- Mantı
- Express Teslimat
Dimanti
Dimanti Değerlendirmeler
...ı
1 Ay Önce
porsiyon gayet yeterli bence. gecen yil yine buradan buyuk manti soylemistim ve eti biraz kokuyordu o yuzden tekrar siparis vermeye cekindim acikcasi ama bu siparisimde hicbir sorun yoktu.
- Büyük Mantı695 TL
...r
1 Ay Önce
Çok hızlı, sıcak, notlar da dikkate alınıyor. Hediye için ayrıca teşekkürler hayırlı işler.
- Büyük Mantı695 TL
...y
1 Ay Önce
kaliteli servis, teşekkür ederiz
- Kayseri Mantısı695 TL
...i
2 Ay Önce
Tüm ürünler çok lezzetli ve tazeydi, emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Hediye olarak da tatlı göndermişler, teşekkür ederim.
...r
3 Ay Önce
Herşey çok lezzetliydi ve sıcak teslim edildi. Teşekkürler.
...n
3 Ay Önce
Cok lezzetliydi, fakat joker olmasa almam cok pahali
- Çıtır Mantı695 TL
...r
5 Ay Önce
Gerçekten çok lezzetliydi, sos ve yoğurdun ayrı gönderilmesi de çok ince bir düşünce her restoran bunu yapmıyor. Çok memnun kaldım.
- Çıtır Mantı695 TL
...n
5 Ay Önce
Hızlı sıcak geldi, ikram için çook teşekkürlerr
...a
5 Ay Önce
Mantı ve yoğurt ayrı kaplarda olduğu için kesilme olmuyor. Leziz!
- Çoban Salata295 TL
- Büyük Mantı695 TL
...ş
6 Ay Önce
Tatlınıza bayıldım. Diğer mantıları da en yakın zamanda deneyeceğim ✨
- Büyük Mantı695 TL
...n
6 Ay Önce
Çok lezzetli ve sıcak 👍
...n
7 Ay Önce
Çok çok iyi
- Büyük Mantı695 TL
...u
7 Ay Önce
Yaglama superdi gayet doyurucuydu hamur incecikti
- Kıymalı Yağlama (5 Kat)1.100 TL
...y
8 Ay Önce
Soslar farklı ayrı bir şekilde gelirse mantının üstüne dökmek daha kolay olur.
- Büyük Mantı695 TL
...ş
8 Ay Önce
Ellerinize sağlık hem lezzetli hem de paketleme çok güzel, bol müşterileriniz olsun...
- Coca-Cola (45 cl.)120 TL
- Çıtır Mantı695 TL
...ş
8 Ay Önce
Fazla güzel olduğu için çok hızlı bitti. Elinize sağlıkk
- Kayseri Mantısı695 TL
...n
9 Ay Önce
Çok hızlı geldi, çok lezzetliydi ellerinize sağlık
- Coca-Cola (45 cl.)120 TL
- Büyük Mantı695 TL
...u
9 Ay Önce
çok iyi sıcak geldi lezzeti mükemmel tavsiye ederim.
- Coca-Cola Zero Sugar (45 cl.)120 TL
- Çıtır Mantı695 TL
...n
10 Ay Önce
yağlama miktarı biraz az ama doyurucuydu. Sarmanın da tadını beğendim, kuş üzümü ve tarçın vardır içinde diye korkmuştum ama bunlar yoktu neyse ki.
...ş
1 Ay Önce
Tadını çok beğeniyorum, porsiyonlar da gayet iyi fakat paketleme konusunda kapağı direkt açılan bir paketlemeniz var ve genelde poşete sızıyor soslar.
...r
1 Ay Önce
Çok pahalı ama lezzetli
- Çıtır Mantı695 TL
...N
2 Ay Önce
Buyuk manti soylememe ragmen citir manti geldi. Yine de tadi guzel oldugu icin 4 yildiz
...i
4 Ay Önce
mantının porsiyonu göründüğünden çok çok daha küçüktü ve fiyatı 645 tl indirimle 560 falan çok fazlaydı salata gayet güzel
...ç
8 Ay Önce
Doyurucu eti bol ve Kayseridekileri aratmadı fakat yoğurt biraz daha sarımsaklı olsa 5 yıldızı hakedecekti.
...k
10 Ay Önce
çok lezzetli ama bu porsiyon için çok pahalı
- Kıymalı Yağlama (5 Kat)1.100 TL
...i
11 Ay Önce
Öncelikle patates-köfte çok lezzetli. Son siparişime kadar köfte de patates kusursuzdu. Son siparişimde patatesi değiştirmişsiniz eskisine dönmenizi tavsiye ederim.
...i
11 Ay Önce
mantının pek bi olayı yoktu açıkçası ama tulum peynirli salatanın porsiyonu çok büyüktü ve lezzetliydi teşekkür ederim. sadece biraz kuruydu salata, hiç yağ yok gibiydi.
...n
2 Hafta Önce
Tadı kesinlikle güzeldi hızlı da geldi. Ama porsiyon objektif bir şekilde fiyatına göre küçük. Açsanız doyurmaz. Yine de teşekkürler
...n
2 Ay Önce
Lezzet güzel ama porsiyon 70 kg+ üstü bir birey için küçük.
...k
4 Ay Önce
1 kg yaprak sarma sipariş etmiştim ve resmen hepsini tencereye koyup tekrardan pişirmek istedim pirinçler çok sert pişmemiş

