rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pilav
  • Restoran Teslimatlı

Tarihi Osmanlı Pilavcısı

4 üzerinden 5 yıldız, 10000+ inceleme
Osmangazi Mah. Hilal Cad. No: 14/A Sancaktepe - İstanbul*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n20.06.2026İyisinizzz. Fıstıklı irmik tatlınız olay. Hayırlı işleriniz olsun.
...r21.05.2026hızlı teslimat ve çok lezzetli pilav teşekkür ederim.
...u10.04.2026Hepsi harikaydı
...p12.02.2026Mükemmel
...t03.01.2026Tek tek deniyorum bütün yemekleri, hepsi birbirinden güzel çıkıyor
...z22.12.2025Muhteşem lezzet ikram içinde çok teşekkür ederm elinize emeğinize sağlık muhteşemdi her şey
...ş14.12.2025Dışarıda yediğim en güzel tavuk pilavlardan ve özellikle sarmaları tam bir anne sarması mükemmel ürünleri yapan ve işletme sahibine çok teşekkürler
...n02.12.2025Her zaman muhteşem
...ı29.11.2025Aşırı beğendim yemek sıcacık geldi tavuğu boldu pilavı tane taneydi sarması da aşırı güzeldi ve çok hızlı geldi ellerinize sağlık sizin gibi yerlerin çoğalması dileğiyle kolay gelsin:)
...k11.11.2025Kaliteli Pilavın Tek Adresi
...n28.10.2025Sıcak ve lezzetli idi teşekkürler ☺️
...ı27.10.2025çok lezzetliydi
...k12.10.2025Gayet lezzetli be sıcacık geldi. Puan neden bu kadar düşük anlamadım. Ben çok beğendim tekrar sipariş vereceğim
...k29.09.2025Lezzet güzeldi pilava laf yok zaten
...n20.08.2025Herzaman sıcak taze
...n22.07.2025Her zaman favorim enfes
...ç29.06.2025Pilavları inanılmaz güzel oluyor her zaman tercih ediyoruz
...l29.06.2025pilavda etde lezzetli sıcak ve hızlı geldi serviside güzeldi
...U07.11.2025Pilav tavuk muhtesem oresi 🥰
...a23.09.2025Gerçekten abartılmalı mükemmel lezzeti var ellerinize sağlık sadece porsiyonları az onun dışında çok iyi ❤️
...k08.09.2025Bir önceki üründe problem yaşadıgım için telafi edip tekrar gönderdiler.İlk defa bir restorantın telafi edicez diyip telafi ettiğini gördüm.Helal olsun gerçekten.🤍🙏🏽
...n11.09.2025çok fazla pilav minicik tavuk vardı.
...k03.09.2025Sarmalarınızı çok beğeniyorum süreklide sipariş ediyorum.Sarma bu kadar güzelse pilav efsanedir dedim ama pilavdan mı kurudan mı garip bir koku geliyordu balık gibi yani kokudan yiyemedim ziyan oldu.
...B04.01.2026Bu ikinci siparişim gerçekten hepsi çok lezzetli kesinlikle tavsiye ederim sarma dolma ilk defa disardan yedim ve çok beğendim mezeleride bi okadar güzel ellerinize sağlık bol kazançlar 😊
...l17.08.2025kaliteli
...n05.02.2026Pilav ve kurufasulye guzeldi ama cigkofte cok kotu kokuyor yemedik icindeki limonda bozuktu zaten. Sarmada ayni sekilde garip kotu bi koku var. Yarim kilo almistim cigkofte yazik oldu para
...i03.11.2025O paraya verdigi kuru fasulye cok azdı...Pirinc fazla pişirilmişti
...n24.11.2025İlk defa bu restorantta böyle bir durumla karşılaşıyorum.pilavıda inanılmaz ağır bir koku vardı, tavuklu pilavdan bir kaşık aldım, yiyemedim ve olduğu gibi çöpe gitti:(diğer ürünler iyiydi
...r01.06.2026tavuk siyahtı pilav iyi kaynamamis taş gibiydi
...ş26.05.2026Çok kötü çok.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: ayse.gulec.1@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Ayşe Güleç

Tarihi Osmanlı Pilavcısı