rider-banner-icon
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Express Delivery

Nimet Fırın & Unlu Mamülleri

Express
Rating 3.9 out of 5 stars, 100+ reviews
Mecidiye Cad. Özşen Sitesi No:30
...n5/9/2026Sımsıcak harikaydı teşekkür ederim
...a4/30/2026ekmek çok iyi eskiden orada oturuyordum yemek sepetinde görünce çok sevindim emeğinize sağlık
...ğ4/22/2026Mmmmmmmm, Nimet Fırın adıyLa tadıyla " Lezzet Nimet " i...Mükemmel Teşekkürler ...Harikasıız
...k3/11/2026pasta çok lezzetli
...n2/10/2026Taze ve lezzetli. Elinize sağlık
...s1/14/2026süper
...t12/15/2025Ben burayı çok seviyorum magnolia’a da bayıldım
...n12/11/2025ÜRÜNLERİ ÇOK TAZE VE GÜZEL
...i10/4/2025Pastayı sipariş ettim, çok hızlı geldi ve yanında hediye mum eklemişler. Pastanın tadı çok nefis ve tazeydi.
...n1/23/2026Trileçesi güzel.
...y1/22/2026Çikolatalı pastası mükemmeldi aşırı taze ve dengesi yerindeydi, notlara önem veriliyor buda hoşuma gitti sadece biraz daha hızlı teslim edilebilir
...ı1/4/2026Tuzlu ve tatlı kurabiye görselinizde olanlara aldanıp istediğiniz, düğün salonlarında verilen kurabiyelerden mi sadece gönderebildiniz. Tadına bakmadım ona lafım yok, iyidir güzeldir.
...u4/14/2026Hic bir zaman menuyu gucelleyip olmayan urunleri cikarmiyorlar
...ş6/26/2025Lezzetliydi ama bana farklı bir tatlı gelmişti çilekli mag yerine. Her türlü beğendim iyi satışlar
...A2/7/2026500gram tuzlu kurabiyenin tamamı aynıydı, görseldekiyle alakası yok. Çikolatalı pastanın kreması keki ekşimişti ve yine görselden farklı geldi.
...Ç1/23/2026Lezzetli değildi açıkçası ama tazeydi
...y6/5/2026istenilen ürün ne ise onu yollayın.
...z5/29/2026sizden 3 ürün istedim.listede var diye gözüküyor ve ödeme alıyorsunuz.sonra 2 ürün yok deyip 1 ürün yola cıktı yazıyorsunuz ve gelende bayat zaten.başka yerden sipariş verirdim, böyle davranmasaydınız
...a4/7/2026Magnolia resimdeki ile alakası yok ufak küçük plastik kapta geldi ve ekşimiş içi geçmiş yiyemedik pasta da bayattı simit olarak tek seçenekdı ekledik farklı farklı simitler geldi açma filan geldi
...İ4/3/2026MEYVELİ PASTA değil ÇİLEKLİ PASTA GÖNDERİLMİŞ GÖRSELLE ALAKASI YOK. Pasta tamamen ezilmiş kutlama için sofraya konulmaz… paramın iadesini istiyorum aksi halde tüketici hakem heyetine başvurağım
...z3/2/2026Şu ana kadar yediğim en kötü pasta . Saman gibi tadı var kupkuru . 1 hafta önce yapılmış bayat pastayı gönderdiler heralde . Doğum günü lütfen ona göre paketleyin dememe rağmen bi tane mum koymamışlar
...r2/20/2026Böyle rezalet bir paketleme görmedim. Eski bir poşete ekmeği koyup üstüne tatlıyı koymuşlar. İnsan ekmeği ayrı bir poşete sarar. Bir de ekmeği size kim dilimleyin dedi öyle isteseydim yazardım zaten.
...i2/20/2026cok kotuydu, bayatti, baya bozuk gibiydi
...N2/13/2026ekler ve portakallı kurabiye ve şöbiyet bayattı, bravo
...Z2/11/2026Bayat ve kötüydü ,bir daha sipariş vermem!
...r1/24/2026Tadı soğuk baklava gibi değildi asla sanki yufkayı süte bandırmışlar onu yiyiyormuşsunuz gibi .
...t1/15/2026Pasta geldiğinde devrilmişti tamamen dağılmış. Gerçekten çok kötü görünüyordu. Yiyemedik
...u12/25/2025Pasta 1 kişilik ve bayattı.çörek yine bayat ve çok lezzetsizdi.verilen paraya yazık birdaha tercih etmeyeceğim
...ı7/26/2025Bir yıldız bile değil 0 yıldız bugün verdiğim muzlu rulo pasta siparişim ekşi ve sert bayat bir şekilde geldi kedim normalde bayılır hayvan bile yemedi rezalet canlı desteğe bağlndmbanayardımcıolmadı
...u2/3/2026Pasta yediğim en kötü pastalardan biriydi. Görsel ile alakası yok ve içerik olarak bayattı.Çok kötüydü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:59

Restaurant information

KEP Address: nimetgida@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0631041891600015