rider-banner-icon
  • Burger
  • Tatlı
  • Waffle
  • Express Teslimat

Bubble Waffle Shop

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Fetih Caddesi, No: 6*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n25.05.2026çok iyi
...t10.04.2026Aşırı güzel taze bol malzemeli sürekli aldığım yer tavsiye ediyorum ellerine sağlık hayırlı bol kazançlar
...k25.03.2026Bütün wafflcıları denedim ve en güzeli en lezzetlisi
...ş24.02.2026ürünlerin kalitesi artmış elinlze sağlık
...s11.02.202610 numara 5 yıldız süpersiniz 🥰
...n07.02.2026Coook guzel tadı ve hızlı geldii
...k22.01.2026soguk geliyo ama uzak biras
...a20.01.2026Harika ellerinize sağlık çok beğendim iki kişi yedik fazlasıyla yetti hız konusunda süpersiniz
...r05.12.2025çok lezzetli ve özenli bir işletme teşekkürler
...ı20.11.2025Yediğim en güzel waafflleee
...y17.11.2025Bugün çok güzel bu zamana kadar yediğim en güzel waffle da diyebilirim
...k15.11.2025Puanı nasıl düşük anlamadım. Çok lezzetli waffle yapıyorlar. Başka yerden sipariş vermem artık. Süper leziz. Ellerinize sağlık.
...n07.11.2025Çok başarılı
...r29.10.2025Mükemmel bir tatlı
...t21.10.2025Çikolatalı lokmalarına bayılıyorum
...z12.10.2025Lütfen bakabilir misiniz eksik vermedim değil mi ??
...k05.10.2025Pek yorum yapmam böyle şeylere ama gerçekten boyut olarakta lezzet olarak ta çok iyiydi
...a03.10.2025Asla vazgeçemediğimiz
...n26.09.2025sicak ve hizli geldi
...t20.09.2025Malzemesi çok boldu ve notumu okuduğunuz için teşekkür ederim
...z19.09.2025Çok güzel
...ü15.09.2025Gerçekten bu defa yeterli çikolata konulmuş ve Extra sütlü çikolata da tam doldurulmuş bu konudan hep sorun yaşıyorduk teşekkürler
...n14.08.2025Harikaydı ellerinize sağlık çikolataya doyduk yaz kış farketmez yeriz
...n27.07.2025bidaha olsa bidaha yerim :)
...n26.07.2025çok kibar çalışan hızlı ve tam istediğimiz gibi geldi teşekkürler.
...ü04.07.2025Gayet güzel ama yanına Extra sütlü çikolata da söyleyin Lokmalar bölümüne koymuşlar
...ş25.05.2026lokmaların çikolata dolgusu çok hafifti doğusunda çikolata tadı yoktu
...l19.02.2026Neden her şeyden koymadınız
...A24.01.20261 yıldızıda iç dolgusu az diys kırdım
...ş29.08.2025spoonful un kremasını pek beğenemedik ama yenmeyecek gibi. değildi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: fadime.bilgin.01@hs03.kep.tr

MERSIS No: