- Express Teslimat
Simple Co Tunalı
Simple Co Tunalı Değerlendirmeler
...n
2 Hafta Önce
Her şey çok lezzetli ve özenli. Çılbır çok başarılıydı. Sipariş notumu kırmadıkları için teşekkür ederim
- Çılbır480 TL
...ş
3 Ay Önce
“ekstra patates seçeneğini bulamadım, bana bool patates güzelliği yaparsanız çok mutlu olurum” diye not yazmıştım, kocaman bir kutu patates geldi 🥲 made my day gerçekten, mükemmel bir işletme.
- Tiftik Sandviç780 TL
...n
9 Ay Önce
Hayatımda bu kadar doyurcu ve güzel bir ürün yemedim her şey taze ve lezizdi teşekkür ederiz
- Breakfast Bowl780 TL
...ş
9 Ay Önce
Tavuk sevmeyen ben, çocuğumun hepsini bitiremediği sandvici yeyince bu nasıl muhteşem bir şey dedirtti. Sandvicin arasındaki lahanayı nasıl yapıyorsunuz tarif istiyorum �
- Tavuk Sandviç660 TL
...z
9 Ay Önce
Glutensiz Brownie ve Limonlu Kek çok lezzetli, paketleme özenliydi.
...k
9 Ay Önce
Tek kelimeyle muhteşemdi, ürünler taze kullanılmış ve porsiyonu da cok iyi ayarlanmis. Tekrar siparis verecegim kesinlikle
- Tiftik Sandviç780 TL
...z
4 Ay Önce
çok lezzetliydi sosları çok beğendim ama içindeki tavuğun boyutu biraz küçük geldi
...a
6 Ay Önce
Turşu ve sos daha fazla olabilirdi.Et fazla pişmişti biraz onun dışında çok memnun kaldım
- Trüffle Burger690 TL
...n
2 Hafta Önce
normalde banana breadin üzetine koyduklaru kremadan koymamışlardı ve kek taze değildi.french toast iyiydi
- French Toast490 TL
...n
5 Ay Önce
Et döner alıp yesem daha iyidi. servis çatal peçete bile konulmamış. sebzeler kendinden geçmiş limon yok
...r
10 Ay Önce
Banana bread geliştirilebilinir içi pişmemiş mi algısı oluşturacak kadar ıslak geldi bana. Fiyatı da işin içine katınca hüsran maalesef. Yine de elinize sağlık.
...r
9 Ay Önce
Maalesef 2 kez şans verdim ama lezzetli bulmadım yemekleri fiyatı da göz önünde bulundurunca üzücü :’(
...N
1 Ay Önce
Köfte hariç çok lezzetsiz ve ekşilik vardı. Fiyat performans çok zayıf.
...r
6 Ay Önce
Benim siparis 30 dk dan fazala gec geldi ve yemedim cunku incinde degisik bi sey cikti foto gonderdim. yemek bende doruyor rica etsem gelib alin ve iade taleb ediyorum
...ü
10 Ay Önce
tostu ziyan etmişsiniz, malzemesi bol,ekmeği güzel ama lezzetsiz . tavaya alıp tereyağında bi çevirip çıtır yapıp üstüne kekik dökünce yiyebildim. cookieden tereyağı tadı gelmiyor gereksiz pahalı.

