- Balık ve Deniz Ürünleri
- Ev Yemekleri
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
İstanbul Balık
İstanbul Balık Değerlendirmeler
...Ç
Dün
Her şey olması gerektiği gibiydi, teşekkürler.
- Izgara Kaya Levreği900 TL
- Kalamar Tava600 TL
...n
2 Ay Önce
Hızlı, sıcak ve çok lezzetliydi
- Hamsi Tava400 TL
...n
3 Ay Önce
Hem çok hızlı hem de sıcak ve lezzetli geldi. Teşekkürler
- Hamsi Tava400 TL
...i
5 Ay Önce
Hızlı geldi kurye çok nazikti teşekkür ederiz
- Izgara Levrek500 TL
- Hamsi Tava400 TL
- Mevsim Salata250 TL
...i
5 Ay Önce
Enfes sunum, üst düzey lezzet
...r
5 Ay Önce
Çok beğendim ellerinize sağlık soğukluğuna sıcaklına yorum yapmam havalar soğuk kuryelerde jet değil sonuçta anlayışlı olmak lazım ben beğendim
...r
5 Ay Önce
İletmeye çok teşekkür ederim hem notlara dikkat ediyorlar, hem porsiyonlar doyurucu, hemde balıklar çok lezzetli özellikle hamsi tava çok başarılı. sıcak teslim edildi paketleme gayet güzeldi.
- Hamsi Tava400 TL
...r
5 Ay Önce
Hem sıcak hem porsiyonu boldu teşekkür ederim
- Hamsi Tava400 TL
...m
5 Ay Önce
Harikaaa harikaa sicak ve taze😋
- Hamsi Tava400 TL
- İstavrit Tava400 TL
...n
5 Ay Önce
Balıklar lezzetli servis güzeldi
- Izgara Levrek500 TL
- Izgara Norveç Somonu600 TL
...r
6 Ay Önce
Tadı güzeldi çok beğendim
...L
4 Ay Önce
Süper
- Hamsi Tava400 TL
...r
6 Ay Önce
tadı oldukça lezzetli sıcak ve tam zamanında geldi teşekkürler
- Izgara Karadeniz Somonu600 TL
...l
2 Hafta Önce
Balık ekmek sipariş verdik içini roka doldurmuşlardı acılaştırmıştı ekmeği balığı da aşırı kılçıklıydı
...n
6 Ay Önce
Güzeldi. Ekmek az olduğu için 1 puan kırdım.
- Hamsi Tava400 TL
...l
2 Hafta Önce
evdeki hastam icin siparis vermistim. soğuk ve en küçüğünden geldi.
...n
3 Hafta Önce
Yazandan ayrı getirme parası aldılar balıklar iyi pişmemişti özellikle belirtmemize ragmen
- Tereyağlı Karides600 TL
...l
5 Ay Önce
Ekmek az, balıklar kılçıklı.
- Tereyağlı Karides600 TL
...k
6 Ay Önce
porsiyon çok az iki kişilik yemek siparişine 4 dilim ekmek koyulmuş limon bile 1 dilim
...n
6 Ay Önce
Bu nasıl bi rezillik sipariş eksik geliyor arıyoruz telafi bile edilmiyor
...ç
6 Ay Önce
2 kişilik menüye gönderilen ekmek çok az bi kısmı pişmemişti. aynı menüyü yerinde de yedim ama ordaki özenle dışarı gösterilen özen alakasız

