içinde.Üstelik ayranlarımız gelmedi.Paranıza yazık.
...k
8 Ay Önce
Rezalet bir yemek deneyimi oldu bizim için. Lahmacunun içinden kocaman kemik parçası çıktı. Urfa kebap söyledik bir çok şey eksik geldi. Kesinlikle tekrar sipariş vermicem burdan!
