- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Express Delivery
Nimet Fırın & Unlu Mamülleri
Nimet Fırın & Unlu Mamülleri Ratings & Reviews
...n
1 month ago
Sımsıcak harikaydı teşekkür ederim
- Dilim Galeta (Paket)145 TL
- Yaprak Galeta (Kutu)145 TL
- Simit32,50 TL
...a
1 month ago
ekmek çok iyi eskiden orada oturuyordum yemek sepetinde görünce çok sevindim emeğinize sağlık
- Muzlu Rulo195 TL
...ğ
2 months ago
Mmmmmmmm, Nimet Fırın adıyLa tadıyla " Lezzet Nimet " i...Mükemmel Teşekkürler ...Harikasıız
- Beze (Kutu)80 TL
- Ay Çöreği80 TL
...k
3 months ago
pasta çok lezzetli
...n
4 months ago
Taze ve lezzetli. Elinize sağlık
- Islak Kek160 TL
- Muzlu Rulo195 TL
- Havuçlu Kek100 TL
...s
5 months ago
süper
- Çikolatalı Adet Pasta250 TL
- Tam Buğday Ekmek58 TL
...t
6 months ago
Ben burayı çok seviyorum magnolia’a da bayıldım
- Çilekli Mag195 TL
- Muzlu İbiza250 TL
...n
6 months ago
ÜRÜNLERİ ÇOK TAZE VE GÜZEL
- Meyveli Dilim Pasta250 TL
- Ay Çöreği80 TL
- Ekmek32,50 TL
...i
8 months ago
Pastayı sipariş ettim, çok hızlı geldi ve yanında hediye mum eklemişler. Pastanın tadı çok nefis ve tazeydi.
- Meyveli Pasta1.150 TL
...n
5 months ago
Trileçesi güzel.
- Karamelli Trileçe195 TL
...y
5 months ago
Çikolatalı pastası mükemmeldi aşırı taze ve dengesi yerindeydi, notlara önem veriliyor buda hoşuma gitti sadece biraz daha hızlı teslim edilebilir
- Çikolatalı Dilim Pasta250 TL
- Profiterol195 TL
- Büyük Ekler115 TL
- Bomba95 TL
...ı
5 months ago
Tuzlu ve tatlı kurabiye görselinizde olanlara aldanıp istediğiniz, düğün salonlarında verilen kurabiyelerden mi sadece gönderebildiniz. Tadına bakmadım ona lafım yok, iyidir güzeldir.
- Tahinli Çörek125 TL
- Papatya Ekmek (Büyük Boy)73 TL
- Ekmek32,50 TL
...u
2 months ago
Hic bir zaman menuyu gucelleyip olmayan urunleri cikarmiyorlar
...ş
1 year ago
Lezzetliydi ama bana farklı bir tatlı gelmişti çilekli mag yerine. Her türlü beğendim iyi satışlar
- Çilekli Mag195 TL
- Muzlu Rulo195 TL
...A
4 months ago
500gram tuzlu kurabiyenin tamamı aynıydı, görseldekiyle alakası yok. Çikolatalı pastanın kreması keki ekşimişti ve yine görselden farklı geldi.
...Ç
5 months ago
Lezzetli değildi açıkçası ama tazeydi
- Büyük Ekler115 TL
- Çikolatalı Rulo160 TL
...y
2 weeks ago
istenilen ürün ne ise onu yollayın.
...z
3 weeks ago
sizden 3 ürün istedim.listede var diye gözüküyor ve ödeme alıyorsunuz.sonra 2 ürün yok deyip 1 ürün yola cıktı yazıyorsunuz ve gelende bayat zaten.başka yerden sipariş verirdim, böyle davranmasaydınız
...a
2 months ago
Magnolia resimdeki ile alakası yok ufak küçük plastik kapta geldi ve ekşimiş içi geçmiş yiyemedik pasta da bayattı simit olarak tek seçenekdı ekledik farklı farklı simitler geldi açma filan geldi
- Simit32,50 TL
...İ
2 months ago
MEYVELİ PASTA değil ÇİLEKLİ PASTA GÖNDERİLMİŞ GÖRSELLE ALAKASI YOK. Pasta tamamen ezilmiş kutlama için sofraya konulmaz… paramın iadesini istiyorum aksi halde tüketici hakem heyetine başvurağım
...z
3 months ago
Şu ana kadar yediğim en kötü pasta . Saman gibi tadı var kupkuru . 1 hafta önce yapılmış bayat pastayı gönderdiler heralde . Doğum günü lütfen ona göre paketleyin dememe rağmen bi tane mum koymamışlar
...r
4 months ago
Böyle rezalet bir paketleme görmedim. Eski bir poşete ekmeği koyup üstüne tatlıyı koymuşlar. İnsan ekmeği ayrı bir poşete sarar. Bir de ekmeği size kim dilimleyin dedi öyle isteseydim yazardım zaten.
...i
4 months ago
cok kotuydu, bayatti, baya bozuk gibiydi
...N
4 months ago
ekler ve portakallı kurabiye ve şöbiyet bayattı, bravo
...Z
4 months ago
Bayat ve kötüydü ,bir daha sipariş vermem!
...r
4 months ago
Tadı soğuk baklava gibi değildi asla sanki yufkayı süte bandırmışlar onu yiyiyormuşsunuz gibi .
...t
5 months ago
Pasta geldiğinde devrilmişti tamamen dağılmış. Gerçekten çok kötü görünüyordu. Yiyemedik
...u
5 months ago
Pasta 1 kişilik ve bayattı.çörek yine bayat ve çok lezzetsizdi.verilen paraya yazık birdaha tercih etmeyeceğim
...ı
11 months ago
Bir yıldız bile değil 0 yıldız bugün verdiğim muzlu rulo pasta siparişim ekşi ve sert bayat bir şekilde geldi kedim normalde bayılır hayvan bile yemedi rezalet canlı desteğe bağlndmbanayardımcıolmadı
...u
4 months ago
Pasta yediğim en kötü pastalardan biriydi. Görsel ile alakası yok ve içerik olarak bayattı.Çok kötüydü
