- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Nimet Fırın & Unlu Mamülleri
Nimet Fırın & Unlu Mamülleri Değerlendirmeler
...n
1 Ay Önce
Sımsıcak harikaydı teşekkür ederim
- Dilim Galeta (Paket)145 TL
- Yaprak Galeta (Kutu)145 TL
- Simit32,50 TL
...a
1 Ay Önce
ekmek çok iyi eskiden orada oturuyordum yemek sepetinde görünce çok sevindim emeğinize sağlık
- Muzlu Rulo195 TL
...ğ
2 Ay Önce
Mmmmmmmm, Nimet Fırın adıyLa tadıyla " Lezzet Nimet " i...Mükemmel Teşekkürler ...Harikasıız
- Beze (Kutu)80 TL
- Ay Çöreği80 TL
...k
3 Ay Önce
pasta çok lezzetli
...n
4 Ay Önce
Taze ve lezzetli. Elinize sağlık
- Islak Kek160 TL
- Muzlu Rulo195 TL
- Havuçlu Kek100 TL
...s
5 Ay Önce
süper
- Çikolatalı Adet Pasta250 TL
- Tam Buğday Ekmek58 TL
...t
6 Ay Önce
Ben burayı çok seviyorum magnolia’a da bayıldım
- Çilekli Mag195 TL
- Muzlu İbiza250 TL
...n
6 Ay Önce
ÜRÜNLERİ ÇOK TAZE VE GÜZEL
- Meyveli Dilim Pasta250 TL
- Ay Çöreği80 TL
- Ekmek32,50 TL
...i
8 Ay Önce
Pastayı sipariş ettim, çok hızlı geldi ve yanında hediye mum eklemişler. Pastanın tadı çok nefis ve tazeydi.
- Meyveli Pasta1.150 TL
...n
5 Ay Önce
Trileçesi güzel.
- Karamelli Trileçe195 TL
...y
5 Ay Önce
Çikolatalı pastası mükemmeldi aşırı taze ve dengesi yerindeydi, notlara önem veriliyor buda hoşuma gitti sadece biraz daha hızlı teslim edilebilir
- Çikolatalı Dilim Pasta250 TL
- Profiterol195 TL
- Büyük Ekler115 TL
- Bomba95 TL
...ı
5 Ay Önce
Tuzlu ve tatlı kurabiye görselinizde olanlara aldanıp istediğiniz, düğün salonlarında verilen kurabiyelerden mi sadece gönderebildiniz. Tadına bakmadım ona lafım yok, iyidir güzeldir.
- Tahinli Çörek125 TL
- Papatya Ekmek (Büyük Boy)73 TL
- Ekmek32,50 TL
...u
2 Ay Önce
Hic bir zaman menuyu gucelleyip olmayan urunleri cikarmiyorlar
...ş
1 Yıl Önce
Lezzetliydi ama bana farklı bir tatlı gelmişti çilekli mag yerine. Her türlü beğendim iyi satışlar
- Çilekli Mag195 TL
- Muzlu Rulo195 TL
...A
4 Ay Önce
500gram tuzlu kurabiyenin tamamı aynıydı, görseldekiyle alakası yok. Çikolatalı pastanın kreması keki ekşimişti ve yine görselden farklı geldi.
...Ç
5 Ay Önce
Lezzetli değildi açıkçası ama tazeydi
- Büyük Ekler115 TL
- Çikolatalı Rulo160 TL
...y
2 Hafta Önce
istenilen ürün ne ise onu yollayın.
...z
3 Hafta Önce
sizden 3 ürün istedim.listede var diye gözüküyor ve ödeme alıyorsunuz.sonra 2 ürün yok deyip 1 ürün yola cıktı yazıyorsunuz ve gelende bayat zaten.başka yerden sipariş verirdim, böyle davranmasaydınız
...a
2 Ay Önce
Magnolia resimdeki ile alakası yok ufak küçük plastik kapta geldi ve ekşimiş içi geçmiş yiyemedik pasta da bayattı simit olarak tek seçenekdı ekledik farklı farklı simitler geldi açma filan geldi
- Simit32,50 TL
...İ
2 Ay Önce
MEYVELİ PASTA değil ÇİLEKLİ PASTA GÖNDERİLMİŞ GÖRSELLE ALAKASI YOK. Pasta tamamen ezilmiş kutlama için sofraya konulmaz… paramın iadesini istiyorum aksi halde tüketici hakem heyetine başvurağım
...z
3 Ay Önce
Şu ana kadar yediğim en kötü pasta . Saman gibi tadı var kupkuru . 1 hafta önce yapılmış bayat pastayı gönderdiler heralde . Doğum günü lütfen ona göre paketleyin dememe rağmen bi tane mum koymamışlar
...r
4 Ay Önce
Böyle rezalet bir paketleme görmedim. Eski bir poşete ekmeği koyup üstüne tatlıyı koymuşlar. İnsan ekmeği ayrı bir poşete sarar. Bir de ekmeği size kim dilimleyin dedi öyle isteseydim yazardım zaten.
...i
4 Ay Önce
cok kotuydu, bayatti, baya bozuk gibiydi
...N
4 Ay Önce
ekler ve portakallı kurabiye ve şöbiyet bayattı, bravo
...Z
4 Ay Önce
Bayat ve kötüydü ,bir daha sipariş vermem!
...r
4 Ay Önce
Tadı soğuk baklava gibi değildi asla sanki yufkayı süte bandırmışlar onu yiyiyormuşsunuz gibi .
...t
5 Ay Önce
Pasta geldiğinde devrilmişti tamamen dağılmış. Gerçekten çok kötü görünüyordu. Yiyemedik
...u
5 Ay Önce
Pasta 1 kişilik ve bayattı.çörek yine bayat ve çok lezzetsizdi.verilen paraya yazık birdaha tercih etmeyeceğim
...ı
11 Ay Önce
Bir yıldız bile değil 0 yıldız bugün verdiğim muzlu rulo pasta siparişim ekşi ve sert bayat bir şekilde geldi kedim normalde bayılır hayvan bile yemedi rezalet canlı desteğe bağlndmbanayardımcıolmadı
...u
4 Ay Önce
Pasta yediğim en kötü pastalardan biriydi. Görsel ile alakası yok ve içerik olarak bayattı.Çok kötüydü

