rider-banner-icon
  • Döner
  • Restoran Teslimatlı

Bursa Et Döner

3.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Saim çıkrıkçı cad. No 38-40
...z24.05.2026bugüne kadar yediğim en güzel tavuk döner olabilir 🙂♥️
...r24.05.2026yesss buudur.
...n03.05.2026Notlara dikkat ettiğiniz için teşekkür ederim yanında gelen ikram için de teşekkür ederim elinize sağlık
...k01.05.2026çok doyurucu lezzetde on numara 5 yıldızı hakediyor
...A01.05.2026Döneriz çok lezzetli içinde ki kaşar da çok iyi di on numara
...A01.05.2026Hızlı geldi paketleme de iyi di kurye nota dikkat etmiş lezzet de güzel e daha ne olsun elinize sağlık 👍
...k01.05.2026çok doyurucu hızlı geldi elinize sağlık
...A01.05.2026Süper lezzet hızlı servis thanks
...n08.02.2026lezzet harikaydı teşekkürler
...i24.01.2026Tadı çok güzeldi eşimle çok beğendik sosluydu lavaşı yanık gibiydi tam istediğim gibi ellerinize sağlık artık döner için sizden sipariş vereceğim
...A13.09.2025130 kg biri olarak rahatlıkla söylüyorum aşırı doyurucu bir döner yedim ve çok lezzetliydi elinize sağlık 👍
...c24.07.2025Muhteşemdi
...m22.07.2025Elinize sağlık
...c21.07.2025teşekküre ederim lezzeti on numaraydı elinize sağlık...
...i25.01.2026Güzeldi
...I06.08.2025zerdecal fazlaydı,
...n03.05.2026Çok lezzetliydi dönerin sosu ve lavaş çok güzeldi
...A17.11.2025Hep aynı lezzet hep aynı tat paketleme de çok iyi lütfen bozmayın
...n08.08.2025Lezzetli ve doyurucuydu.
...ç30.03.2026Sözde ızgara patso kalmış dönerin üstüne patatesle ketçaplı boca edip göndermişler berbat
...m10.03.2026çok geç geldi çok kötü berbat
...z12.12.2025hic begenmedim tavuğun lezzeti bile yok 35 dakika içinde geldi ksk geliyor sanki gece 11 di bide yani o saatte trafikte yoktur
...k12.01.2026yanlış sipariş geldi. 1.5 saatte geldi
...r28.05.2026Hiç beğenmedim bayattı lavaşı sanki 1 hafta önceden kalmaydı ve buz gibi tat tuz yok pişman oldum sipariş vermekten
...t27.10.2025İlk siparişim de çok beğendim o yüzden tekrar sipariş verdim ama ikinci siparişim kötüydü hem soğuktu hem et yoktu içinde full ekmek olmuştu bide çok fazla sos konmuştu tadı kötüydü
...ı31.05.2026Yedigimiz en kötü döner içinde döner yoktu zaten patates basmışlar onunda tadı yoktu ve 1 buçuk saate geldi
...r24.01.2026Çok kötü tadı var
...n27.01.2026Çok kötü bi döner hayatımda yediğim en kötü döner
...z07.10.2025notlara soğan olmasın yazmama rağmen soğan vardı
...s30.08.2025Küçük sorunlara takılmam İlk defa yorum yazabiliceğim tek servis 2 saat yemek gelmedi. Yemek sepeti sadece komisyon sitesidir. Tüketici haklarından bir haberdir. Al ver gülüm durumu bir daha ASLA
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0007:30
Monday,Tuesday16:0023:59
Wednesday15:0023:59
Thursday15:4523:59
Friday,Sunday15:1523:59
Saturday13:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: rabia.cetindurak@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Rabia Çetin Durak

Bursa Et Döner